Link?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:36 schreef Xeor het volgende:
[..]
Neem een abo bij sunny, kost geen drol.
Ohquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb een homeserver met een Pentium D
Is een pci kaart die erin zit, ik blijf zeggen dat ik hem ga vervangen maar het komt er maar niet van..quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:36 schreef Xeor het volgende:
[..]
Oh![]()
daar zit zeker een 10/100 kaart onboard?
Gewoon vervangen die hapquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is een pci kaart die erin zit, ik blijf zeggen dat ik hem ga vervangen maar het komt er maar niet van..
Frustrerend zegquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ziggo ookMaar mijn internet is wel drama hoor, geen idee waarom
Waar woon je?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Kan iedereen dat zomaar afsluiten? Ik woon buitenaf namelijk
je krijgt gewoon een adres wat je kan gebruiken, iedereen kan dit afsluiten.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Kan iedereen dat zomaar afsluiten? Ik woon buitenaf namelijk
Uhu, valt ook heel vaak uit enzoquote:
Laat ik het zo zeggen: wat is sunnyusenet?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:40 schreef Xeor het volgende:
[..]
je krijgt gewoon een adres wat je kan gebruiken, iedereen kan dit afsluiten.
Een usenetproviderquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: wat is sunnyusenet?
Heb je al wel bij ze geklaagd?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, valt ook heel vaak uit enzoBereik is ook alsof je in Alaska woont terwijl je gewoon in een stad zit
Ja is weleens nieuwe router aangesloten. Maar ik heb geen idee. Misschien ligt het toch wel aan waar we wonenquote:
Nou, ben je mooi klaar mee danquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja is weleens nieuwe router aangesloten. Maar ik heb geen idee. Misschien ligt het toch wel aan waar we wonen
Downloaden.quote:
Downloaden, ik zou zeggen maak eens een account aan op http://www.nzbee.org/ en installeer het programma op je PC. Dan kan je in ieder geval zien wat er te downloaden valt.quote:
FTDworld is ook leuk om te zoeken... Die kan direct naar SABnzbd sturenquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:43 schreef Xeor het volgende:
[..]
Downloaden, ik zou zeggen maak eens een account aan op http://www.nzbee.org/ en installeer het programma op je PC. Dan kan je in ieder geval zien wat er te downloaden valt.
Eigenlijk is het heel simpel en alles over usenet is terug te vinden op www.binaries4all.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |