ik kan behoorlijk autorijden jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Vrouwen kunnen gewoon niet autorijden en al helemaal niet parkeren. Ze missen dat inzicht
Bejaarden kunnen helemaal niet autorijden neequote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:28 schreef Stuart het volgende:
Ik zie het gelijk op de weg aan het rijgedrag of het gaat om een vrouw of niet. Hoewel ik het soms verkeerd heb though, maar dan is het een man van 70+ uit India. Die kunnen ook niet rijden
Automaat zekerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik kan behoorlijk autorijden jamaar parkeren is iets anders, niet alleen omdat ik een dame ben.
rot opquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Vrouwen kunnen gewoon niet autorijden en al helemaal niet parkeren. Ze missen dat inzicht
Inb4: Vrouwen horen in de keukenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:30 schreef Stuart het volgende:
Vrouwen kunnen zich beter verplaatsen te voet. Of met de bus. Op de fiets zijn ze ook gevaarlijk
Het is gewoon een bewezen feit hoorquote:
Beter kunnen ze zich niet verplaatsen en in de keuken of de slaapkamer blijven.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:30 schreef Stuart het volgende:
Vrouwen kunnen zich beter verplaatsen te voet. Of met de bus. Op de fiets zijn ze ook gevaarlijk
Parkeren misschien, maar auto rijden echt wel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is gewoon een bewezen feit hoor
Vrouwen kunnen niet parkeren. Feit
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Inb4: Vrouwen horen in de keuken
Te laatquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter kunnen ze zich niet verplaatsen en in de keuken of de slaapkamer blijven.
Of niet, Stu.
En de kinderen naar school brengenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter kunnen ze zich niet verplaatsen en in de keuken of de slaapkamer blijven.
Of niet, Stu.
Ik zou oppassen met je uitspraken voordat je zo vijftig feministen binnenhaalt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze heel langzaam en voorzichtig, dat kloptquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Parkeren misschien, maar auto rijden echt wel.
Dan kan ik weer 200 posts discusserenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou oppassen met je uitspraken voordat je zo vijftig feministen binnenhaalt.
http://www.dailymail.co.u(...)true-women-park.htmlquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou oppassen met je uitspraken voordat je zo vijftig feministen binnenhaalt.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Idemquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan kan ik weer 200 posts discusseren
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)true-women-park.html
They is vrouwenquote:
quote:They are 23 per cent more likely to hit a car which is perfectly still, be it parked or in a line of traffic, according to insurers.
They are also almost twice as likely to have a collision in a car park - and 15 per cent more likely than men to reverse into another vehicle.
Nu niet, ze staat toch in de keuken?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan kan ik weer 200 posts discusseren
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nu niet, ze staat toch in de keuken?
Heerlijkquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:33 schreef Stuart het volgende:
They are also almost twice as likely to have a collision in a car park
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |