Je download is gewoon prima.. Je upload is MEER dan primaquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:58 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
wat is daar mee dan? is het niet beter als down hoger is?
Ja, KPN riep al dat ze er niets meer mee deden en mijn ouders maar over moesten naar glasvezel. Nu weten ze nog niet of ze dat doen bij KPN of kabel bij Ziggoquote:
Ja, hier ook via ADSL nog steedsquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Een klein dorp en woon buitenaf.
Internet gaat via ADSL
wat heb je aan die hoge upload danquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je download is gewoon prima.. Je upload is MEER dan prima
Volgens mij haal jij nu mbps en MBps door elkaarquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Omdat je waarschijnlijk mbit en mbps door elkaar haalt.
Zo krijg ik 150 mbit, zoals de provider aangeeft. Maar bijna alle programma's weergeven de huidige downloadsnelheid in mbps
150 mbit / 8 = 18.75mbps
Dat zei ik toch?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij haal jij nu mbps en MBps door elkaar
MB= MegaByte
Mb= Megabit
150 Megabit = 18,75 MegaByte
ADSL kan niet sneller beweerd KPN hier. Ze ondersteunen het niet meer ofzo en gelul over afstand vanaf de centralequote:Op maandag 19 augustus 2013 14:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Of moet ik dan gewoon een ander pakket nemen?
Het gekozen pakket is niet leverbaar op je adres, hieronder bieden we je het beste alternatiefquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
ADSL kan niet sneller beweerd KPN hier. Ze ondersteunen het niet meer ofzo en gelul over afstand vanaf de centrale
Kabel is stabieler en sneller.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, KPN riep al dat ze er niets meer mee deden en mijn ouders maar over moesten naar glasvezel. Nu weten ze nog niet of ze dat doen bij KPN of kabel bij Ziggo
Ik moet hier dat Internet Standaard pakket kunnen krijgen met 40 mb/squote:Op maandag 19 augustus 2013 14:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
ADSL kan niet sneller beweerd KPN hier. Ze ondersteunen het niet meer ofzo en gelul over afstand vanaf de centrale
Sneller en stabieler dan glasvezel? Dus ze kunnen beter naar Ziggo dan glasvezel van KPNquote:
Daarmee kan je snel uploadenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:00 schreef supersof het volgende:
[..]
wat heb je aan die hoge upload dan
Nee, mbit = megabit per secondquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
mbps =/= MegaByte per seconde
mbps = Megabit per seconde
Ja, hier ook geloof ik tot 40mb maar KPN kakelt zoiets dat ze minimaal 8mb moeten leveren en dat het in werkelijkheid bij ons niet boven de 20mb komtquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik moet hier dat Internet Standaard pakket kunnen krijgen met 40 mb/s
mm heb je niks aan dusquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:02 schreef Xeor het volgende:
[..]
Daarmee kan je snel uploadenbijvoorbeeld foto's als bijlage toevoegen in de mail.
Alles beter dan de 5mb die ik net liet zienquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, hier ook geloof ik tot 40mb maar KPN kakelt zoiets dat ze minimaal 8mb moeten leveren en dat het in werkelijkheid bij ons niet boven de 20mb komt
Voorlopig is kabel goedkoper en sneller, weet niet wat de toekomst gaat doen natuurlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sneller en stabieler dan glasvezel? Dus ze kunnen beter naar Ziggo dan glasvezel van KPN
Dat lijkt me inderdaad onvoldoende als je betaald voor minimaal 8mbquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Alles beter dan de 5mb die ik net liet zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |