Ja, doe ik zo ook even na mn ontbijtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk even contact op kunnen nemen?
Noem het maar gewoon lunchquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, doe ik zo ook even na mn ontbijt
Jouw schuldquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee jij bent in de war
Mijn zus moest idd alle dagen werken, en ik 2 dagen.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:28 schreef d4v1d het volgende:
Nu hebben ze me op mijn werk ingeroosterd..
Voor over 2 weken zaterdag 3 uurtjes.. Niks deze week![]()
Albert Heijn
En daar staat ook NIETS deze week en nu heb je het over 2 dagenquote:
Ja, kijk wacht ho..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
En daar staat ook NIETS deze week en nu heb je het over 2 dagen
Dat lees ik niet terug in dat bericht dus mijn verwarring is terechtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, kijk wacht ho..
Dat was het resultaat na mijn eerste keer bellen.. Daarna heb ik nog 1 of 2 keer gebeld en een rooster voor deze week geregeld(Had ik hier ook gezegd dacht ik
)
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat lees ik niet terug in dat bericht dus mijn verwarring is terecht
Maar goed, je mag dus nog een paar uurtjes werkenquote:
Dat wel ja, en dan (deze) zaterdag hopen dat ik niet hoef over te werkenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar goed, je mag dus nog een paar uurtjes werken
Jawel man, extra centjesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat wel ja, en dan (deze) zaterdag hopen dat ik niet hoef over te werken
Ik heb dus zaterdag een dubbele afspraak, na mn werk direct door naar de treinquote:
Dat gaat wel weer overquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:49 schreef Spatieloos het volgende:
Zometeen tandarts, ben me nu helemaal vol aan het proppen zodat ik niet verhonger na de verdoving, en ben nu misselijk
Vergeet je tanden niet te poetsen, Spatie!!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:49 schreef Spatieloos het volgende:
Zometeen tandarts, ben me nu helemaal vol aan het proppen zodat ik niet verhonger na de verdoving, en ben nu misselijk
Ben er 2x geweest, wil ik graag zo laten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:50 schreef aeque het volgende:
Komen jullie wel eens in Duitsland? Hier hebben ze een frisdrank wat cola en sinas gemengd moet voorstellen. Is niet te drinken...
Speziquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:50 schreef aeque het volgende:
Komen jullie wel eens in Duitsland? Hier hebben ze een frisdrank wat cola en sinas gemengd moet voorstellen. Is niet te drinken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |