quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:14 schreef Sharpdressedman het volgende:
Hoe gaat het met KD trouwens? Heb ik die gemist of is ze al een tijdje stil?
Dit is mijn derde al he. Ik word een keilieve moederder!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:21 schreef NoBoNo het volgende:
Hey KD! Ziet er nu al uit als een lieve moeder!![]()
Zet hem op he!
Dan mag ze bijna komen. Je mag mijn strippenkaart er wel bij hebben hoor. Ik haar z-huizen.quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hoor hier alleen maar huilende pas geboren baby's. Ben vast in het ritme voor over een paar weken.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:24 schreef klaprooss het volgende:
Sull gefeliciteerd!!
Ik vind het leuk Nikki voor FB, wij hebben het vandaag ook op FB geplempt en veel leuke reacties. Ook dat het een originele was.hihi die is leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:19 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
werken jullie die baby's er nou maar uit, dan kan ik ook!
Sull van harte met je meisje! Knap hoor, een stuitje
Wup! Ik ben benieuwd naar het geslacht
En pretecho's zijn alles behalve stom, ik was blij met die mogelijkheid toen we dachten dat het mis zou gaan na al die bloedingen.
weet ik niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
FR, hoe laat weet je of je naar huis mag?
En sorry voor de post reeks..maar vondt het wel makkelijk zo s'morgens vroeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gefeliciteerd! Nog gevierd, of heel basic gehouden?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:09 schreef Purple010 het volgende:
Sull Gefeliciteerd!
Martine weer tante.
En Echoos zijn niet stom, heerlijk om weer eens in die donkere kamer te kijken!
Hier gisteren, mooie dag een gelijk alles goed in orde voor de buikbaby.
O en nu 26.1 -> Mijlpalen alert.
Focus gaat nu richting baby kamer. We liepen gistermiddag heel romantisch in de bouwmarkt.
Ik krijg wel nesteldrang dus even doorwerken graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |