Waarom niet? Niemand dwingt je er toch toe?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawelregenpakken draag je nou niet omdat je het graag wilt
Ik laat me nog liever nat regenenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawelregenpakken draag je nou niet omdat je het graag wilt
Ik type altijd in Google: 'Engels woord' vertalingquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Google translate heeft vaak nogal wat foutjes
Valt mee.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:55 schreef Stuart het volgende:
Een paraplu op de fiets is trouwens een grote nachtmerrie kan ik uit ervaring vertellen
Nou als het stortregent is het wel handig. Maar ik vind ze inderdaad spuuglelijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom niet? Niemand dwingt je er toch toe?
Bij mij gaan ze altijd stuk door de wind die eronder slaatquote:
Dan moet je hem goed vasthoudenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij mij gaan ze altijd stuk door de wind die eronder slaat
Ga met je blokken spelen manquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan moet je hem goed vasthoudenIs mij nog nooit gebeurd.
Wel leuke stelling:quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik type altijd in Google: 'Engels woord' vertaling
Volgens mij is dat wel beter dan Google translate.
En Stu, okay je hebt wel een punt, over dat fietsen. Maar wie fietst er nou in de regen?! Idioot!!!
Ben jij ook 16 and pregnant? Schijnt helemaal hip te zijnquote:
Eens.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel leuke stelling:
Dusdanig pesten wat de dood tot gevolg heeft moet strafbaar worden.
Ze is 17quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ben jij ook 16 and pregnant? Schijnt helemaal hip te zijn![]()
Ok. Einde discussie.quote:
Eens.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel leuke stelling:
Dusdanig pesten wat de dood tot gevolg heeft moet strafbaar worden.
Sweet sixteenquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ben jij ook 16 and pregnant? Schijnt helemaal hip te zijn![]()
Je breekt ook je huis af als je de verkeerde auto van je ouders krijgt?quote:
Dit.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je breekt ook je huis af als je de verkeerde auto van je ouders krijgt?
Mag best een celstraf aan vast zitten voor mij inderdaad.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Eens.
maar zal wel weer een werkstraf zijn van 'n week
Van mij mag het wat strenger, en natuurlijk een heftig strafblad!quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Eens.
maar zal wel weer een werkstraf zijn van 'n week
Ligt natuurlijk aan de leeftijd, ik bedoel een 14 jarige zet je niet zomaar in een cel!quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag best een celstraf aan vast zitten voor mij inderdaad.
Nederlandse rechters kennende wordt dat hem nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Van mij mag het wat strenger, en natuurlijk een heftig strafblad!
Mij wel?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan de leeftijd, ik bedoel een 14 jarige zet je niet zomaar in een cel!
jaquote:
Nee true. Maar nu is het: Oh ik wist nooit dat het zo erg was, het spijt me zo blabla. schuldgevoel (tuurlijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan de leeftijd, ik bedoel een 14 jarige zet je niet zomaar in een cel!
Jeugddetentie, zal ze leren.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Denk dat ze dat buiten Nederland al helemaal niet doen!quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nederlandse rechters kennende wordt dat hem niet
En dat kan wel inderdaad. Is wel drastisch, maar als het zo moetquote:
Jaquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Amerika wordt er al helemaal niks aan gedaanquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Denk dat ze dat buiten Nederland al helemaal niet doen!
Nouuu dat is overdreven hoor, want zelfmoord verwacht je niet zomaar als je iemand pest, ik denk dat je daar echt jaren schuldgevoel aan kan krijgen. Maar dat ligt ook per persoon, de ene pest voor de lol, de andere om stoer te doen, die latere heeft denk ik meer last van schuldgevoel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee true. Maar nu is het: Oh ik wist nooit dat het zo erg was, het spijt me zo blabla. schuldgevoel (tuurlijkVolgend jaar is hij het alweer vergeten) Ook bullshit natuurlijk
Ik zou voor stemmen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat kan wel inderdaad. Is wel drastisch, maar als het zo moet
Denkt een overvaller er over na dat die medewerkers van een winkel trauma kan bezorgen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nouuu dat is overdreven hoor, want zelfmoord verwacht je niet zomaar als je iemand pest, ik denk dat je daar echt jaren schuldgevoel aan kan krijgen. Maar dat ligt ook per persoon, de ene pest voor de lol, de andere om stoer te doen, die latere heeft denk ik meer last van schuldgevoel.
Pesten voor de lol? Denk het nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nouuu dat is overdreven hoor, want zelfmoord verwacht je niet zomaar als je iemand pest, ik denk dat je daar echt jaren schuldgevoel aan kan krijgen. Maar dat ligt ook per persoon, de ene pest voor de lol, de andere om stoer te doen, die latere heeft er denk ik meer last van schuldgevoel.
Ja idd, hij denkt er niet over na, daarom krijgt hij/zij later schuldgevoel, als hij er daadwerkelijk hoort dat die persoon zelfmoord heeft gepleegd, maar waarschijnlijk voelt hij/zij zich only partly schuldig, en dat part is misschien te klein.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Denkt een overvaller er over na dat die medewerkers van een winkel trauma kan bezorgen?
"Ja maar dat wist ik niet".
De pester moest zelf maar beter nadenken
quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:10 schreef Spatieloos het volgende:
https://www.facebook.com/(...)26236&type=2&theater![]()
Die lachen.
Je bent zelf net zo manquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Pesten moet stoppen, sta op tegen pesten
Deed je welquote:
Ik voel me ineens zo goed opgevoed en totaal niet verwendquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gasten zijn zo high als ik weet niet watquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:10 schreef Spatieloos het volgende:
https://www.facebook.com/(...)26236&type=2&theater![]()
Die lachen.
Dat is het verleden man ik zat fout oke maar gebeurt niet weer hoorquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deed je welZovaak dat je dat zei hier
Niet verwend? Je ouders hebben je je hele leven niks verplicht laten etenquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik voel me ineens zo goed opgevoed en totaal niet verwend
Gevondenquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Daar is toch wel een website voor, niet dat ik de naam weet.
Zozo, je bent het goede pad opgeslagen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat is het verleden man ik zat fout oke maar gebeurt niet weer hoor
Ja, ik ben echt wel verwend, maar vergeleken dat totaal niet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet verwend? Je ouders hebben je je hele leven niks verplicht laten etenDat is ook aardig verwend hoor
Heeft niet altijd met geld te maken
Heb je nog schuldgevoel?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat is het verleden man ik zat fout oke maar gebeurt niet weer hoor
Dat is niks. En je kan gewoon al kijken tijdens het downloaden, gewoon priorities zetten bij de eerste paar episodes!quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:16 schreef d4v1d het volgende:
The big bang theory 1 t/m seizoen 5.
69.71 GB
Tering
jep nieuwe school dus nieuwe kansen hequote:Op maandag 19 augustus 2013 13:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zozo, je bent het goede pad opgeslagen?
En wat ga je na je vmbo doen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jep nieuwe school dus nieuwe kansen he
Nee.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is niks. En je kan gewoon al kijken tijdens het downloaden, gewoon priorities zetten bij de eerste paar episodes!
Nou in ieder geval ben ik van bbl naar kbl gegaan, das al mooi. Ik wil het leger in, als het niet lukt de handels kant op, of in de havenquote:
Oh nee ik heb gewoon me excuses aangebodenquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En nu ga je in het leger om je schuldgevoel weg te vechten!
Wat zou je in het leger willen doen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nou in ieder geval ben ik van bbl naar kbl gegaan, das al mooi. Ik wil het leger in, als het niet lukt de handels kant op, of in de haven
marinequote:Op maandag 19 augustus 2013 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zou je in het leger willen doen?
Ooohh, ik snap nog steeds niet hoe dat werkt :/quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee.
Ik download via nieuwsgroepen.. Dus dat gaat niet
Dat is ook 2 uurtjesquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:16 schreef d4v1d het volgende:
The big bang theory 1 t/m seizoen 5.
69.71 GB
Tering
2 uurtjes? Weet niet hoe ziek snel jouw internetsnelheid is maar dat is bij mij 2 wekenquote:
Ik trek eraan met 10.0 MB/s als ik geluk heb. Dat is ongeveer 2 uurquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 uurtjes? Weet niet hoe ziek snel jouw internetsnelheid is maar dat is bij mij 2 weken
Stel je haalt 10mb/s, dan heb je al 600mb per minuut. Dus 2 uurtjes is prima haalbaarquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 uurtjes? Weet niet hoe ziek snel jouw internetsnelheid is maar dat is bij mij 2 weken
Ja maar 10 mb/s is echt snel hoorquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stel je haalt 10mb/s, dan heb je al 600mb per minuut. Dus 2 uurtjes is prima haalbaar
Valt reuze mee, heb de 60mbit lijn van ziggo.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gebruik je server van ziggo toch nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Juh, Enkel doet ziggo even kut.. met deze snelheid word het 4 uur
Hoe krijg je dat zo snel?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik trek eraan met 10.0 MB/s als ik geluk heb. Dat is ongeveer 2 uur
Ik heb die van 40, en ik haal soms niet eens 2mbquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:32 schreef Xeor het volgende:
[..]
Valt reuze mee, heb de 60mbit lijn van ziggo.
Dus 7MB per seconde.
[..]
Gebruik je server van ziggo toch nietof gewoon de verbinding zelf?
50 per maand, met TV en telefonie.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat zo snel?betaal je wel fucking veel voor je internet zeker?
Jij hebt geen GB netwerkkaart? Pc uit 1998?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als ik een snellere netwerk kaart heb kan ik zelf sneller
Haal altijd het maximale.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb die van 40, en ik haal soms niet eens 2mb
Bij wie zit jequote:Op maandag 19 augustus 2013 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb die van 40, en ik haal soms niet eens 2mb
Nee, NZB van een vriendquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:32 schreef Xeor het volgende:
[..]
Valt reuze mee, heb de 60mbit lijn van ziggo.
Dus 7MB per seconde.
[..]
Gebruik je server van ziggo toch nietof gewoon de verbinding zelf?
Valt mee, iets van 60-70 incl. telefoon en TVquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat zo snel?betaal je wel fucking veel voor je internet zeker?
Ziggo ookquote:
Ik heb een homeserver met een Pentium Dquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:34 schreef Xeor het volgende:
[..]
Jij hebt geen GB netwerkkaart? Pc uit 1998?
Link?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:36 schreef Xeor het volgende:
[..]
Neem een abo bij sunny, kost geen drol.
Ohquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb een homeserver met een Pentium D
Is een pci kaart die erin zit, ik blijf zeggen dat ik hem ga vervangen maar het komt er maar niet van..quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:36 schreef Xeor het volgende:
[..]
Oh![]()
daar zit zeker een 10/100 kaart onboard?
Gewoon vervangen die hapquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is een pci kaart die erin zit, ik blijf zeggen dat ik hem ga vervangen maar het komt er maar niet van..
Frustrerend zegquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ziggo ookMaar mijn internet is wel drama hoor, geen idee waarom
Waar woon je?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Kan iedereen dat zomaar afsluiten? Ik woon buitenaf namelijk
je krijgt gewoon een adres wat je kan gebruiken, iedereen kan dit afsluiten.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Kan iedereen dat zomaar afsluiten? Ik woon buitenaf namelijk
Uhu, valt ook heel vaak uit enzoquote:
Laat ik het zo zeggen: wat is sunnyusenet?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:40 schreef Xeor het volgende:
[..]
je krijgt gewoon een adres wat je kan gebruiken, iedereen kan dit afsluiten.
Een usenetproviderquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: wat is sunnyusenet?
Heb je al wel bij ze geklaagd?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, valt ook heel vaak uit enzoBereik is ook alsof je in Alaska woont terwijl je gewoon in een stad zit
Ja is weleens nieuwe router aangesloten. Maar ik heb geen idee. Misschien ligt het toch wel aan waar we wonenquote:
Nou, ben je mooi klaar mee danquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja is weleens nieuwe router aangesloten. Maar ik heb geen idee. Misschien ligt het toch wel aan waar we wonen
Downloaden.quote:
Downloaden, ik zou zeggen maak eens een account aan op http://www.nzbee.org/ en installeer het programma op je PC. Dan kan je in ieder geval zien wat er te downloaden valt.quote:
FTDworld is ook leuk om te zoeken... Die kan direct naar SABnzbd sturenquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:43 schreef Xeor het volgende:
[..]
Downloaden, ik zou zeggen maak eens een account aan op http://www.nzbee.org/ en installeer het programma op je PC. Dan kan je in ieder geval zien wat er te downloaden valt.
Eigenlijk is het heel simpel en alles over usenet is terug te vinden op www.binaries4all.nl
Ik had net hier ook getest. Ik had 12,3 download en 1.9 upload.quote:
450 upload 450 downloadquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had net hier ook getest. Ik had 12,3 download en 1.9 upload.
In London haal ik tot 60 download en 3 upload
Klopt, alleen gebruik ik geen SABquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
FTDworld is ook leuk om te zoeken... Die kan direct naar SABnzbd sturen
Ik heb dat geloof ik steeds gemist. Ik snap niet wat mensen daarmee bedoelenquote:
Snelle uploadquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:48 schreef Xeor het volgende:
[ afbeelding ]
Op mijn werk, wel slecht eigenlijk.
Jaloersquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:48 schreef Xeor het volgende:
[ afbeelding ]
Op mijn werk, wel slecht eigenlijk.
Omdat wij een 50/50 lijn hebbenquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Snelle upload
Waarom vind je dat slecht
Andere provider?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jaloers![]()
Ik wil ook sneller internet, maar hoe
Netjes hoorquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:50 schreef Xeor het volgende:
[..]
Omdat wij een 50/50 lijn hebbenbackup is aan het uppen naar datacenter
Waar woon jij dan?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Schijnt dat wij hier geen sneller internet kunnen krijgen
Ping is wel hoogquote:
Als je een 20 lijn heb is dit zo heel slecht nog niet hoor.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:53 schreef d4v1d het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wifi vertraagt hier behoorlijk
Ja, wat houdt dat eigenlijk inquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:53 schreef Xeor het volgende:
[..]
Waar woon jij dan?
[..]
Ping is wel hoog
[..]
Als je een 20 lijn heb is dit zo heel slecht nog niet hoor.
Ik heb 150quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:53 schreef Xeor het volgende:
[..]
Waar woon jij dan?
[..]
Ping is wel hoog
[..]
Zal wel liggen aan de server waar je het vandaan haaltquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:53 schreef Fok-it het volgende:
Download snelheid van 31 mbsHoe komt het dat het in de praktijk dan zo sloom is?
Aah, waardeloos dusquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:54 schreef Xeor het volgende:
[..]
Zal voor internetten niet uitmaken, als je bijvoorbeeld games speelt kan dat lag veroorzaken.
Is er niet ergens een site ofzo dat je kan kijken of er sneller internet mogelijk is?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:53 schreef Xeor het volgende:
[..]
Waar woon jij dan?
[..]
Ping is wel hoog
[..]
Omdat je waarschijnlijk mbit en mbps door elkaar haalt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zal wel liggen aan de server waar je het vandaan haalt
Netjesquote:
Beschikbaarheid op postcode van providers zelf?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Is er niet ergens een site ofzo dat je kan kijken of er sneller internet mogelijk is?
Ja die upload isquote:
Mijn download + sof's upload =quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Netjes
In London haal ik ook 60 maar als upload maar 3 daar
Upload groter dan downquote:
is dat goed?quote:
Ja, ik speel nooit spelletjes hoor. Mijn ouders hebben dit internet (ADSL) en willen glasvezel nemen want ze vinden het te langzaamquote:
Ooohquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Omdat je waarschijnlijk mbit en mbps door elkaar haalt.
Zo krijg ik 150 mbit, zoals de provider aangeeft. Maar bijna alle programma's weergeven de huidige downloadsnelheid in mbps
150 mbit / 8 = 18.75mbps
Uw adres valt helaas buiten het UPC gebied.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:56 schreef Xeor het volgende:
[..]
Beschikbaarheid op postcode van providers zelf?
[..]
Ja die upload is
Misschien is ze wel aan het downloaden (of iemand anders op dezelfde lijn) waardoor het lager uitvalt.quote:
quote:
wat is daar mee dan? is het niet beter als down hoger is?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
meestal is de upload lager dan de download
Woon je in een heel klein dorpquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:58 schreef LETMEIN het volgende:
Op het adres dat u heeft ingevoerd, zijn de producten van Ziggo helaas niet beschikbaar.
ADSL loopt ver achter tegenwoordig.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik speel nooit spelletjes hoor. Mijn ouders hebben dit internet (ADSL) en willen glasvezel nemen want ze vinden het te langzaam
Lastig allemaalquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Megabit en Megabytes.
1 byte = 8 bits
Je download is gewoon prima.. Je upload is MEER dan primaquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:58 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
wat is daar mee dan? is het niet beter als down hoger is?
Ja, KPN riep al dat ze er niets meer mee deden en mijn ouders maar over moesten naar glasvezel. Nu weten ze nog niet of ze dat doen bij KPN of kabel bij Ziggoquote:
Ja, hier ook via ADSL nog steedsquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Een klein dorp en woon buitenaf.
Internet gaat via ADSL
wat heb je aan die hoge upload danquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je download is gewoon prima.. Je upload is MEER dan prima
Volgens mij haal jij nu mbps en MBps door elkaarquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Omdat je waarschijnlijk mbit en mbps door elkaar haalt.
Zo krijg ik 150 mbit, zoals de provider aangeeft. Maar bijna alle programma's weergeven de huidige downloadsnelheid in mbps
150 mbit / 8 = 18.75mbps
Dat zei ik toch?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij haal jij nu mbps en MBps door elkaar
MB= MegaByte
Mb= Megabit
150 Megabit = 18,75 MegaByte
ADSL kan niet sneller beweerd KPN hier. Ze ondersteunen het niet meer ofzo en gelul over afstand vanaf de centralequote:Op maandag 19 augustus 2013 14:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Of moet ik dan gewoon een ander pakket nemen?
Het gekozen pakket is niet leverbaar op je adres, hieronder bieden we je het beste alternatiefquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
ADSL kan niet sneller beweerd KPN hier. Ze ondersteunen het niet meer ofzo en gelul over afstand vanaf de centrale
Kabel is stabieler en sneller.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, KPN riep al dat ze er niets meer mee deden en mijn ouders maar over moesten naar glasvezel. Nu weten ze nog niet of ze dat doen bij KPN of kabel bij Ziggo
Ik moet hier dat Internet Standaard pakket kunnen krijgen met 40 mb/squote:Op maandag 19 augustus 2013 14:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
ADSL kan niet sneller beweerd KPN hier. Ze ondersteunen het niet meer ofzo en gelul over afstand vanaf de centrale
Sneller en stabieler dan glasvezel? Dus ze kunnen beter naar Ziggo dan glasvezel van KPNquote:
Daarmee kan je snel uploadenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:00 schreef supersof het volgende:
[..]
wat heb je aan die hoge upload dan
Nee, mbit = megabit per secondquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
mbps =/= MegaByte per seconde
mbps = Megabit per seconde
Ja, hier ook geloof ik tot 40mb maar KPN kakelt zoiets dat ze minimaal 8mb moeten leveren en dat het in werkelijkheid bij ons niet boven de 20mb komtquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik moet hier dat Internet Standaard pakket kunnen krijgen met 40 mb/s
mm heb je niks aan dusquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:02 schreef Xeor het volgende:
[..]
Daarmee kan je snel uploadenbijvoorbeeld foto's als bijlage toevoegen in de mail.
Alles beter dan de 5mb die ik net liet zienquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, hier ook geloof ik tot 40mb maar KPN kakelt zoiets dat ze minimaal 8mb moeten leveren en dat het in werkelijkheid bij ons niet boven de 20mb komt
Voorlopig is kabel goedkoper en sneller, weet niet wat de toekomst gaat doen natuurlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sneller en stabieler dan glasvezel? Dus ze kunnen beter naar Ziggo dan glasvezel van KPN
Dat lijkt me inderdaad onvoldoende als je betaald voor minimaal 8mbquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Alles beter dan de 5mb die ik net liet zien
Okay, zal ik ze even vertellen danquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:04 schreef Xeor het volgende:
[..]
Voorlopig is kabel goedkoper en sneller, weet niet wat de toekomst gaat doen natuurlijk.
Nee. Mbit = Mb = Megabitquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee, mbit = megabit per second
Toch?
quote:
Wordt mij net gezegd dat het om de casing van de B gaat? :s Niet van de m?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee. Mbit = Mb = Megabit
Mbps = Megabit per second
MByte= MB = megabyte
MBps = megabyte per second
Let op de hoofdletters, kleine m = bit, grote M is byte.
Ja oops, foutjequote:Op maandag 19 augustus 2013 14:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wordt mij net gezegd dat het om de casing van de B gaat? :s Niet van de m?
Middelburgquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:05 schreef Xeor het volgende:
[..]
Woon je in een gereformeerd dorp of een plaats
Fietste ik vroeger elke dag langsquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:06 schreef Xeor het volgende:
[..]
Daar heb ik nog gewerktbij Delta, tegenover dat park
Naar de AH zekerquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Fietste ik vroeger elke dag langs
Naar schoolquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:08 schreef Xeor het volgende:
[..]
Naar de AH zekerik kom trouwens wel veel in Vlissingen.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:09 schreef Toto69 het volgende:
All around me are familiar faces, worn out places, worn out faces.
Bright and early for their daily races, going nowhere, going nowhere.
Went to school and I was very nervous... No one knew me, no one knew me
Hide my head I want to drown my sorrow, no tomorrow, no tomorrow
And I find it kind of funny, I find it kind of sad.
The dreams in which I'm dying are the best I've ever had.
I find it hard to tell you, I find it hard to take.
With people running circles it's a very very... mad world... mad world
Ik ben één keer in Zeeland geweest, rond Bruinisse of zo?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:10 schreef Stuart het volgende:
Ik ben nog nooit in Zeeland geweest en ook nog nooit op een van de eilanden.
Wel 1x in Groningen en 1x in Friesland
Je moet een keer naar Zeeland gaan, het is gewoon lekker ontspannen zo langs de zee wandelen op de boulevard om vervolgens een hapje te gaan eten en drinkenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:10 schreef Stuart het volgende:
Ik ben nog nooit in Zeeland geweest en ook nog nooit op een van de eilanden.
Wel 1x in Groningen en 1x in Friesland
Waarom dit jaar opeens 5xquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben één keer in Zeeland geweest, rond Bruinisse of zo?
Friesland ben ik even denken... vijf keer geweest. M'n hele leven nog nooit in Friesland geweest en dit jaar vijf keer
Misschien wel leuk inderdaad. Ik heb altijd het idee dat daar niets te doen is (heel stil)quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:11 schreef Xeor het volgende:
[..]
Je moet een keer naar Zeeland gaan, het is gewoon lekker ontspannen zo langs de zee wandelen op de boulevard om vervolgens een hapje te gaan eten en drinken
www.zeegat.nl de boulevard Live, is gewoon altijd gezellig hoor in het weekend.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien wel leuk inderdaad. Ik heb altijd het idee dat daar niets te doen is (heel stil)
Zal het eens proberen als ik weer voor langere tijd in NL benquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef Xeor het volgende:
[..]
www.zeegat.nl de boulevard Live, is gewoon altijd gezellig hoor in het weekend.
Je heb nog 10 dagen, zeeland is 2-3 uur met de trein.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zal het eens proberen als ik weer voor langere tijd in NL ben
KLB aandachtshoerquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik doe het met opzet natuurlijkNikonlover
Ok.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat zei iemand op #nerds @ irc.fok.nl / irc.tweakers.net
Ja, tyquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:13 schreef Xeor het volgende:
[..]
Je heb nog 10 dagen, zeeland is 2-3 uur met de trein.
Tyfuseind weg dus en dat is alleen niet tofquote:
Hoiquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:15 schreef aeque het volgende:
Allemaal weer druk aan het werk zie ik.
2-3 uur is niks.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ty Tyfuseind weg dus en dat is alleen niet tof
En dan weer terug. Daar heb ik echt geen zin in als ik alleen ben. Komt wel een keer als ik weer 6 of 7 weken vrij ben. Volgend jaar ofzo als ik dan nog in London werkquote:
http://www.makemkv.com/ ?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:19 schreef LETMEIN het volgende:
Weet iemand hoe ik een bluray lossless kan rippen?
Shit happensquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi
Ging iets mis en heb geen zin die post aan te passen
Oke is goedquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan weer terug. Daar heb ik echt geen zin in als ik alleen ben. Komt wel een keer als ik weer 6 of 7 weken vrij ben. Volgend jaar ofzo als ik dan nog in London werk
quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:22 schreef d4v1d het volgende:
Tevens LMI, blueray is al compressed.. Dus je kan er niet zomaar weer lossless van maken
FullHD zonder compressie is al gauw 10GB per minuutquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. Denk dat MakeMKV de beste optie is...
Zo, bijna 1TB volzitten met bluraysquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
FullHD zonder compressie is al gauw 10GB per minuutWord je niet blij van denk ik
Neem een krantenwijk erbijquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:28 schreef d4v1d het volgende:
Nu hebben ze me op mijn werk ingeroosterd..
Voor over 2 weken zaterdag 3 uurtjes.. Niks deze week![]()
Albert Heijn
Ja wel ok.quote:
oke okequote:
Gewoon geen rode broek dragenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:54 schreef xcachet het volgende:
Wat voor schoenen passen er nou weer bij een rode broek?
Gelequote:Op maandag 19 augustus 2013 14:54 schreef xcachet het volgende:
Wat voor schoenen passen er nou weer bij een rode broek?
Deze is wel echt heel leukquote:
ooh oke. ehm. lastig wel. wit of zwart ofzo?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Deze is wel echt heel leuk
Niet zo'n skere skinny jeans die je in alle kleuren van de regenboog kan kopen
Denk wit want heb er ook iets wit boven. Maar heb geen witte schoenenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ooh oke. ehm. lastig wel. wit of zwart ofzo?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Deze:Mooi rood is niet lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Deze:Heb je slippers? birkenstocks kunnen altijd wel toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |