Daar wilde iemand blijkbaar absoluut geen politie bij....quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:53 schreef Limone het volgende:
Ja! Hij heeft mij ter plekke geld gegeven![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:50 schreef Limone het volgende:
Gefeliciteerd, Purple! Alleen met z'n tweetjes of was er nog wel iets van een feestje?
Rottig f_r....
Ik ben gister aangereden met de fiets. Niet zo erg: Nellie en ik hebben niets, maar de fiets is best wel kapot.Ik had voorrang en hij had ook nog eens haaientanden en een bord (en was superstoned). Gister dus maar even met mijzelf afgesproken dat voorrang hebben en voorrang krijgen toch wel iets anders is en voorrang némen het allemaal niet waard is.
Kut van die fiets wel, dat is mijn basis vervoersmiddel.
Ik wil eigenlijk ook niet weten waarom iemand zo veel geld bij zich heeftquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:11 schreef Limone het volgende:
Ik eigenlijk ook niet.. Nu was het binnen twee minuten afgehandeld (<serieus!).
Nee ik ook niet. En dat je dan ook nog telefoonnummers moet uitwisselen zag ik ook niet zo zitten..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:36 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook niet weten waarom iemand zo veel geld bij zich heeft![]()
Ik hoor net dat een collega die ongeveer even ver was als ik een miskraam heeft gehadHeel verdrietig, we waren samen op een conferentie en allebei een week of 6, dus leuk veel samen gekletst erover.
Misschien wel, misschien niet!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:35 schreef Spewey het volgende:
Ga je na je stomme echo hier ook delen dat er een meisje in je buik zit, Momo?
Nee, zij is een collega uit de UK en ik kreeg net idd al de vraag of ze al mocht vertellen aan de rest daarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:40 schreef Sleehakschoen het volgende:
Ah dot, wat sneuMaar weten / wisten ze het bij jou op het werk dan al zo vroeg?
maar hoe weet je dat dan van elkaar? Hoe kom je daar achter?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:43 schreef Dot. het volgende:
[..]
Nee, zij is een collega uit de UK en ik kreeg net idd al de vraag of ze al mocht vertellen aan de rest daarMaar ik vond het ook wel een prettig idee dat iemand het wist, want ik zat ver weg van huis en stel dat het mis ging dan kon ik iig bij iemand aankloppen
Ditquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:35 schreef Spewey het volgende:
Sull gefeliciteerd!! Wow, stuitbevalling![]()
Limone wat een schrik! Gelukkig zijn Nellie en jij ongedeerd![]()
Heel benieuwd wat voor smaak Wup in haar buik heeft.
Sterkte in het zh FR, hoop dat je snel naar huis mag!
Ga je na je stomme echo hier ook delen dat er een meisje in je buik zit, Momo?
Oh, iemand anders vroeg aan haar of ze kinderen had en toen vertelde ze dat ze 6 weken zwanger was en toen ging ik natuurlijk heel Amerikaans zo van OMG! Me too! met wapperende handen enzulksquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:44 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
maar hoe weet je dat dan van elkaar? Hoe kom je daar achter?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:45 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh, iemand anders vroeg aan haar of ze kinderen had en toen vertelde ze dat ze 6 weken zwanger was en toen ging ik natuurlijk heel Amerikaans zo van OMG! Me too! met wapperende handen enzulks
Tehehequote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:45 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh, iemand anders vroeg aan haar of ze kinderen had en toen vertelde ze dat ze 6 weken zwanger was en toen ging ik natuurlijk heel Amerikaans zo van OMG! Me too! met wapperende handen enzulks
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:45 schreef Dot. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:49 schreef Burdie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zie dan zo'n Oprah-momentje voor me.
"And YOU are six weeks pregnant, and YOU are six weeks pregnant, and YOU are six weeks pregnant, you're AAAAAAAAAAAALL six weeks pregnant thanks to our friends at Sears!"
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:49 schreef Burdie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zie dan zo'n Oprah-momentje voor me.
"And YOU are six weeks pregnant, and YOU are six weeks pregnant, and YOU are six weeks pregnant, you're AAAAAAAAAAAALL six weeks pregnant thanks to our friends at Sears!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |