Had ik dat maar(vrouwelijk wel te verstaan)quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:27 schreef AlfredMehran het volgende:
IHWERTD.![]()
Oftewel, Ik Heb Wel Een Reet Te Doen.
Wacht. Dat klinkt ook niet echt goed.
Het gaat snelquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:29 schreef AlfredMehran het volgende:
Maar, ik mag wel bijna naar huis!
Morgen nog een dagje en dan weekend!
Ja, als ik moest kiezen liever een vrouwelijke dan een mannelijke ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Had ik dat maar(vrouwelijk wel te verstaan)
Zaterdag tochquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:30 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben vergeten of ik vandaag of morgen moest werken
Pallets sorteren gaat 24/7 door.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:30 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben vergeten of ik vandaag of morgen moest werken
Ja je kan het maar beter duidelijk vermelden om pijnlijke en genante momenten tegen te gaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:30 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Ja, als ik moest kiezen liever een vrouwelijke dan een mannelijke ja.
Hier in Vietnam, blijft het vaak tot het laatste moment spannend.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja je kan het maar beter duidelijk vermelden om pijnlijke en genante momenten tegen te gaan.
Poor bastardquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:32 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Hier in Vietnam, blijft het vaak tot het laatste moment spannend.
Ja maar jij staat in een openbare ruimtequote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik sta ook de hele dag alleen, niemand die op me let
Ik dacht dat je riep dat je maar voor 1 dag was ingeroosterdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die datum weet ik zeker, maar er was ook nog morgen (dacht ik..)
He?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je riep dat je maar voor 1 dag was ingeroosterd
Jij wanneer je op het punt staat om eens lekker van bil te gaan, en dan gaat het hele feest niet door.quote:
En dat je zus elke dag moest komen werken? Misschien ben ik wel in de war met Spatiequote:
Zover laat ik het niet eens komen, woon hier lang genoeg om even wat vooronderzoek te doen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij wanneer je op het punt staat om eens lekker van bil te gaan, en dan gaat het hele feest niet door.
Nee jij bent in de warquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dat je zus elke dag moest komen werken? Misschien ben ik wel in de war met Spatie
Hmmmmzquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee jij bent in de war
Mijn zus moest idd alle dagen werken, en ik 2 dagen.
Je zou natuurlijk even contact op kunnen nemen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee jij bent in de war
Mijn zus moest idd alle dagen werken, en ik 2 dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |