^^quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:36 schreef ferrari_rood het volgende:
wup wij vertellen niks door hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
Sull gefeliciteerd, wat geweldig
Ja, en met dit tempo haal je mij/ons wellicht nog in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Home is where the O+ is...
Eerst de babykamer klaarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:11 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ja, en met dit tempo haal je mij/ons wellicht nog in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet niet of het te lezen is maar er liggen dus zwangerschapsboekjes op elkaar.. Eens geen echo, een keer wat anders.
Wup een goede echo, fijn!
En Mo spannend zonder vent je echo
[ Bericht 12% gewijzigd door klaprooss op 21-08-2013 23:31:50 ]♥ J & S
Oh wat doe je! Hormonen!!!! Ik smelt!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:12 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik ben echt zoooo zenuwachtig![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:14 schreef Sharpdressedman het volgende:
Hoe gaat het met KD trouwens? Heb ik die gemist of is ze al een tijdje stil?
Dit is mijn derde al he. Ik word een keilieve moederder!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:21 schreef NoBoNo het volgende:
Hey KD! Ziet er nu al uit als een lieve moeder!![]()
Zet hem op he!
Dan mag ze bijna komen. Je mag mijn strippenkaart er wel bij hebben hoor. Ik haar z-huizen.quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hoor hier alleen maar huilende pas geboren baby's. Ben vast in het ritme voor over een paar weken.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:24 schreef klaprooss het volgende:
Sull gefeliciteerd!!
Ik vind het leuk Nikki voor FB, wij hebben het vandaag ook op FB geplempt en veel leuke reacties. Ook dat het een originele was.hihi die is leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:19 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
werken jullie die baby's er nou maar uit, dan kan ik ook!
Sull van harte met je meisje! Knap hoor, een stuitje
Wup! Ik ben benieuwd naar het geslacht
En pretecho's zijn alles behalve stom, ik was blij met die mogelijkheid toen we dachten dat het mis zou gaan na al die bloedingen.
weet ik niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
FR, hoe laat weet je of je naar huis mag?
En sorry voor de post reeks..maar vondt het wel makkelijk zo s'morgens vroeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gefeliciteerd! Nog gevierd, of heel basic gehouden?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:09 schreef Purple010 het volgende:
Sull Gefeliciteerd!
Martine weer tante.
En Echoos zijn niet stom, heerlijk om weer eens in die donkere kamer te kijken!
Hier gisteren, mooie dag een gelijk alles goed in orde voor de buikbaby.
O en nu 26.1 -> Mijlpalen alert.
Focus gaat nu richting baby kamer. We liepen gistermiddag heel romantisch in de bouwmarkt.
Ik krijg wel nesteldrang dus even doorwerken graag
voetreflex is best relax vind ik. Hopelijk geeft het je een zetje. Heb je erbij gezegd dat je 40wk bent en het "opgewekt" mag worden?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:41 schreef hilliebillie het volgende:
Purple gefeliciteerd!
Fr vervelend dat het bloeddrukaparaat een hogere bloeddruk aangeeft als die met de hand gemeten was want die is mooi.
Kleurdoos vanuit het ziekenhuis, morgen 37 weken, zou mooi zijn als je die mijlpaal iig nog haalt! Heb je weer weeën of bloedingen?
Hier alles rustig. Gisteren overdag wel veel harde buiken gehad maar geen pijnlijke ofzo. Ook nooit het idee gehad dat er wat zou gaan beginnen. Dus het gewroed heefd geen effect gehad. Vanmiddag die voetreflex eens proberen ben benieuwd wat dat doet en morgen middag weer terug naar de vk. Ben benieuwd of m'n baarmoeder dan wel plat is en ik gestript kan worden..
Begin wel erg nieuwsgierig te worden naar ons kleine meisje..!
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:50 schreef Limone het volgende:
Gefeliciteerd, Purple! Alleen met z'n tweetjes of was er nog wel iets van een feestje?
Rottig f_r....
Ik ben gister aangereden met de fiets. Niet zo erg: Nellie en ik hebben niets, maar de fiets is best wel kapot.Ik had voorrang en hij had ook nog eens haaientanden en een bord (en was superstoned). Gister dus maar even met mijzelf afgesproken dat voorrang hebben en voorrang krijgen toch wel iets anders is en voorrang némen het allemaal niet waard is.
Kut van die fiets wel, dat is mijn basis vervoersmiddel.
WTF, dat is zuur! Gelukkig zijn jullie okay!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:50 schreef Limone het volgende:
Gefeliciteerd, Purple! Alleen met z'n tweetjes of was er nog wel iets van een feestje?
Rottig f_r....
Ik ben gister aangereden met de fiets. Niet zo erg: Nellie en ik hebben niets, maar de fiets is best wel kapot.Ik had voorrang en hij had ook nog eens haaientanden en een bord (en was superstoned). Gister dus maar even met mijzelf afgesproken dat voorrang hebben en voorrang krijgen toch wel iets anders is en voorrang némen het allemaal niet waard is.
haha, serieus? Was het een beetje de moeite waard?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:53 schreef Limone het volgende:
Ja! Hij heeft mij ter plekke geld gegeven![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:43 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
voetreflex is best relax vind ik. Hopelijk geeft het je een zetje. Heb je erbij gezegd dat je 40wk bent en het "opgewekt" mag worden?
Ben ook benieuwd!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:56 schreef hilliebillie het volgende:
[..]dat is zelfs de reden van de afspraak vk adviseerde mij dat dat wellicht iets kon doen voor mij. Ben echt heel benieuwd
Ja en jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:55 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
WTF, dat is zuur! Gelukkig zijn jullie okay!
[..]
haha, serieus? Was het een beetje de moeite waard?
Hier fietst iedereen of hij koning van de weg is, wel iets om rekening mee te houden (voor mij dan). Voorrang gelijk hebben is zo weinig waard, eigenlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:56 schreef ferrari_rood het volgende:
gelukkig hebben jullie niks limone.
aangereden worden is zo eng. En sommige weggebruikers hebben lak aan voorrang geven.
Kun je vandaag shoppen voor een nieuwe fiets? kreeg je voldoende voor een andere/nieuwe fiets?
Daar wilde iemand blijkbaar absoluut geen politie bij....quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:53 schreef Limone het volgende:
Ja! Hij heeft mij ter plekke geld gegeven![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:50 schreef Limone het volgende:
Rottig f_r....
Ik wil eigenlijk ook niet weten waarom iemand zo veel geld bij zich heeftquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:11 schreef Limone het volgende:
Ik eigenlijk ook niet.. Nu was het binnen twee minuten afgehandeld (<serieus!).
Nee ik ook niet. En dat je dan ook nog telefoonnummers moet uitwisselen zag ik ook niet zo zitten..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:36 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook niet weten waarom iemand zo veel geld bij zich heeft![]()
Ik hoor net dat een collega die ongeveer even ver was als ik een miskraam heeft gehadHeel verdrietig, we waren samen op een conferentie en allebei een week of 6, dus leuk veel samen gekletst erover.
Misschien wel, misschien niet!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:35 schreef Spewey het volgende:
Ga je na je stomme echo hier ook delen dat er een meisje in je buik zit, Momo?
Nee, zij is een collega uit de UK en ik kreeg net idd al de vraag of ze al mocht vertellen aan de rest daarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:40 schreef Sleehakschoen het volgende:
Ah dot, wat sneuMaar weten / wisten ze het bij jou op het werk dan al zo vroeg?
maar hoe weet je dat dan van elkaar? Hoe kom je daar achter?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:43 schreef Dot. het volgende:
[..]
Nee, zij is een collega uit de UK en ik kreeg net idd al de vraag of ze al mocht vertellen aan de rest daarMaar ik vond het ook wel een prettig idee dat iemand het wist, want ik zat ver weg van huis en stel dat het mis ging dan kon ik iig bij iemand aankloppen
Ditquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:35 schreef Spewey het volgende:
Sull gefeliciteerd!! Wow, stuitbevalling![]()
Limone wat een schrik! Gelukkig zijn Nellie en jij ongedeerd![]()
Heel benieuwd wat voor smaak Wup in haar buik heeft.
Sterkte in het zh FR, hoop dat je snel naar huis mag!
Ga je na je stomme echo hier ook delen dat er een meisje in je buik zit, Momo?
Oh, iemand anders vroeg aan haar of ze kinderen had en toen vertelde ze dat ze 6 weken zwanger was en toen ging ik natuurlijk heel Amerikaans zo van OMG! Me too! met wapperende handen enzulksquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:44 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
maar hoe weet je dat dan van elkaar? Hoe kom je daar achter?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:45 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh, iemand anders vroeg aan haar of ze kinderen had en toen vertelde ze dat ze 6 weken zwanger was en toen ging ik natuurlijk heel Amerikaans zo van OMG! Me too! met wapperende handen enzulks
Tehehequote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:45 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh, iemand anders vroeg aan haar of ze kinderen had en toen vertelde ze dat ze 6 weken zwanger was en toen ging ik natuurlijk heel Amerikaans zo van OMG! Me too! met wapperende handen enzulks
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:45 schreef Dot. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:49 schreef Burdie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zie dan zo'n Oprah-momentje voor me.
"And YOU are six weeks pregnant, and YOU are six weeks pregnant, and YOU are six weeks pregnant, you're AAAAAAAAAAAALL six weeks pregnant thanks to our friends at Sears!"
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:49 schreef Burdie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zie dan zo'n Oprah-momentje voor me.
"And YOU are six weeks pregnant, and YOU are six weeks pregnant, and YOU are six weeks pregnant, you're AAAAAAAAAAAALL six weeks pregnant thanks to our friends at Sears!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |