abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130338883
Sull Gefeliciteerd!

Martine weer tante.

En Echoos zijn niet stom, heerlijk om weer eens in die donkere kamer te kijken!

Hier gisteren ^) , mooie dag een gelijk alles goed in orde voor de buikbaby.
O en nu 26.1 -> Mijlpalen alert.

Focus gaat nu richting baby kamer. We liepen gistermiddag heel romantisch in de bouwmarkt.
Ik krijg wel nesteldrang dus even doorwerken graag >:)
pi_130338913
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 09:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
FR, hoe laat weet je of je naar huis mag?

En sorry voor de post reeks..maar vondt het wel makkelijk zo s'morgens vroeg :P
weet ik niet.
lig nu aan de ctg en bloeddruk pomp
bd met de hand 110/80
Nu op de pomp .../100 ..../100 ...../104
pi_130338944
FR en KD sterkte ladies. Ziekenhuis lijkt me vervelend, maar wel in goede handen.
Wellicht ook wat minder stress voor de partners.
pi_130338964
ik weet niet zo goed wat normaal is qua bloeddruk :@

En purple gefeliciteerd!

Ik heb afgelopen week laatste kleine aanpassing voor het kaartje gedaan, adressenlijst gemaakt, laatste kraampakketspullen besteld en nieuwe krabpaal voor de katten (ja dat laatste stond ook op mijn lijstje)
Maar ik blijf onrustig en was er gisteravond helemaal huilerig van :') echt serieus deze zwangerschap maakt een mietje van me (raar was ik al dusdat is niet anders)
pi_130339006
Hier BD steeds rond de 110/60 en dat was prima in orde.
Zie soms welleens sterren als ik opsta.
pi_130339031
Volgens mij moet hij onder de 90 zijn. Bij hypertensie is max 95 acceptabel volgens mij.
pi_130339121
ah oke. nou ik hoop dat je straks naar huis mag hoor, dit is ook niks
pi_130339198
Geboortekaartje. Ik ga daar zo ook maar eens verder denk ik. Als ik van dit apparaat af mag. Ik wil alleen nog wat aan lettertype enzo veranderen. Heb nu toch tijd zat :)
baal wel een beetje want volgende week worden de kozijnen vervangen
  donderdag 22 augustus 2013 @ 09:29:51 #59
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130339220
Ach kijk nou, 9maanden beurs wordt hem niet voor ons, maar er komt in oktober in Leeuwarden een alternatief!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130339223
quote:
7s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 09:09 schreef Purple010 het volgende:
Sull Gefeliciteerd!

Martine weer tante.

En Echoos zijn niet stom, heerlijk om weer eens in die donkere kamer te kijken!

Hier gisteren ^) , mooie dag een gelijk alles goed in orde voor de buikbaby.
O en nu 26.1 -> Mijlpalen alert.

Focus gaat nu richting baby kamer. We liepen gistermiddag heel romantisch in de bouwmarkt.
Ik krijg wel nesteldrang dus even doorwerken graag >:)
gefeliciteerd! Nog gevierd, of heel basic gehouden?
pi_130339446
Purple gefeliciteerd!

Fr vervelend dat het bloeddrukaparaat een hogere bloeddruk aangeeft als die met de hand gemeten was want die is mooi.

Kleurdoos vanuit het ziekenhuis, morgen 37 weken, zou mooi zijn als je die mijlpaal iig nog haalt! Heb je weer weeën of bloedingen?

Hier alles rustig. Gisteren overdag wel veel harde buiken gehad maar geen pijnlijke ofzo. Ook nooit het idee gehad dat er wat zou gaan beginnen. Dus het gewroed heefd geen effect gehad. Vanmiddag die voetreflex eens proberen ben benieuwd wat dat doet en morgen middag weer terug naar de vk. Ben benieuwd of m'n baarmoeder dan wel plat is en ik gestript kan worden..
Begin wel erg nieuwsgierig te worden naar ons kleine meisje..! O+
pi_130339455
Sull!!!!!!!! *O* Wat knap een stuitbevalling. Petje af! _O_ Geniet van elkaar! O+
pi_130339475
martine een nichtje erbij gefelciteerd
purple nog gefeliciteerd en nesteldrang *O* en }) ~O> voor je man?
pi_130339502
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 09:41 schreef hilliebillie het volgende:
Purple gefeliciteerd!

Fr vervelend dat het bloeddrukaparaat een hogere bloeddruk aangeeft als die met de hand gemeten was want die is mooi.

Kleurdoos vanuit het ziekenhuis, morgen 37 weken, zou mooi zijn als je die mijlpaal iig nog haalt! Heb je weer weeën of bloedingen?

Hier alles rustig. Gisteren overdag wel veel harde buiken gehad maar geen pijnlijke ofzo. Ook nooit het idee gehad dat er wat zou gaan beginnen. Dus het gewroed heefd geen effect gehad. Vanmiddag die voetreflex eens proberen ben benieuwd wat dat doet en morgen middag weer terug naar de vk. Ben benieuwd of m'n baarmoeder dan wel plat is en ik gestript kan worden..
Begin wel erg nieuwsgierig te worden naar ons kleine meisje..! O+
voetreflex is best relax vind ik. Hopelijk geeft het je een zetje. Heb je erbij gezegd dat je 40wk bent en het "opgewekt" mag worden?
pi_130339613
ben erg benieuwd of dat voetrefelex iets doet hillie
pi_130339643
Gefeliciteerd, Purple! Alleen met z'n tweetjes of was er nog wel iets van een feestje?

Rottig f_r....

Ik ben gister aangereden met de fiets. Niet zo erg: Nellie en ik hebben niets, maar de fiets is best wel kapot. -O- Ik had voorrang en hij had ook nog eens haaientanden en een bord (en was superstoned). Gister dus maar even met mijzelf afgesproken dat voorrang hebben en voorrang krijgen toch wel iets anders is en voorrang némen het allemaal niet waard is.

Kut van die fiets wel, dat is mijn basis vervoersmiddel. :(
pi_130339705
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 09:50 schreef Limone het volgende:
Gefeliciteerd, Purple! Alleen met z'n tweetjes of was er nog wel iets van een feestje?

Rottig f_r....

Ik ben gister aangereden met de fiets. Niet zo erg: Nellie en ik hebben niets, maar de fiets is best wel kapot. -O- Ik had voorrang en hij had ook nog eens haaientanden en een bord (en was superstoned). Gister dus maar even met mijzelf afgesproken dat voorrang hebben en voorrang krijgen toch wel iets anders is en voorrang némen het allemaal niet waard is.

:o Maar ik neem toch aan dat meneer een nieuwe fiets voor je koopt?! Gelukkig zijn jullie allebei ok!
pi_130339731
Ja! Hij heeft mij ter plekke geld gegeven ^O^
pi_130339769
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 09:50 schreef Limone het volgende:

Rottig f_r....

WTF, dat is zuur! Gelukkig zijn jullie okay!

quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 09:53 schreef Limone het volgende:
Ja! Hij heeft mij ter plekke geld gegeven ^O^
haha, serieus? Was het een beetje de moeite waard? :')
pi_130339776
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 09:43 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

voetreflex is best relax vind ik. Hopelijk geeft het je een zetje. Heb je erbij gezegd dat je 40wk bent en het "opgewekt" mag worden?
:Y dat is zelfs de reden van de afspraak vk adviseerde mij dat dat wellicht iets kon doen voor mij. Ben echt heel benieuwd

Limone :* wat vervelend. Fijn dat jullie er zelf niks aan over gehouden hebben maar wel ontzettend kl*te van je fiets. Gaat het wel allemaal geregeld worden via de verzekering van de tegenpartij? Hoop dat je iig snel weer je vervoer hebt!
pi_130339777
gelukkig hebben jullie niks limone.
aangereden worden is zo eng. En sommige weggebruikers hebben lak aan voorrang geven.
Kun je vandaag shoppen voor een nieuwe fiets? kreeg je voldoende voor een andere/nieuwe fiets?
pi_130339815
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 09:56 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

:Y dat is zelfs de reden van de afspraak vk adviseerde mij dat dat wellicht iets kon doen voor mij. Ben echt heel benieuwd

Ben ook benieuwd!

Wij hebben stoelmasseurs op het werk en daar mag ik nu ook niet heen, schijnbaar duwen zij ergens op wat je baarmoeder kan triggeren om samen te trekken.
pi_130339873
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 09:55 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

WTF, dat is zuur! Gelukkig zijn jullie okay!

[..]

haha, serieus? Was het een beetje de moeite waard? :')
Ja en ja ;) Ik was natuurlijk niet heel beheerst en hoffelijk. :')

quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 09:56 schreef ferrari_rood het volgende:
gelukkig hebben jullie niks limone.
aangereden worden is zo eng. En sommige weggebruikers hebben lak aan voorrang geven.
Kun je vandaag shoppen voor een nieuwe fiets? kreeg je voldoende voor een andere/nieuwe fiets?
Hier fietst iedereen of hij koning van de weg is, wel iets om rekening mee te houden (voor mij dan). Voorrang gelijk hebben is zo weinig waard, eigenlijk. :)

Ik ga aan het eind van de middag maar eens een rondje fietsenwinkels doen.
pi_130339885
Sull, van harte gefeliciteerd met jullie meisje!! Wat een prachtige namen O+ Knap gedaan hoor, een stuitbevalling _O_
pi_130339900
Het is vaak uit voorzorg dat masseurs geen massage willen geven als je zwanger bent. Ze willen het niet op hun geweten hebben dat het weeën kan opwekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')