abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 augustus 2013 @ 10:04:17 #76
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_130339923
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 09:53 schreef Limone het volgende:
Ja! Hij heeft mij ter plekke geld gegeven ^O^
Daar wilde iemand blijkbaar absoluut geen politie bij.... _O-
pi_130340069
Ik eigenlijk ook niet.. Nu was het binnen twee minuten afgehandeld (<serieus!).
pi_130340085
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 09:50 schreef Limone het volgende:
Gefeliciteerd, Purple! Alleen met z'n tweetjes of was er nog wel iets van een feestje?

Rottig f_r....

Ik ben gister aangereden met de fiets. Niet zo erg: Nellie en ik hebben niets, maar de fiets is best wel kapot. -O- Ik had voorrang en hij had ook nog eens haaientanden en een bord (en was superstoned). Gister dus maar even met mijzelf afgesproken dat voorrang hebben en voorrang krijgen toch wel iets anders is en voorrang némen het allemaal niet waard is.

Kut van die fiets wel, dat is mijn basis vervoersmiddel. :(
:o schrikken joh! wat een eikel :{
gelukkig dat alles goed is met jullie...maar leuk is anders!
pi_130340465
Limone wat eng! Hopelijk heb je genoeg geld gekregen voor een hele mooie nieuwe fiets.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_130340557
Sull gefeliciteerd!! Wow, stuitbevalling _O_

Limone wat een schrik! Gelukkig zijn Nellie en jij ongedeerd :*

Heel benieuwd wat voor smaak Wup in haar buik heeft.

Sterkte in het zh FR, hoop dat je snel naar huis mag!

Ga je na je stomme echo hier ook delen dat er een meisje in je buik zit, Momo? ;)
pi_130340599
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:11 schreef Limone het volgende:
Ik eigenlijk ook niet.. Nu was het binnen twee minuten afgehandeld (<serieus!).
Ik wil eigenlijk ook niet weten waarom iemand zo veel geld bij zich heeft :X

Ik hoor net dat een collega die ongeveer even ver was als ik een miskraam heeft gehad ;( Heel verdrietig, we waren samen op een conferentie en allebei een week of 6, dus leuk veel samen gekletst erover.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 10:38:28 #82
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130340652
Purple gefeliciteerd *O*
KD weer in het ziekenhuis maar bijna 37 weken!!

Limone wat een schrik :o :*

Momo veel plezier bij de stomme echo *O*
pi_130340660
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:36 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk ook niet weten waarom iemand zo veel geld bij zich heeft :X

Ik hoor net dat een collega die ongeveer even ver was als ik een miskraam heeft gehad ;( Heel verdrietig, we waren samen op een conferentie en allebei een week of 6, dus leuk veel samen gekletst erover.
Nee ik ook niet. En dat je dan ook nog telefoonnummers moet uitwisselen zag ik ook niet zo zitten..

Wat verdrietig van je collega! ;(
pi_130340710
Ah dot, wat sneu ;( Maar weten / wisten ze het bij jou op het werk dan al zo vroeg?
pi_130340717
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:35 schreef Spewey het volgende:

Ga je na je stomme echo hier ook delen dat er een meisje in je buik zit, Momo? ;)
Misschien wel, misschien niet! >:O

Knuf voor Limoentje! :*

ach, sneu voor collega dot.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130340786
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:40 schreef Sleehakschoen het volgende:
Ah dot, wat sneu ;( Maar weten / wisten ze het bij jou op het werk dan al zo vroeg?
Nee, zij is een collega uit de UK en ik kreeg net idd al de vraag of ze al mocht vertellen aan de rest daar :D Maar ik vond het ook wel een prettig idee dat iemand het wist, want ik zat ver weg van huis en stel dat het mis ging dan kon ik iig bij iemand aankloppen :)
pi_130340807
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:43 schreef Dot. het volgende:

[..]

Nee, zij is een collega uit de UK en ik kreeg net idd al de vraag of ze al mocht vertellen aan de rest daar :D Maar ik vond het ook wel een prettig idee dat iemand het wist, want ik zat ver weg van huis en stel dat het mis ging dan kon ik iig bij iemand aankloppen :)
maar hoe weet je dat dan van elkaar? Hoe kom je daar achter? :D
pi_130340847
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:35 schreef Spewey het volgende:
Sull gefeliciteerd!! Wow, stuitbevalling _O_

Limone wat een schrik! Gelukkig zijn Nellie en jij ongedeerd :*

Heel benieuwd wat voor smaak Wup in haar buik heeft.

Sterkte in het zh FR, hoop dat je snel naar huis mag!

Dit ;). Ik ben lui vandaag. Maar meld, met baby binnen.
Hillie, ik ga ook eens kimken naar voetreflexologie. Ik wil ook mijn baby!

Oh, en KD, balen van weer ziekenhuis... Nog 1 dagje!
Home is where the O+ is...
pi_130340852
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:44 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

maar hoe weet je dat dan van elkaar? Hoe kom je daar achter? :D
Oh, iemand anders vroeg aan haar of ze kinderen had en toen vertelde ze dat ze 6 weken zwanger was en toen ging ik natuurlijk heel Amerikaans zo van OMG! Me too! met wapperende handen enzulks :Y
pi_130340888
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:45 schreef Dot. het volgende:

[..]

Oh, iemand anders vroeg aan haar of ze kinderen had en toen vertelde ze dat ze 6 weken zwanger was en toen ging ik natuurlijk heel Amerikaans zo van OMG! Me too! met wapperende handen enzulks :Y
_O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130340905
quote:

[..]

Tehehe _O-
pi_130340924
Oi Limone, gelukkig hebben jullie niks! Wat een roekeloze mensen soms..

KD en FR ziekenhuis, ik hoop alles goed blijft en jullie weer lekker naar huis kunnen!
  donderdag 22 augustus 2013 @ 10:49:43 #93
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130340963
quote:

[..]

O+ _O_ :D
Ik zie dan zo'n Oprah-momentje voor me :').

"And YOU are six weeks pregnant, and YOU are six weeks pregnant, and YOU are six weeks pregnant, you're AAAAAAAAAAAALL six weeks pregnant thanks to our friends at Sears!"
KuikenGuppy
pi_130340999
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:49 schreef Burdie het volgende:

[..]

"And YOU are six weeks pregnant, and YOU are six weeks pregnant, and YOU are six weeks pregnant, you're AAAAAAAAAAAALL six weeks pregnant thanks to our friends at Sears!"
_O-
pi_130341004
whehe :D
  donderdag 22 augustus 2013 @ 10:54:12 #96
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 10:55:58 #97
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130341154
Sull!! Gefeliciteerd dame, gewoon een droom stuitbevalling! *O* _O_ En wat een mooie namen heeft je dochter gekregen O+

Martine is tante O+ Tof!

Purple, gefeliciteerd met het trouwen en met 26 weken gisteren *O*

FR en KD, succes in het ziekenhuis :) KD, je bent morgen gewoon al 37 weken! Dat is wel een topmijlpaal in deze situatie!

Ben benieuwd naar het resultaat v/d voetreflex hillie, hoop dat het iets doet en je snel je meisje kan ontmoeten O+

Limone watdoetdieventnou! Klote van je fiets :( Gelukkig gaat alles goed met jou en Nellie.

Nikki wat enorm naar voor je schoonzus. -O- Ze reageerden toen al zo..gelaten toen je vertelde dat je zwanger was, toch?

Dot, ook een trieste situatie -O-

Mo, veel plezier met Minimomo spieken O+

Jip, hoe gaat het met de suikers? Je was toch al gestart met insuline offff...?

Hier gaat alles z'n gangetje. Laatste werkweek wordt idd werken van 8-13 *O*! Yay! En gisteren uit eten geweest met schoonouders+zwager+schoonzus+nichtje van 12 weken O+ Was de eerste keer dat ze haar meenamen uit eten en ze deed het onwijs goed, toppertje dat het is!
Oh en geinspireerd door Skips heb ik vannacht toen ik wakker werd maar even gevoeld hoe het met mijn diastase staat: Mijne is ook volledig van schaambeen tot borstbeen en 2 a 3 cm in de breedte *O* :+ Oh well!
  donderdag 22 augustus 2013 @ 10:56:15 #98
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130341163
:7.
pi_130341211
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:49 schreef Burdie het volgende:

[..]

:D

Dat ze dat nu ook even deden met auto's. Oh, ben je zwanger? Dan krijg je van Oprah een nieuwe auto! Ik baal dat we geen auto hebben :') /verwendnest
pi_130341282
hahaha burdie, thanks to sears ook :')

Purp, jij nog een dubbele jompel! *O* *O*

Mensen, heb een groot werk project af. En nu geen fut meer voor iets nieuws... :z
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')