Damascus man. Dat is wel echt basiskennis. Oudste stad ter wereld dit dat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken alleen landnamen, geen hoofdsteden, die waren vaak irrelevant bij dat spel
Ooohquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Damascus man. Dat is wel echt basiskennis. Oudste stad ter wereld dit dat.
Okay, ik geef het toe, ik heb afgelopen maanden geen nieuws gekekenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je dat niet wist heb je trouwens geen een keer nieuws gekeken.
Durf te wedden dat de helft van de users die hier komen dat niet wist hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Damascus man. Dat is wel echt basiskennis. Oudste stad ter wereld dit dat.
Ach, kan gebeuren. Zo erg is het nou ook weer niet dat je hoofdsteden niet weet, al zouden wel meer mensen het moeten leren.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Durf te wedden dat de helft van de users die hier komen dat niet wist hoor
Durf wel te wedden dan 90% van de users die hier komen weet dat Syrië niet in Afrika ligtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
`wat is een user?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The Colonelquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:05 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso meeste hoofdsteden van de wereld wel uit je hoofd weten
Vind ik ook.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, kan gebeuren. Zo erg is het nou ook weer niet dat je hoofdsteden niet weet, al zouden wel meer mensen het moeten leren.
Haha inderdaad, baasquote:
Een gebruiker. In deze context bedoelt hij mensen die FOK! gebruiken en daadwerkelijk een account hebben denk ik.quote:
Och, je hebt ze dommer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:06 schreef Fok-it het volgende:
Mensen die nog steeds denken dat Sydney en Rio hoofdsteden zijn vind ik gewoon echt heel dom
Ik ga denk ik ook even de hoofdsteden uit mijn hoofd leren, kan altijd van pas komenquote:
Doe maar.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:05 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso meeste hoofdsteden van de wereld wel uit je hoofd weten
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Mensen die nog steeds denken dat Sydney en Rio hoofdsteden zijn vind ik gewoon echt heel dom
...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Wat zijn de hoofdsteden dan?
Brasillia en Canberraquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Okequote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe maar.
Macedonië
Faeröer
Angola
Malawi
Australië
Brazilië
El Salvador
Ik dacht al, wat is hier mis meequote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
...Hoofdsteden?
edit: Oh verkeerd gelezen heheheh.
Emogiffen omdat je zelf iets verkeerd leestquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
...Hoofdsteden?
edit: Oh verkeerd gelezen heheheh.
naar ventje die tsjokquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Emogiffen omdat je zelf iets verkeerd leest![]()
http://www.sporcle.com/games/g/worldcapitalsquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Skopje, Torshavn, Luanda, Lilongwe, Canberra, Brasilia, San Salvador. En nee, van de eerste vier wist ik er ook maar één.quote:
Ohja Skopje, die had ik wel moeten weten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Skopje, Torshavn, Luanda, Lilongwe, Canberra, Brasilia, San Salvador. En nee, van de eerste vier wist ik er ook maar één.
Die is stom. Ten eerste weet ik niet alle Engelse spellingen en ten tweede is het veel leuker om ze aan een land te koppelen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.sporcle.com/games/g/worldcapitals
Test jezelf maar
Als je hem in het Nederlands weet mag je hem wel in het engels opzoeken natuurlijkquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die is stom. Ten eerste weet ik niet alle Engelse spellingen en ten tweede is het veel leuker om ze aan een land te koppelen.
Ik ga het doen, maar ik durf mijn score niet te posten, en het is in Engels, maakt het soms ook ietsje moeilijker, wat is Kaapstad in het Engels?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.sporcle.com/games/g/worldcapitals
Test jezelf maar
Cape Townquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ga het doen, maar ik durf mijn score niet te posten, en het is in Engels, maakt het soms ook ietsje moeilijker, wat is Kaapstad in het Engels?
Cape Town. Maar dat is niet de hoofdstad van Zuid-Afrika.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ga het doen, maar ik durf mijn score niet te posten, en het is in Engels, maakt het soms ook ietsje moeilijker, wat is Kaapstad in het Engels?
zuid afrika heeft 3 hoofdstedenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cape Town. Maar dat is niet de hoofdstad van Zuid-Afrika.
Ik wilde net zeggenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zuid afrika heeft 3 hoofdsteden
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cape Town. Maar dat is niet de hoofdstad van Zuid-Afrika.
Klopt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zuid afrika heeft 3 hoofdsteden
Tsja. die weet je dan niet hequote:
En terechtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:18 schreef Tchock het volgende:
zodat de hoofdstad niet te machtig werd en heel Nederland kon overnemen.
Maar wat is nu de belangrijkste stad? Amsterdam heeft aan de hele power struggle eigenlijk geen reet overgehouden, behalve de titel 'hoofdstad'. Zonder Den Haag stort het hele land in anarchie.quote:
We hebben eigenlijk niets aan Amsterdam.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar wat is nu de belangrijkste stad? Amsterdam heeft aan de hele power struggle eigenlijk geen reet overgehouden, behalve de titel 'hoofdstad'. Zonder Den Haag stort het hele land in anarchie.
buenos airesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:21 schreef Fok-it het volgende:
My gawd. Ik weet hem van Argentinië niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |