kuttenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:38 schreef LETMEIN het volgende:
Wat moet iedereen op dit tijdstip op een internetforumpje?
Mensen die slapenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:38 schreef LETMEIN het volgende:
Kart baan is dichtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:38 schreef LETMEIN het volgende:
Eind van de vakantie, ritme naar de tering, weinig te doen vóór morgenavond. Dan krijg je dat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:38 schreef LETMEIN het volgende:
Fuck knowsquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:38 schreef LETMEIN het volgende:
Niet altijd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:37 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog nooit gezien
Mannen die aan dressuur doen zijn wel altijd hommo.
Who is Fuck?quote:
Stel die vraag aan jezelfquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:38 schreef LETMEIN het volgende:
Treinkoppen danquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:39 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ging slapen![]()
Einde aan deze kutdag maken
Mensen die de afgelopen maanden geen een keer eerder dan 3 uur 's nachts naar bed gingenquote:
Zou ik ook wel willenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:40 schreef Djeetje het volgende:
Moet ik dus volgende week al weer naar school
Ik sta ervoor open.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
We zien het liever in het echt op de baan bitch
Jij zou me nooit haten, toch?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Misschien klopt het allemaal wat je zegt, maar kom op, niet zo opscheppen heh. Ik bedoel, jaloezie = haat, en je wil toch niet dat ik je haat?!
Je moet je plek op de baan kennen, dat is alles.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stoer man echt super. Echt mega.
Gewoon licht #GEFRUSTREERD.quote:
Eigenlijk niet neequote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Jij zou me nooit haten, toch?
[..]
Woohooquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:40 schreef Djeetje het volgende:
Moet ik dus volgende week al weer naar school
Op welke banen heb je een record staan? Dan kom ik die wel ff verbrekenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik sta ervoor open.
[..]
Jij zou me nooit haten, toch?
[..]
Je moet je plek op de baan kennen, dat is alles.
[..]
Gewoon licht #GEFRUSTREERD.
Ciaoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:40 schreef xcachet het volgende:
Ja oke. Xcachet neemt afscheid. Het moment is daar. Doei.
Dan moet je meer dan 21 uur nonstop slapen, succesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:39 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ging slapen![]()
Einde aan deze kutdag maken
Dat komt door het grote succes.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee
Maar maar, ik wil niet dat andere mensen je hier haten, en ze kijken nogal jaloers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |