weet ik niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
FR, hoe laat weet je of je naar huis mag?
En sorry voor de post reeks..maar vondt het wel makkelijk zo s'morgens vroeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gefeliciteerd! Nog gevierd, of heel basic gehouden?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:09 schreef Purple010 het volgende:
Sull Gefeliciteerd!
Martine weer tante.
En Echoos zijn niet stom, heerlijk om weer eens in die donkere kamer te kijken!
Hier gisteren, mooie dag een gelijk alles goed in orde voor de buikbaby.
O en nu 26.1 -> Mijlpalen alert.
Focus gaat nu richting baby kamer. We liepen gistermiddag heel romantisch in de bouwmarkt.
Ik krijg wel nesteldrang dus even doorwerken graag
voetreflex is best relax vind ik. Hopelijk geeft het je een zetje. Heb je erbij gezegd dat je 40wk bent en het "opgewekt" mag worden?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:41 schreef hilliebillie het volgende:
Purple gefeliciteerd!
Fr vervelend dat het bloeddrukaparaat een hogere bloeddruk aangeeft als die met de hand gemeten was want die is mooi.
Kleurdoos vanuit het ziekenhuis, morgen 37 weken, zou mooi zijn als je die mijlpaal iig nog haalt! Heb je weer weeën of bloedingen?
Hier alles rustig. Gisteren overdag wel veel harde buiken gehad maar geen pijnlijke ofzo. Ook nooit het idee gehad dat er wat zou gaan beginnen. Dus het gewroed heefd geen effect gehad. Vanmiddag die voetreflex eens proberen ben benieuwd wat dat doet en morgen middag weer terug naar de vk. Ben benieuwd of m'n baarmoeder dan wel plat is en ik gestript kan worden..
Begin wel erg nieuwsgierig te worden naar ons kleine meisje..!
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:50 schreef Limone het volgende:
Gefeliciteerd, Purple! Alleen met z'n tweetjes of was er nog wel iets van een feestje?
Rottig f_r....
Ik ben gister aangereden met de fiets. Niet zo erg: Nellie en ik hebben niets, maar de fiets is best wel kapot.Ik had voorrang en hij had ook nog eens haaientanden en een bord (en was superstoned). Gister dus maar even met mijzelf afgesproken dat voorrang hebben en voorrang krijgen toch wel iets anders is en voorrang némen het allemaal niet waard is.
Kut van die fiets wel, dat is mijn basis vervoersmiddel.
WTF, dat is zuur! Gelukkig zijn jullie okay!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:50 schreef Limone het volgende:
Gefeliciteerd, Purple! Alleen met z'n tweetjes of was er nog wel iets van een feestje?
Rottig f_r....
Ik ben gister aangereden met de fiets. Niet zo erg: Nellie en ik hebben niets, maar de fiets is best wel kapot.Ik had voorrang en hij had ook nog eens haaientanden en een bord (en was superstoned). Gister dus maar even met mijzelf afgesproken dat voorrang hebben en voorrang krijgen toch wel iets anders is en voorrang némen het allemaal niet waard is.
Kut van die fiets wel, dat is mijn basis vervoersmiddel.
haha, serieus? Was het een beetje de moeite waard?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:53 schreef Limone het volgende:
Ja! Hij heeft mij ter plekke geld gegeven![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:43 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
voetreflex is best relax vind ik. Hopelijk geeft het je een zetje. Heb je erbij gezegd dat je 40wk bent en het "opgewekt" mag worden?
Ben ook benieuwd!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:56 schreef hilliebillie het volgende:
[..]dat is zelfs de reden van de afspraak vk adviseerde mij dat dat wellicht iets kon doen voor mij. Ben echt heel benieuwd
Ja en jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:55 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
WTF, dat is zuur! Gelukkig zijn jullie okay!
[..]
haha, serieus? Was het een beetje de moeite waard?
Hier fietst iedereen of hij koning van de weg is, wel iets om rekening mee te houden (voor mij dan). Voorrang gelijk hebben is zo weinig waard, eigenlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:56 schreef ferrari_rood het volgende:
gelukkig hebben jullie niks limone.
aangereden worden is zo eng. En sommige weggebruikers hebben lak aan voorrang geven.
Kun je vandaag shoppen voor een nieuwe fiets? kreeg je voldoende voor een andere/nieuwe fiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |