naar ventje die tsjokquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Emogiffen omdat je zelf iets verkeerd leest![]()
http://www.sporcle.com/games/g/worldcapitalsquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Wat zijn de hoofdsteden dan?
Skopje, Torshavn, Luanda, Lilongwe, Canberra, Brasilia, San Salvador. En nee, van de eerste vier wist ik er ook maar één.quote:
Ohja Skopje, die had ik wel moeten weten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Skopje, Torshavn, Luanda, Lilongwe, Canberra, Brasilia, San Salvador. En nee, van de eerste vier wist ik er ook maar één.
Die is stom. Ten eerste weet ik niet alle Engelse spellingen en ten tweede is het veel leuker om ze aan een land te koppelen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.sporcle.com/games/g/worldcapitals
Test jezelf maar
Als je hem in het Nederlands weet mag je hem wel in het engels opzoeken natuurlijkquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die is stom. Ten eerste weet ik niet alle Engelse spellingen en ten tweede is het veel leuker om ze aan een land te koppelen.
Ik ga het doen, maar ik durf mijn score niet te posten, en het is in Engels, maakt het soms ook ietsje moeilijker, wat is Kaapstad in het Engels?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.sporcle.com/games/g/worldcapitals
Test jezelf maar
Cape Townquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ga het doen, maar ik durf mijn score niet te posten, en het is in Engels, maakt het soms ook ietsje moeilijker, wat is Kaapstad in het Engels?
Cape Town. Maar dat is niet de hoofdstad van Zuid-Afrika.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ga het doen, maar ik durf mijn score niet te posten, en het is in Engels, maakt het soms ook ietsje moeilijker, wat is Kaapstad in het Engels?
zuid afrika heeft 3 hoofdstedenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cape Town. Maar dat is niet de hoofdstad van Zuid-Afrika.
Ik wilde net zeggenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zuid afrika heeft 3 hoofdsteden
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cape Town. Maar dat is niet de hoofdstad van Zuid-Afrika.
Klopt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zuid afrika heeft 3 hoofdsteden
Tsja. die weet je dan niet hequote:
En terechtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:18 schreef Tchock het volgende:
zodat de hoofdstad niet te machtig werd en heel Nederland kon overnemen.
Maar wat is nu de belangrijkste stad? Amsterdam heeft aan de hele power struggle eigenlijk geen reet overgehouden, behalve de titel 'hoofdstad'. Zonder Den Haag stort het hele land in anarchie.quote:
We hebben eigenlijk niets aan Amsterdam.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar wat is nu de belangrijkste stad? Amsterdam heeft aan de hele power struggle eigenlijk geen reet overgehouden, behalve de titel 'hoofdstad'. Zonder Den Haag stort het hele land in anarchie.
buenos airesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:21 schreef Fok-it het volgende:
My gawd. Ik weet hem van Argentinië niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |