^^quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:36 schreef ferrari_rood het volgende:
wup wij vertellen niks door hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
Sull gefeliciteerd, wat geweldig
Ja, en met dit tempo haal je mij/ons wellicht nog in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Home is where the O+ is...
Eerst de babykamer klaarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:11 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ja, en met dit tempo haal je mij/ons wellicht nog in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet niet of het te lezen is maar er liggen dus zwangerschapsboekjes op elkaar.. Eens geen echo, een keer wat anders.
Wup een goede echo, fijn!
En Mo spannend zonder vent je echo
[ Bericht 12% gewijzigd door klaprooss op 21-08-2013 23:31:50 ]♥ J & S
Oh wat doe je! Hormonen!!!! Ik smelt!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:12 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik ben echt zoooo zenuwachtig![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:14 schreef Sharpdressedman het volgende:
Hoe gaat het met KD trouwens? Heb ik die gemist of is ze al een tijdje stil?
Dit is mijn derde al he. Ik word een keilieve moederder!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:21 schreef NoBoNo het volgende:
Hey KD! Ziet er nu al uit als een lieve moeder!![]()
Zet hem op he!
Dan mag ze bijna komen. Je mag mijn strippenkaart er wel bij hebben hoor. Ik haar z-huizen.quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hoor hier alleen maar huilende pas geboren baby's. Ben vast in het ritme voor over een paar weken.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:24 schreef klaprooss het volgende:
Sull gefeliciteerd!!
Ik vind het leuk Nikki voor FB, wij hebben het vandaag ook op FB geplempt en veel leuke reacties. Ook dat het een originele was.hihi die is leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:19 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
werken jullie die baby's er nou maar uit, dan kan ik ook!
Sull van harte met je meisje! Knap hoor, een stuitje
Wup! Ik ben benieuwd naar het geslacht
En pretecho's zijn alles behalve stom, ik was blij met die mogelijkheid toen we dachten dat het mis zou gaan na al die bloedingen.
weet ik niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
FR, hoe laat weet je of je naar huis mag?
En sorry voor de post reeks..maar vondt het wel makkelijk zo s'morgens vroeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gefeliciteerd! Nog gevierd, of heel basic gehouden?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:09 schreef Purple010 het volgende:
Sull Gefeliciteerd!
Martine weer tante.
En Echoos zijn niet stom, heerlijk om weer eens in die donkere kamer te kijken!
Hier gisteren, mooie dag een gelijk alles goed in orde voor de buikbaby.
O en nu 26.1 -> Mijlpalen alert.
Focus gaat nu richting baby kamer. We liepen gistermiddag heel romantisch in de bouwmarkt.
Ik krijg wel nesteldrang dus even doorwerken graag
voetreflex is best relax vind ik. Hopelijk geeft het je een zetje. Heb je erbij gezegd dat je 40wk bent en het "opgewekt" mag worden?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:41 schreef hilliebillie het volgende:
Purple gefeliciteerd!
Fr vervelend dat het bloeddrukaparaat een hogere bloeddruk aangeeft als die met de hand gemeten was want die is mooi.
Kleurdoos vanuit het ziekenhuis, morgen 37 weken, zou mooi zijn als je die mijlpaal iig nog haalt! Heb je weer weeën of bloedingen?
Hier alles rustig. Gisteren overdag wel veel harde buiken gehad maar geen pijnlijke ofzo. Ook nooit het idee gehad dat er wat zou gaan beginnen. Dus het gewroed heefd geen effect gehad. Vanmiddag die voetreflex eens proberen ben benieuwd wat dat doet en morgen middag weer terug naar de vk. Ben benieuwd of m'n baarmoeder dan wel plat is en ik gestript kan worden..
Begin wel erg nieuwsgierig te worden naar ons kleine meisje..!
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:50 schreef Limone het volgende:
Gefeliciteerd, Purple! Alleen met z'n tweetjes of was er nog wel iets van een feestje?
Rottig f_r....
Ik ben gister aangereden met de fiets. Niet zo erg: Nellie en ik hebben niets, maar de fiets is best wel kapot.Ik had voorrang en hij had ook nog eens haaientanden en een bord (en was superstoned). Gister dus maar even met mijzelf afgesproken dat voorrang hebben en voorrang krijgen toch wel iets anders is en voorrang némen het allemaal niet waard is.
Kut van die fiets wel, dat is mijn basis vervoersmiddel.
WTF, dat is zuur! Gelukkig zijn jullie okay!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:50 schreef Limone het volgende:
Gefeliciteerd, Purple! Alleen met z'n tweetjes of was er nog wel iets van een feestje?
Rottig f_r....
Ik ben gister aangereden met de fiets. Niet zo erg: Nellie en ik hebben niets, maar de fiets is best wel kapot.Ik had voorrang en hij had ook nog eens haaientanden en een bord (en was superstoned). Gister dus maar even met mijzelf afgesproken dat voorrang hebben en voorrang krijgen toch wel iets anders is en voorrang némen het allemaal niet waard is.
haha, serieus? Was het een beetje de moeite waard?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:53 schreef Limone het volgende:
Ja! Hij heeft mij ter plekke geld gegeven![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:43 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
voetreflex is best relax vind ik. Hopelijk geeft het je een zetje. Heb je erbij gezegd dat je 40wk bent en het "opgewekt" mag worden?
Ben ook benieuwd!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:56 schreef hilliebillie het volgende:
[..]dat is zelfs de reden van de afspraak vk adviseerde mij dat dat wellicht iets kon doen voor mij. Ben echt heel benieuwd
Ja en jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:55 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
WTF, dat is zuur! Gelukkig zijn jullie okay!
[..]
haha, serieus? Was het een beetje de moeite waard?
Hier fietst iedereen of hij koning van de weg is, wel iets om rekening mee te houden (voor mij dan). Voorrang gelijk hebben is zo weinig waard, eigenlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:56 schreef ferrari_rood het volgende:
gelukkig hebben jullie niks limone.
aangereden worden is zo eng. En sommige weggebruikers hebben lak aan voorrang geven.
Kun je vandaag shoppen voor een nieuwe fiets? kreeg je voldoende voor een andere/nieuwe fiets?
Daar wilde iemand blijkbaar absoluut geen politie bij....quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:53 schreef Limone het volgende:
Ja! Hij heeft mij ter plekke geld gegeven![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:50 schreef Limone het volgende:
Rottig f_r....
Ik wil eigenlijk ook niet weten waarom iemand zo veel geld bij zich heeftquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:11 schreef Limone het volgende:
Ik eigenlijk ook niet.. Nu was het binnen twee minuten afgehandeld (<serieus!).
Nee ik ook niet. En dat je dan ook nog telefoonnummers moet uitwisselen zag ik ook niet zo zitten..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:36 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook niet weten waarom iemand zo veel geld bij zich heeft![]()
Ik hoor net dat een collega die ongeveer even ver was als ik een miskraam heeft gehadHeel verdrietig, we waren samen op een conferentie en allebei een week of 6, dus leuk veel samen gekletst erover.
Misschien wel, misschien niet!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:35 schreef Spewey het volgende:
Ga je na je stomme echo hier ook delen dat er een meisje in je buik zit, Momo?
Nee, zij is een collega uit de UK en ik kreeg net idd al de vraag of ze al mocht vertellen aan de rest daarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:40 schreef Sleehakschoen het volgende:
Ah dot, wat sneuMaar weten / wisten ze het bij jou op het werk dan al zo vroeg?
maar hoe weet je dat dan van elkaar? Hoe kom je daar achter?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:43 schreef Dot. het volgende:
[..]
Nee, zij is een collega uit de UK en ik kreeg net idd al de vraag of ze al mocht vertellen aan de rest daarMaar ik vond het ook wel een prettig idee dat iemand het wist, want ik zat ver weg van huis en stel dat het mis ging dan kon ik iig bij iemand aankloppen
Ditquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:35 schreef Spewey het volgende:
Sull gefeliciteerd!! Wow, stuitbevalling![]()
Limone wat een schrik! Gelukkig zijn Nellie en jij ongedeerd![]()
Heel benieuwd wat voor smaak Wup in haar buik heeft.
Sterkte in het zh FR, hoop dat je snel naar huis mag!
Ga je na je stomme echo hier ook delen dat er een meisje in je buik zit, Momo?
Oh, iemand anders vroeg aan haar of ze kinderen had en toen vertelde ze dat ze 6 weken zwanger was en toen ging ik natuurlijk heel Amerikaans zo van OMG! Me too! met wapperende handen enzulksquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:44 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
maar hoe weet je dat dan van elkaar? Hoe kom je daar achter?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:45 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh, iemand anders vroeg aan haar of ze kinderen had en toen vertelde ze dat ze 6 weken zwanger was en toen ging ik natuurlijk heel Amerikaans zo van OMG! Me too! met wapperende handen enzulks
Tehehequote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:45 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh, iemand anders vroeg aan haar of ze kinderen had en toen vertelde ze dat ze 6 weken zwanger was en toen ging ik natuurlijk heel Amerikaans zo van OMG! Me too! met wapperende handen enzulks
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:45 schreef Dot. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:49 schreef Burdie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zie dan zo'n Oprah-momentje voor me.
"And YOU are six weeks pregnant, and YOU are six weeks pregnant, and YOU are six weeks pregnant, you're AAAAAAAAAAAALL six weeks pregnant thanks to our friends at Sears!"
[..]![]()
![]()
"And YOU are six weeks pregnant, and YOU are six weeks pregnant, and YOU are six weeks pregnant, you're AAAAAAAAAAAALL six weeks pregnant thanks to our friends at Sears!"
[..]![]()
![]()
Ja!quote:
fijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Als de echo vanmiddag goed is mag ik naar huis
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:07 schreef ferrari_rood het volgende:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:07 schreef ferrari_rood het volgende:
nu geen idee ben los van alle apparaten.quote:
Pfffff.....ben ik blij dat ik een kerel ben zeg!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:45 schreef Dot. het volgende:
[..]
Wat zij zegt!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:55 schreef GotC het volgende:
Sull!! Gefeliciteerd dame, gewoon een droom stuitbevalling!![]()
En wat een mooie namen heeft je dochter gekregen
![]()
Martine is tanteTof!
Purple, gefeliciteerd met het trouwen en met 26 weken gisteren
FR en KD, succes in het ziekenhuisKD, je bent morgen gewoon al 37 weken! Dat is wel een topmijlpaal in deze situatie!
Ben benieuwd naar het resultaat v/d voetreflex hillie, hoop dat het iets doet en je snel je meisje kan ontmoeten
Limone watdoetdieventnou! Klote van je fietsGelukkig gaat alles goed met jou en Nellie.
Nikki wat enorm naar voor je schoonzus.Ze reageerden toen al zo..gelaten toen je vertelde dat je zwanger was, toch?
Dot, ook een trieste situatie![]()
Mo, veel plezier met Minimomo spieken
Jip, hoe gaat het met de suikers? Je was toch al gestart met insuline offff...?
Hier gaat alles z'n gangetje. Laatste werkweek wordt idd werken van 8-13! Yay! En gisteren uit eten geweest met schoonouders+zwager+schoonzus+nichtje van 12 weken
Was de eerste keer dat ze haar meenamen uit eten en ze deed het onwijs goed, toppertje dat het is!
Oh en geinspireerd door Skips heb ik vannacht toen ik wakker werd maar even gevoeld hoe het met mijn diastase staat: Mijne is ook volledig van schaambeen tot borstbeen en 2 a 3 cm in de breedte![]()
Oh well!
Mwah, niet zozeer gelukkig, dacht dat alles 'gewoon erbij' hoordequote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:52 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Wat zij zegt!Haha, nee, volgens mij had ik een groot deel al gehad.
Mja, ruk dat 'ie bij jou ook zo ver is. Niet gemerkt verder? Ik voel het trouwens inmiddels zelfs met autorijden, tijdens het schakelen (ik ben nog al klein, dus ik gebruik allerlei spieren tijdens het schakelen).
Wattem?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:06 schreef Sleehakschoen het volgende:
gefeliciteerd angelatje!
Skippy, wat was eigenlijk jouw fok-identiteit voor de aanvang van project Skippy?
-edit- ineens ging er een lampje branden n.a.v. de OP van het trouwtopic
Oh crapquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:08 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Wattem?
Neeeee, dat ben ik niet hoor! (Maar ook echt niet, dat is z'n ex)
Ik post al heel lang niet meer onder mijn andere account eigenlijk, dus eigenlijk is ProjSkippy nu mijn vaste accountquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:10 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Oh crap![]()
Sorry!
Maar ik was benieuwd wat je fok-account was voor je ProjSkippy was. (da's toch begonnen als kloonaccount?)
En die heeft een iets ander figuur ook nog trouwensquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:17 schreef ferrari_rood het volgende:
angela gefeliciteerd hoe is het met de aanvraag van het dak?
skips nu wil ik ook wel weten wie je eerst was. Dat je Qwea niet bent dat weet ik zeker die is veel langer dan dat jij bent.
Ze is veel afgevallen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:18 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
En die heeft een iets ander figuur ook nog trouwens.
Ah, oké. Mja, Qwea was ver voor mijn tijd met Kix, dus ik heb er daarna nooit meer iets van gezien.quote:
f5 f5 f5quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:22 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik ga jou PM'en want dit kan natuurlijk niet!
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:26 schreef Sleehakschoen het volgende:
The plot thickens, Kix heeft na 2006 nog nauwelijks op Fok! gepost (tenzij in KPD of KEL, dat kan ik niet zien) maar heeft wel een Fokbaby met Skippy die anoniem wil blijven. Dat vraagt om speurwerk![]()
![]()
Nee hoor, ik zal ophouden met plagen
Van jou altijdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:40 schreef ProjSkippy het volgende:
Moeten er nog meer mensen een DM, ja?
Vind je het niet vervelend dat die foto's kennelijk nog gewoon zo open en bloot online staan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:08 schreef ProjSkippy het volgende:
Neeeee, dat ben ik niet hoor! (Maar ook echt niet, dat is z'n ex)
Neuh, als je het hele verhaal kent boeit dat helemaal niets.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vind je het niet vervelend dat die foto's kennelijk nog gewoon zo open en bloot online staan?
Maandag zijn de tekeningen ingediend en de vergunningen aangevraagd. Nu afwachten...de tekenaar had wel al een mooie rekening gestuurd maar die gaan we natuurlijk pas betalen als alles goedgekeurd isquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:17 schreef ferrari_rood het volgende:
angela gefeliciteerd hoe is het met de aanvraag van het dak?
skips nu wil ik ook wel weten wie je eerst was. Dat je Qwea niet bent dat weet ik zeker die is veel langer dan dat jij bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door ProjSkippy op 22-08-2013 20:26:11 ]
Ja, zeg, nieuwsgierig!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:56 schreef ProjSkippy het volgende:
Zeg Dot en SHS, ga eens uit het Fobo van Kix!![]()
met wat mazzel kom ik er morgen met baby uitquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:45 schreef WupWup het volgende:
[..]
Kom je er nog zwanger uit dit keer of is het finito?
baby binnen of baby buitenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
met wat mazzel kom ik er morgen met baby uit![]()
Maar de foto's die je vindt, dat ben ik dus niet hè!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:15 schreef NoBoNo het volgende:
Bent meer benieuwd naar de foto's dan naar het verhaal....
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:32 schreef Kleurdoos het volgende:
buiten, Ze willen inleiden, maar ben zelf al lichtelijk begonnen blijkbaar
Oeh spannend KD!! Hopelijk zet het door en kun je zonder inleiding bevallenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:32 schreef Kleurdoos het volgende:
buiten, Ze willen inleiden, maar ben zelf al lichtelijk begonnen blijkbaar
Fijn!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:09 schreef Limone het volgende:
Oh, dan ook nog een fijn voor jou, Spewey!
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:04 schreef Limone het volgende:
edit: het is een 'fijne' dag zo te zien
Novarapid. Jij ook? Ja, het is ook een naar idee. Dat vind ik ook, geestelijke drempel moet ik over, terwijl ik de vingerprikjes veel meer "pijn" vind doen, maar het idee dat het in je buik gaat waar je baby zit...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:05 schreef Spewey het volgende:
Wat voor insuline heb je gehad?
Ik moet 7-6-6 spuiten en om nou te zeggen dat het werkt, nahAlleen de ochtend is onder controle.
Maar goed, nog 2.5 week en dan geen insuline meer, yay! Dat blijf ik moeilijk vinden, moet je in je buik spuiten
terwijl dat het gebied is wat ik het meest bescherm![]()
Wat heerlijk dat je weer thuis bent FR!
En go KD
Verlof![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En toen, en toen???? Vertelquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:24 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb mijn eerste hormonster bui gehad. Man vroeg wat ik wilde eten en ik zei zelfgemaakte bami. Is hij naar de keurslager gegaan en heeft een kant en klare bami gekocht. Dat was niet waar ik trek in had en dat wist hij ook![]()
![]()
. En nu ben ik boos.
Ja ik heb ook Novorapid (kreeg je ook zo'n 'starterspakket' voor zwangerschapsdiabetes met zo'n diabetesbeerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:20 schreef Jipster het volgende:
[..]
Novarapid. Jij ook? Ja, het is ook een naar idee. Dat vind ik ook, geestelijke drempel moet ik over, terwijl ik de vingerprikjes veel meer "pijn" vind doen, maar het idee dat het in je buik gaat waar je baby zit...![]()
Ik zit nuchter vrij laag, 3.5-4 en dan de rest van de dag loopt het op. Dus ben echt heel benieuwd.
En verlof dat is zeker eenwaard!
Dank, handig om te lezen. Ik ga straks bij apotheek de insuline halen, verwacht dus geen beer en buikbalsum (jammer!). En goede tip van CZ! Tis me nou alleen niet duidelijk, wat als je nou nog eens een keer een stukje chocola eet oid, moet dat gewoon kunnen, moet je er iets voor laten of ... ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:34 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ja ik heb ook Novorapid (kreeg je ook zo'n 'starterspakket' voor zwangerschapsdiabetes met zo'n diabetesbeeren buikbalsam?)
Ik start de dag met 4.4 maar na ontbijt (cracker en water oid) zit ik op 8, vandaar met 7E de dag beginnen, Als ik trouwens onder de 4 zit moet ik druivensuiker en 15 gram koolhydraten naar binnen werken.
Vingerprikjes zijn een bitch, ik moet 7 keer per dag prikken en m'n vingertoppen zien er echt niet meer uitGelukkig hoef ik na de geboorte nog maar 3 keer per week zo'n dagcurve te prikken
![]()
Op de site van CZ kun je een handige koolhydratenteller vinden, je voert in wat je wilt eten en hoeveel en je krijgt meteen te zien hoeveel koolhydraten het bevat, ideaal!
Hahaha Nikki, gij hormonster![]()
Hmmmmmmmmmquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:37 schreef DJMomo het volgende:
Spewey, als antwoord op je vraag. Nee.
Zeker als je insuline gaat spuiten anders raak je nog in een hypo! Dan zou je dus een heel klein stukje chocola kunnen pakken (als het nog een half uur of meer duurt voor je avondeten krijgt)quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:39 schreef Jipster het volgende:
[..]
Dank, handig om te lezen. Ik ga straks bij apotheek de insuline halen, verwacht dus geen beer en buikbalsum (jammer!). En goede tip van CZ! Tis me nou alleen niet duidelijk, wat als je nou nog eens een keer een stukje chocola eet oid, moet dat gewoon kunnen, moet je er iets voor laten of ... ?
En dat onder de 4 ga ik onthouden, want ik zit vaak voor het avondeten ook zo laag, ondanks tussendoortje, en dan moet ik echt wat eten ook.
[ Bericht 37% gewijzigd door DJMomo op 22-08-2013 15:00:37 ]Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Oh wat leuk, broertjesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:53 schreef DJMomo het volgende:
Was een hele mooie echo, t kereltje was goed gegroeid, en alles zat er op en aan. Zelfs papa zat te glunderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:10 schreef DJMomo het volgende:
SHS.. de voornaam wordt dan ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof
![]()
aaahw een mooi minimannetjequote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:01 schreef DJMomo het volgende:
[..]
staan er nu, duurde even ivm van mobiel enzo.
heerlijk spul is het. straks maar liefst 3 stuks in huis! Of zoals iemand anders het zei: straks ben jij voor drie mannen de belangrijkste vrouw in hun leven!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:24 schreef Purple010 het volgende:
DJMomo, mooie stomme echo! Mannen daar kan je geen pijl op trekken.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:53 schreef DJMomo het volgende:
Was een hele mooie echo, t kereltje was goed gegroeid, en alles zat er op en aan. Zelfs papa zat te glunderenOh hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle theorieën de prullenbak in!
Leuk man, een jochie!![]()
Nee we eten het toch. En morgen maakt hij zelfgemaakte bami.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:25 schreef PureEvil het volgende:
[..]
En toen, en toen???? VertelLigt de bami nu in de container? (zo'n kop zou mijn man dan weer hebben
)
Is dat niet onpraktisch in het begin? Want dan moet je alles ook dubbel hebbenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:40 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Nee we eten het toch. En morgen maakt hij zelfgemaakte bami.
Inmiddels hebben we zelfs alweer een goed gesprek over de toekomstige kamerindeling voor de kindjes gevoerd. L. krijgt de zolderkamer en de twee babies blijven op de eerste verdieping. We moeten even zien hoe het loopt maar waarschijnlijk gaan ze allebei gelijk op een eigen kamer.
Meisje dus.quote:Als de leeftijd van de moeder tijdens de bevruchting én het jaar waarin de bevruchting plaatsvond beide even of beide oneven zijn, is het een meisje
Onzijdig.quote:Houd een gouden hanger (het liefst een die de moeder vaak draagt) boven de palm van haar hand. Als de hanger ronddraait, wordt het een meisje. Als de hanger heen en weer slingert, komt er een jongen.
Jongen.quote:Op welke zij slaapt de moeder als ze slaapt? Als ze op haar linkerkant ligt, is het een jongen. Rechts, een meisje.
quote:Als je humeurig bent tijdens je zwangerschap, krijg je waarschijnlijk een meisje. De reden hiervan is dat alle vrouwen humeurig zijn en als je een meisje in je buik hebt, ben je dubbel zo humeurig.
ben je ook dubbel zo humeurig door dat wijf in je buik?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:53 schreef Dot. het volgende:
Ik ga uit van de langstlevende sperma theorie en dan is het bij ons een meisje
Nee, maar ik ben zelf ook nooooit humeurigquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:53 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
ben je ook dubbel zo humeurig door dat wijf in je buik?
En wat zegt de chinese maandkalender?
quote:Je baby wordt een jongen…
als je houdt van zure etenswaren gedurende je zwangerschap.
als je 's ochtends vrolijk bent.
als je er geweldig uitziet en straalt.
als je tijdens je zwangerschap op je linkerkant slaapt.
als je het leuk vindt om tijdens je zwangerschap uitgebreid te koken.
als je met je hoofd naar het noorden slaapt.
als je gedurende je zwangerschap veel boeren en scheten laat.
als je een recht zwangerschapsstreep hebt die boven de navel uitkomt.
als de vader een muts opdoet tijdens de geslachtsgemeenschap.
als je rechterborst tijdens de zwangerschap groter is dan de linker.
als je een spitse, puntige buik hebt.
als je je kindje laag draagt.
als je veel last hebt van koude voeten in je zwangerschap.
Je baby wordt een meisje…
als je veel zoet eet tijdens je zwangerschap.
als je een muts draagt tijdens de geslachtsgemeenschap.
als je een ochtendhumeur hebt.
als je met je hoofd naar het zuiden slaapt.
als je tijdens je zwangerschap op je rechterkant slaapt.
als je er niet goed uitziet tijdens je zwangerschap (ze zeggen wel eens dat een meisje de schoonheid van de moeder tijdens de zwangerschap afneemt)
als je veel moet overgeven en misselijk bent.
als je billen in de zwangerschap heel dik worden.
als je zwangerschapsstreep doorloopt tot de navel en er een kronkel inzit.
als je een ronde buik hebt.
als je je kindje hoog draagt.
als je linkerborst tijdens de zwangerschap groter is dan de rechter.
als je veel last hebt van puistjes en pukkeltjes tijdens je zwangerschap.
Ik!! En het grappige is ook nog eens dat er meer dan 1 versie is van dat dingquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:45 schreef Sleehakschoen het volgende:
over geslacht gesproken, ik kwam vandaag de "chinese maankalender" tegen die 90% nauwkeurig zou bepalen wat het geslacht van je kind wordt. Ik was wel benieuwd hoeveel mensen dit tegen konden spreken
Ja, dan kan ik ook wel 90% goed lullen, whehehequote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:56 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik!! En het grappige is ook nog eens dat er meer dan 1 versie is van dat ding
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:52 schreef Sleehakschoen het volgende:
Als je humeurig bent tijdens je zwangerschap, krijg je waarschijnlijk een meisje. De reden hiervan is dat alle vrouwen humeurig zijn en als je een meisje in je buik hebt, ben je dubbel zo humeurig.
Mijn dochter zei vandaag wel mama je hebt echt hele dikke billenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:56 schreef Dot. het volgende:
als je billen in de zwangerschap heel dik worden.
Gelukkig is er nog een theorie die "the element of surprise" er in houdt, dus ik blijf bij dezequote:Als je linkerborst groter is dan je rechter tijdens de zwangerschap, krijg je een meisje. Als de rechterborst groter is, wordt het een jongen. Als ze even groot zijn, is het een verrassing!
Gr gr je liefhebbende dochterquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:59 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Mijn dochter zei vandaag wel mama je hebt echt hele dikke billen
Nou een kamer is groter dan de ander en op de grote zetten we dan een bedje commode en kledingkast. In de andere kamer alleen een kastje voor evt. luiers e.d. en een bedje. Ik denk wel dat het zo gaat werken voor ons.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:44 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Is dat niet onpraktisch in het begin? Want dan moet je alles ook dubbel hebben
als je buiten in de sneeuw seks hebt jonge!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:08 schreef Burdie het volgende:
Een muts tijdens de seks, wie doet dat nou.
Hipstersquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:08 schreef Burdie het volgende:
Een muts tijdens de seks, wie doet dat nou.
Bij mij klopt er geen kont van!quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:52 schreef Limone het volgende:
Humeurig ben ik wel, dus dat klopt.
Het langstlevend sperma zou ik niet weten, ik was nogal volgeyoghurt die week
Hier klopte hij, dus -1quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:45 schreef Sleehakschoen het volgende:
over geslacht gesproken, ik kwam vandaag de "chinese maankalender" tegen die 90% nauwkeurig zou bepalen wat het geslacht van je kind wordt. Ik was wel benieuwd hoeveel mensen dit tegen konden spreken
Proest tegen scherm aan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:52 schreef Limone het volgende:
IK houd het erop dat mijn libido in de lift zat doordat ik met de pil gestopt was, maar hoop dat het ergens in de aankomende maanden weer iets gebeurd..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:03 schreef Mabawa. het volgende:
wel herkenbaar btw. Was mijn libido echt alleen maar zo hoog om bezwangerd te worden?
Oh my godquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:52 schreef Limone het volgende:
klopte hier ook nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:45 schreef Sleehakschoen het volgende:
Genoeg, ik zal er eentje voor je afstoffenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:12 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Proest tegen scherm aan.
Je hebt vast wel een doekje voor me?
Ja, kwam hier door het indalenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
Herkent iemand menstruatieachtige pijn rond de 35 weken?
gehehequote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:38 schreef ProjSkippy het volgende:
Limone, ik weet niet wat je vriend brouwt, maar als je het kunt afstoffen dan spoot 'ie wel echt poeder aan het eind.
[ Bericht 0% gewijzigd door Burdie op 22-08-2013 20:45:25 ]
Haha hij staat wel heel letterlijk droog danquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:38 schreef ProjSkippy het volgende:
Limone, ik weet niet wat je vriend brouwt, maar als je het kunt afstoffen dan spoot 'ie wel echt poeder aan het eind.
OMG ik moet als lurker even melden dat die verhalen legendarisch zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:01 schreef ProjSkippy het volgende:
Eigenlijk is het een heel lief verhaal toch?Met wat sappige 'ruiling' hier en daar.
En kuubs zand, pizza's en weet ik het wat, voor de echte kenners hier.![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:30 schreef Burdie het volgende:
Even een (genante) vraag...Als in dezelfde soort spier als die bij de "achteringang"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ja, dat zijn je bekkenbodemspieren.
Ja, diezelfde spier is het volgens mij.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:51 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Als in dezelfde soort spier als die bij de "achteringang"?
Dan ja, dat zijn je bekkenbodemspieren.
Daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:04 schreef GotC het volgende:
Ben wel benieuwd of het komt doordat je sterke of zwakke bekkenbodemspieren hebt Burdie?
Well duhquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:16 schreef Hilzillah het volgende:
Sull gefeliciteerd met je meisjeMooie namen ook!
Ik ben na mijn spannende avontuur weer huiswaards gekeerd. Ik had een bagger ontvangst in dat Dirksland, dus vandaar nu pas de update...
S.enn doet het gruwelijk goed. Alles saai volgens het boekje.BV gaat als een tierelier!
Ziekenhuis was goed te doen maar ben zoooooo vreselijk blij dat ik weer thuis ben![]()
Dusch... Wat rest is een footootje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's zijn niet GE-WEL-DIG, maar heb de afgelopen dagen vast gezeten aan allerlei snoeren dus mijn fotografische kunsten zijn nog niet echt los gegaan
Oh... En ik vind het helemaal niet leuk dat ik hier niet meer mag komen / niks te zoeken heb... Jullie zijn zo gezellig!
Ik ga voor een lente babyquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:05 schreef DJMomo het volgende:
Kwam dit tegen in mijn zoektocht naar een voetenzak warmhoudding voor de winter
http://www.wallaboo.nl/outlet/baby-overall-all-in-ones.html
Lijkt heel handig, skipak, zak, jas, alles in een. Ben heel benieuwd of het ook echt wat is!
Mss tip voor de andere winter baby's?
whiej, een meisjequote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:49 schreef WupWup het volgende:
Oeh, spannend KD! Hopelijk vlot en voorspoedig. Altijd fijn als je een inleiding weet te ontduiken.
Hillz, wat een scheetje!
Ik heb net roze koeken uitgedeeld
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |