Dat stond een tijdje terug in zo'n tijdschrift wat ik las geen idee welkequote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:22 schreef Tchock het volgende:
In Australië hadden Melbourne en Sydney zo veel ruzie over wie de hoofdstad mocht worden dat ze besloten een geheel nieuwe te bouwen en alle ambtenaren te verhuizen.
met een y en een j denk ikquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:24 schreef Tchock het volgende:
Ik weet echt niet hoe ik de hoofdstad van IJsland schrijf. In welke taal dan ook.
En wat is de laatste letter dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
met een y en een j denk ik
maar don't shoot me
Sowieso een k,quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
En wat is de laatste letter dan?
quote:
Saai man.quote:
quote:
Geen slaap. En ben spelletje nog aan het afmakenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:29 schreef Spatieloos het volgende:
Arme Fok-it. Waarom ga je zelf eigenlijk niet?
Ik had er 66 en tijd was omquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:25 schreef Spatieloos het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)n_alphabetical_order
Ik geef het op, ik ga het morgen nog eens proberen, nadat ik deze 42 keer door heb gelezen.
Had er nu 29
Omdat die over het algemeen niet in een strijd sneuvelen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:33 schreef d4v1d het volgende:
Wat ik nooit snap aan nieuwsberichten..
"Waaronder vrouwen en kinderen" waarom vermelden ze dat apart? Is dat opeens belangrijker dan de mannen die dood zijn?
Kinderen zijn sowieso belangrijker.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:33 schreef d4v1d het volgende:
Wat ik nooit snap aan nieuwsberichten..
"Waaronder vrouwen en kinderen" waarom vermelden ze dat apart? Is dat opeens belangrijker dan de mannen die dood zijn?
Zie het ook wel af en toe in berichten van binnen Nederland... Hier hebben ze gewoon een kantoorbaan ipv. 't legerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat die over het algemeen niet in een strijd sneuvelen.
Dat is nog enigszins te vatten ja. Maar waarom het onderscheid tussen man en vrouw? Het klinkt misschien hard, maar wat maakt het uit als ze toch al dood zijn?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kinderen zijn sowieso belangrijker.
Het onderscheid tussen mannen en vrouwen zie ik eigenlijk alleen in oorlogs berichtgevingquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat is nog enigszins te vatten ja. Maar waarom het onderscheid tussen man en vrouw? Het klinkt misschien hard, maar wat maakt het uit als ze toch al dood zijn?
Ik zie de nieuwswaarde er niet van iigquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het onderscheid tussen mannen en vrouwen zie ik eigenlijk alleen in oorlogs berichtgeving
Het geeft journalistiek gezien een morele meerwaarde waarschijnlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zie de nieuwswaarde er niet van iig
Welkom!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:40 schreef msacras het volgende:
Nou jongens ik post eindelijk écht goed hier; ik ben op werk en verveel me pleuris hard
Betaald krijgen om op het forum te postenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:40 schreef msacras het volgende:
Nou jongens ik post eindelijk écht goed hier; ik ben op werk en verveel me pleuris hard
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Betaald krijgen om op het forum te posten
Ik werk thuis en verveel me anders ook gewoon de pleuris...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:40 schreef msacras het volgende:
Thuis werkenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik werk thuis en verveel me anders ook gewoon de pleuris...
Nou ja 'thuis' en 'werken' moet je even niet al te serieus nemenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Thuis werken
Dan kan je je nog vermaken met alles wat je thuis hebt, ik niet
Wel snel afgeleid, niemand die op je let of je wel echt werktquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Thuis werken
Dan kan je je nog vermaken met alles wat je thuis hebt, ik niet
Zoiets dacht ik alquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja 'thuis' en 'werken' moet je even niet al te serieus nemen
Afgelopen twee weken ook al thuis gewerkt en dit zou eigenlijk mijn week 'vrij' zijn. Maargoed, daar komt dus al te weinig van. Wel grappig dat inmiddels mijn VPN verbinding het begeven heeft, dus nu kan ik ook weinig doen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik alal kan het wel hoor, mijn moeder werkt ook gewoon vaak thuis. Maar die geeft les dus dan zijn er wel mensen, dat scheelt
Ik sta ook de hele dag alleen, niemand die op me letquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Wel snel afgeleid, niemand die op je let of je wel echt werktdiscipline
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:27 schreef AlfredMehran het volgende:
IHWERTD.![]()
Oftewel, Ik Heb Wel Een Reet Te Doen.
Wacht. Dat klinkt ook niet echt goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |