Zacht uitgedruktquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:35 schreef xcachet het volgende:
Jongens die paardrijden zijn altijd wel een beetje gay
of bi want dat is hipquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:35 schreef xcachet het volgende:
Vaker last van ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je moeder die een scheet laat terwijl je in haar kont klaar komt.
Paardje rijden kan ook op iets andersquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:35 schreef xcachet het volgende:
Ik ga jou. Vanaf nu. Nooit meer in mijn hele leven terug quoten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga je ook zijn klootzak (ander woord voor balzak) likken? Vind ik wel vies hoor
Al die vliegen eromheen. Lekker hoorquote:
Omdat ze jou graag willen pesten. Daar genieten ze echt van. Zitten ze in bomen voor je raam naar binnen te turen in hun pootjes te wrijven als je wakker wordt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:36 schreef Djeetje het volgende:
Waarom zijn muggen zo tering dom om te prikken onder je voet ?
We zien het liever in het echt op de baan bitchquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:36 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb mijn theorie in één keer gehaald, ik heb mijn praktijk in één keer gehaald na net wat meer dan 20 lessen. Ja, ik ben hetero. Ja, mijn examinator was ook hetero.
Maar die rijervaring even terzijde: niemand, maar dan ook niemand verslaat mij in een kart. Ik zet wel een keer een camera op m'n helm, wat je ziet is PERFECTIE. De banden aan de binnenkant mis ik op een centimeter na, aan de buitenkant schampen de bovenste bacterielagen van de kart en de bandenstapel elkaar. Ik maak geen fouten. Ik krijg geen blauwe vlaggen. Die krijgen jullie.
FGGTS.
Misschien klopt het allemaal wat je zegt, maar kom op, niet zo opscheppen heh. Ik bedoel, jaloezie = haat, en je wil toch niet dat ik je haat?!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:36 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb mijn theorie in één keer gehaald, ik heb mijn praktijk in één keer gehaald na net wat meer dan 20 lessen. Ja, ik ben hetero. Ja, mijn examinator was ook hetero.
Maar die rijervaring even terzijde: niemand, maar dan ook niemand verslaat mij in een kart. Ik zet wel een keer een camera op m'n helm, wat je ziet is PERFECTIE. De banden aan de binnenkant mis ik op een centimeter na, aan de buitenkant schampen de bovenste bacterielagen van de kart en de bandenstapel elkaar. Ik maak geen fouten. Ik krijg geen blauwe vlaggen. Die krijgen jullie.
FGGTS.
Jammiequote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die vliegen eromheen. Lekker hoor
Onnodig punt-gebruik.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga jou. Vanaf nu. Nooit meer in mijn hele leven terug quoten.
Stoer man echt super. Echt mega.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:36 schreef Rodawa het volgende:
FGGTS.
Dan heb je mij nog nooit gezienquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:35 schreef xcachet het volgende:
Misschien mezelf maar eens onder stroom zetten danquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ze jou graag willen pesten. Daar genieten ze echt van. Zitten ze in bomen voor je raam naar binnen te turen in hun pootjes te wrijven als je wakker wordt.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stoer man echt super. Echt mega.
Daar sta ik ook wel van te kijkenquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar sta ik ook wel van te kijken
Allemaal met zonder leven.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:38 schreef LETMEIN het volgende:
Wat moet iedereen op dit tijdstip op een internetforumpje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |