Nu al?quote:
Staan ergere dingen op de interwebzquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad, kinderen die alleen maar dood zijn is echt niet spannend genoeg![]()
![]()
jaquote:
idkquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zit ze trouwens niet meer op FOK! ? Of is ze gebanned?
Daar gaat het toch helemaal niet om manquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Staan ergere dingen op de interwebz
Wrom?quote:
Waar gaat het dan om.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet om manTering christus, hoe oud ben je?
Zoals?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Staan ergere dingen op de interwebz
Dat er honderden vrouwen en kinderen koelbloedig zijn vermoord met (waarschijnlijk) zenuwgas, en dat dat voor sommige mensen die in staat zijn empathie te voelen aangrijpend kan zijnquote:
Gorewedstrijd? Dat was helemaal mijn punt niet. Het is afschuwelijk dat er zoiets gebeurt en het levert bijzonder nare beelden op, maar als je lekker ter vermaak binnensmonds wil kotsen moet je echt betere dingen zoeken. In elk geval heb ik dan weinig respect voor jequote:
Gaat ook een beetje ver hem te betichten dat hij geen empathisch vermogen heeft.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat er honderden vrouwen en kinderen koelbloedig zijn vermoord met (waarschijnlijk) zenuwgas, en dat dat voor sommige mensen die in staat zijn empathie te voelen aangrijpend kan zijn
Okjquote:
Als je foto's van opgestapelde kinderlijken afdoet met 'er bestaat erger' is dat toch ernstig wat ik vermoed.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat ook een beetje ver hem te betichten dat hij geen empathisch vermogen heeft.
Hoezo gore wedstrijd, gore is vies, niet erg. Ik kan me even niks ergers voorstellen dan wat jij nu bedoeld dat op internet staat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gorewedstrijd? Dat was helemaal mijn punt niet. Het is afschuwelijk dat er zoiets gebeurt en het levert bijzonder nare beelden op, maar als je lekker ter vermaak binnensmonds wil kotsen moet je echt betere dingen zoeken. In elk geval heb ik dan weinig respect voor je
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat er honderden vrouwen en kinderen koelbloedig zijn vermoord met (waarschijnlijk) zenuwgas, en dat dat voor sommige mensen die in staat zijn empathie te voelen aangrijpend kan zijn
Gebeurt genoeg shit met kinderen die je niet ziet hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gorewedstrijd? Dat was helemaal mijn punt niet. Het is afschuwelijk dat er zoiets gebeurt en het levert bijzonder nare beelden op, maar als je lekker ter vermaak binnensmonds wil kotsen moet je echt betere dingen zoeken. In elk geval heb ik dan weinig respect voor je
Maar nu hadden we het over internet!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Gebeurt genoeg shit met kinderen die je niet ziet hoor
Ik heb ook wel erger gezien. En daar zat ik trouwens ook wel even mee.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo gore wedstrijd, gore is vies, niet erg. Ik kan me even niks ergers voorstellen dan wat jij nu bedoeld dat op internet staat.
Ongetwijfeld. Maar met dat argument in de hand is niets op aarde meer erg.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Gebeurt genoeg shit met kinderen die je niet ziet hoor
DM?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb ook wel erger gezien. En daar zat ik trouwens ook wel even mee.
Hoezo?quote:
Tja, wat moet je dan. Afschuwelijk dat dat gebeurt maar er heel erg mee gaan zitten enzo heeft ook niemand wat aan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:52 schreef Tchock het volgende:
Als je foto's van opgestapelde kinderlijken afdoet met 'er bestaat erger' is dat toch ernstig wat ik vermoed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |