En dan weer terug. Daar heb ik echt geen zin in als ik alleen ben. Komt wel een keer als ik weer 6 of 7 weken vrij ben. Volgend jaar ofzo als ik dan nog in London werkquote:
http://www.makemkv.com/ ?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:19 schreef LETMEIN het volgende:
Weet iemand hoe ik een bluray lossless kan rippen?
Shit happensquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi
Ging iets mis en heb geen zin die post aan te passen
Oke is goedquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan weer terug. Daar heb ik echt geen zin in als ik alleen ben. Komt wel een keer als ik weer 6 of 7 weken vrij ben. Volgend jaar ofzo als ik dan nog in London werk
quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:22 schreef d4v1d het volgende:
Tevens LMI, blueray is al compressed.. Dus je kan er niet zomaar weer lossless van maken
FullHD zonder compressie is al gauw 10GB per minuutquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. Denk dat MakeMKV de beste optie is...
Zo, bijna 1TB volzitten met bluraysquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
FullHD zonder compressie is al gauw 10GB per minuutWord je niet blij van denk ik
Neem een krantenwijk erbijquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:28 schreef d4v1d het volgende:
Nu hebben ze me op mijn werk ingeroosterd..
Voor over 2 weken zaterdag 3 uurtjes.. Niks deze week![]()
Albert Heijn
Ja wel ok.quote:
oke okequote:
Gewoon geen rode broek dragenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:54 schreef xcachet het volgende:
Wat voor schoenen passen er nou weer bij een rode broek?
Gelequote:Op maandag 19 augustus 2013 14:54 schreef xcachet het volgende:
Wat voor schoenen passen er nou weer bij een rode broek?
Deze is wel echt heel leukquote:
ooh oke. ehm. lastig wel. wit of zwart ofzo?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Deze is wel echt heel leuk
Niet zo'n skere skinny jeans die je in alle kleuren van de regenboog kan kopen
Denk wit want heb er ook iets wit boven. Maar heb geen witte schoenenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ooh oke. ehm. lastig wel. wit of zwart ofzo?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Deze:Mooi rood is niet lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Deze:Heb je slippers? birkenstocks kunnen altijd wel toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |