Sweet sixteenquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ben jij ook 16 and pregnant? Schijnt helemaal hip te zijn![]()
Je breekt ook je huis af als je de verkeerde auto van je ouders krijgt?quote:
Dit.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je breekt ook je huis af als je de verkeerde auto van je ouders krijgt?
Mag best een celstraf aan vast zitten voor mij inderdaad.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Eens.
maar zal wel weer een werkstraf zijn van 'n week
Van mij mag het wat strenger, en natuurlijk een heftig strafblad!quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Eens.
maar zal wel weer een werkstraf zijn van 'n week
Ligt natuurlijk aan de leeftijd, ik bedoel een 14 jarige zet je niet zomaar in een cel!quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag best een celstraf aan vast zitten voor mij inderdaad.
Nederlandse rechters kennende wordt dat hem nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Van mij mag het wat strenger, en natuurlijk een heftig strafblad!
Mij wel?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan de leeftijd, ik bedoel een 14 jarige zet je niet zomaar in een cel!
jaquote:
Nee true. Maar nu is het: Oh ik wist nooit dat het zo erg was, het spijt me zo blabla. schuldgevoel (tuurlijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan de leeftijd, ik bedoel een 14 jarige zet je niet zomaar in een cel!
Jeugddetentie, zal ze leren.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Denk dat ze dat buiten Nederland al helemaal niet doen!quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nederlandse rechters kennende wordt dat hem niet
En dat kan wel inderdaad. Is wel drastisch, maar als het zo moetquote:
Jaquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je breekt ook je huis af als je de verkeerde auto van je ouders krijgt?
In Amerika wordt er al helemaal niks aan gedaanquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Denk dat ze dat buiten Nederland al helemaal niet doen!
Nouuu dat is overdreven hoor, want zelfmoord verwacht je niet zomaar als je iemand pest, ik denk dat je daar echt jaren schuldgevoel aan kan krijgen. Maar dat ligt ook per persoon, de ene pest voor de lol, de andere om stoer te doen, die latere heeft denk ik meer last van schuldgevoel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee true. Maar nu is het: Oh ik wist nooit dat het zo erg was, het spijt me zo blabla. schuldgevoel (tuurlijkVolgend jaar is hij het alweer vergeten) Ook bullshit natuurlijk
Ik zou voor stemmen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat kan wel inderdaad. Is wel drastisch, maar als het zo moet
Denkt een overvaller er over na dat die medewerkers van een winkel trauma kan bezorgen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nouuu dat is overdreven hoor, want zelfmoord verwacht je niet zomaar als je iemand pest, ik denk dat je daar echt jaren schuldgevoel aan kan krijgen. Maar dat ligt ook per persoon, de ene pest voor de lol, de andere om stoer te doen, die latere heeft denk ik meer last van schuldgevoel.
Pesten voor de lol? Denk het nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nouuu dat is overdreven hoor, want zelfmoord verwacht je niet zomaar als je iemand pest, ik denk dat je daar echt jaren schuldgevoel aan kan krijgen. Maar dat ligt ook per persoon, de ene pest voor de lol, de andere om stoer te doen, die latere heeft er denk ik meer last van schuldgevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |