Omdat je waarschijnlijk mbit en mbps door elkaar haalt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zal wel liggen aan de server waar je het vandaan haalt
Netjesquote:
Beschikbaarheid op postcode van providers zelf?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Is er niet ergens een site ofzo dat je kan kijken of er sneller internet mogelijk is?
Ja die upload isquote:
Mijn download + sof's upload =quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Netjes
In London haal ik ook 60 maar als upload maar 3 daar
Upload groter dan downquote:
is dat goed?quote:
Ja, ik speel nooit spelletjes hoor. Mijn ouders hebben dit internet (ADSL) en willen glasvezel nemen want ze vinden het te langzaamquote:
Ooohquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Omdat je waarschijnlijk mbit en mbps door elkaar haalt.
Zo krijg ik 150 mbit, zoals de provider aangeeft. Maar bijna alle programma's weergeven de huidige downloadsnelheid in mbps
150 mbit / 8 = 18.75mbps
Uw adres valt helaas buiten het UPC gebied.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:56 schreef Xeor het volgende:
[..]
Beschikbaarheid op postcode van providers zelf?
[..]
Ja die upload is
Misschien is ze wel aan het downloaden (of iemand anders op dezelfde lijn) waardoor het lager uitvalt.quote:
quote:
wat is daar mee dan? is het niet beter als down hoger is?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
meestal is de upload lager dan de download
Woon je in een heel klein dorpquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:58 schreef LETMEIN het volgende:
Op het adres dat u heeft ingevoerd, zijn de producten van Ziggo helaas niet beschikbaar.
ADSL loopt ver achter tegenwoordig.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik speel nooit spelletjes hoor. Mijn ouders hebben dit internet (ADSL) en willen glasvezel nemen want ze vinden het te langzaam
Lastig allemaalquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Megabit en Megabytes.
1 byte = 8 bits
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |