abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130347191
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:09 schreef Spewey het volgende:

[..]

Fijn! _O-
Ja, die had ik aan kunnen zien komen..! >:O
pi_130347306
Jipster dat de insuline nog maar iets mag helpen.
De baby is bijna een ean qua geschat gewicht 1698 bij 32+2.

Al snap ik het protocol van het z-huis momenteel niet. Volgende week nog maar even over hebben. Kan ik hier mooi nog alles regelen m.b.t. Kozijnen ed. Ik ga vanavond niet naar de pufcursus denk ik.

Kd mocht je al fikse weeën hebben zet hem op.
pi_130347507
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:05 schreef Spewey het volgende:
Wat voor insuline heb je gehad?

Ik moet 7-6-6 spuiten en om nou te zeggen dat het werkt, nah :D Alleen de ochtend is onder controle.
Maar goed, nog 2.5 week en dan geen insuline meer, yay! Dat blijf ik moeilijk vinden, moet je in je buik spuiten
terwijl dat het gebied is wat ik het meest bescherm :')

Wat heerlijk dat je weer thuis bent FR!

En go KD :%

Verlof *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Novarapid. Jij ook? Ja, het is ook een naar idee. Dat vind ik ook, geestelijke drempel moet ik over, terwijl ik de vingerprikjes veel meer "pijn" vind doen, maar het idee dat het in je buik gaat waar je baby zit... :X

Ik zit nuchter vrij laag, 3.5-4 en dan de rest van de dag loopt het op. Dus ben echt heel benieuwd.

En verlof dat is zeker een *O* waard!
pi_130347656
Ik heb mijn eerste hormonster bui gehad. Man vroeg wat ik wilde eten en ik zei zelfgemaakte bami. Is hij naar de keurslager gegaan en heeft een kant en klare bami gekocht. Dat was niet waar ik trek in had en dat wist hij ook :( :( :( . En nu ben ik boos. :D
  donderdag 22 augustus 2013 @ 14:25:46 #180
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_130347674
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:24 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb mijn eerste hormonster bui gehad. Man vroeg wat ik wilde eten en ik zei zelfgemaakte bami. Is hij naar de keurslager gegaan en heeft een kant en klare bami gekocht. Dat was niet waar ik trek in had en dat wist hij ook :( :( :( . En nu ben ik boos. :D
En toen, en toen???? Vertel :P Ligt de bami nu in de container? (zo'n kop zou mijn man dan weer hebben :P )
pi_130348009
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:20 schreef Jipster het volgende:

[..]

Novarapid. Jij ook? Ja, het is ook een naar idee. Dat vind ik ook, geestelijke drempel moet ik over, terwijl ik de vingerprikjes veel meer "pijn" vind doen, maar het idee dat het in je buik gaat waar je baby zit... :X

Ik zit nuchter vrij laag, 3.5-4 en dan de rest van de dag loopt het op. Dus ben echt heel benieuwd.

En verlof dat is zeker een *O* waard!
Ja ik heb ook Novorapid (kreeg je ook zo'n 'starterspakket' voor zwangerschapsdiabetes met zo'n diabetesbeer :') en buikbalsam?)

Ik start de dag met 4.4 maar na ontbijt (cracker en water oid) zit ik op 8, vandaar met 7E de dag beginnen, Als ik trouwens onder de 4 zit moet ik druivensuiker en 15 gram koolhydraten naar binnen werken.

Vingerprikjes zijn een bitch, ik moet 7 keer per dag prikken en m'n vingertoppen zien er echt niet meer uit :D Gelukkig hoef ik na de geboorte nog maar 3 keer per week zo'n dagcurve te prikken *O*

Op de site van CZ kun je een handige koolhydratenteller vinden, je voert in wat je wilt eten en hoeveel en je krijgt meteen te zien hoeveel koolhydraten het bevat, ideaal!

Hahaha Nikki, gij hormonster ;) :D
pi_130348109
Spewey, als antwoord op je vraag. Nee.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130348186
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:34 schreef Spewey het volgende:

[..]

Ja ik heb ook Novorapid (kreeg je ook zo'n 'starterspakket' voor zwangerschapsdiabetes met zo'n diabetesbeer :') en buikbalsam?)

Ik start de dag met 4.4 maar na ontbijt (cracker en water oid) zit ik op 8, vandaar met 7E de dag beginnen, Als ik trouwens onder de 4 zit moet ik druivensuiker en 15 gram koolhydraten naar binnen werken.

Vingerprikjes zijn een bitch, ik moet 7 keer per dag prikken en m'n vingertoppen zien er echt niet meer uit :D Gelukkig hoef ik na de geboorte nog maar 3 keer per week zo'n dagcurve te prikken *O*

Op de site van CZ kun je een handige koolhydratenteller vinden, je voert in wat je wilt eten en hoeveel en je krijgt meteen te zien hoeveel koolhydraten het bevat, ideaal!

Hahaha Nikki, gij hormonster ;) :D

Dank, handig om te lezen. Ik ga straks bij apotheek de insuline halen, verwacht dus geen beer en buikbalsum (jammer!). En goede tip van CZ! Tis me nou alleen niet duidelijk, wat als je nou nog eens een keer een stukje chocola eet oid, moet dat gewoon kunnen, moet je er iets voor laten of ... ?

En dat onder de 4 ga ik onthouden, want ik zit vaak voor het avondeten ook zo laag, ondanks tussendoortje, en dan moet ik echt wat eten ook.
pi_130348190
quote:
16s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:37 schreef DJMomo het volgende:
Spewey, als antwoord op je vraag. Nee.
Hmmmmmmmmm

a) Je dochter werkte niet mee en liet zich niet tussen de benen kijken..
b) Je krijgt wel een dochter maar gaat het hier niet delen
c) Je krijgt nog een klein mannetje
pi_130348353
Hihi.... welke zou het zijn he!? O-)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130348510
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:39 schreef Jipster het volgende:

[..]

Dank, handig om te lezen. Ik ga straks bij apotheek de insuline halen, verwacht dus geen beer en buikbalsum (jammer!). En goede tip van CZ! Tis me nou alleen niet duidelijk, wat als je nou nog eens een keer een stukje chocola eet oid, moet dat gewoon kunnen, moet je er iets voor laten of ... ?

En dat onder de 4 ga ik onthouden, want ik zit vaak voor het avondeten ook zo laag, ondanks tussendoortje, en dan moet ik echt wat eten ook.
Zeker als je insuline gaat spuiten anders raak je nog in een hypo! Dan zou je dus een heel klein stukje chocola kunnen pakken (als het nog een half uur of meer duurt voor je avondeten krijgt)
En omdat Novorapid echt binnen 10 minuten begint met verlagen, neem ik alvast een hap of 3 en spuit dan de insuline, als ik spuit en daarna nog bordje voor de kindjes maak en zelf opschep zit er te lang tussen.

Al het suikerspul heb ik afgezworen, met m'n verjaardag heb ik extra gespoten (in overleg met diabetes vpk) zodat ik wel een mini dessert kon nemen. Ong.1 tot 2 uur voor het slapen gaan moet ik nog een keer 15 gram koolhydraten eten/drinken (wat nootjes of een LU time out hazelnoot koekje of beker optimel ananas oid)
pi_130348534
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:44 schreef DJMomo het volgende:
Hihi.... welke zou het zijn he!? O-)
Evil!! :D

Was het wel een mooie, stomme echo? O+
pi_130348636
Was een hele mooie echo, t kereltje was goed gegroeid, en alles zat er op en aan. Zelfs papa zat te glunderen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 37% gewijzigd door DJMomo op 22-08-2013 15:00:37 ]
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130348748
Foto?
pi_130348753
quote:
17s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:53 schreef DJMomo het volgende:
Was een hele mooie echo, t kereltje was goed gegroeid, en alles zat er op en aan. Zelfs papa zat te glunderen
Oh wat leuk, broertjes O+

(en ik vind het te schattig dat meneer Stomme Echo zat te glunderen *; )
pi_130348769
Kereltje voor Momo *O*

Succes KD en fijn dat je weer thuis bent fr!
  donderdag 22 augustus 2013 @ 14:59:51 #192
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130348857
Momo mooie foto's van een stomme echo *O*

Een zoon O+
pi_130348921
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Foto?
staan er nu, duurde even ivm van mobiel enzo.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130349084
Momo, prachtecho! O+ Goeie achternaam ook 8-)

Spewey, geniet van je verlof!
pi_130349140
Even kijken wat ik allemaal heb onthouden, jullie gaan te snel!

FR thuis, fijn! *O*

KD zet hem op *O* :% *O*

Leuk Momo een jommetje *O* en dan zijn mannen wel weer enthousiast he? :Y

En de rest is uit mn hoofd.....

Druk hier bezig de zolder te ontruimen, maandag dakkapel erop. Ik was nog bezig traphekjes op te hangen. Beter laat dan nooit. En manlief is het elektra aan de kant waar de dakkapel komt aan het slopen.
We hadden een enorme lijst met klusjes, de helft zo'n beetje gedaan....Ach nou ja, beter dan niets toch?
pi_130349207
SHS.. de voornaam wordt dan ook...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130349367
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:10 schreef DJMomo het volgende:
SHS.. de voornaam wordt dan ook...
SPOILER
:D Tof :D
pi_130349368
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:01 schreef DJMomo het volgende:

[..]

staan er nu, duurde even ivm van mobiel enzo.
aaahw een mooi minimannetje :) leuk hoor :Y
pi_130349371
Wauw Mo! Een jongen, wat leuk! Nu wil ik ook gelijk :'),

Lekker genieten!
♥ J & S
pi_130349458
Leuk die interesse voor mijn ^) ! We hebben het klein gehouden met directe familie en vrienden. Zat al in de koker, maar een beetje versnelt. Wel een fijne dag geweest met heerlijk weer w/

Las dat het goed gaat met de dames uit het ziekenhuis en dat de slagers-bami niet bevalt ;)
Hier vorige keer een thaise roerbakschotel in de vuilnisbak gekieperd, omdat ik hem vond stinken. Moet zeggen dat aardbeien nu wel errug lekker zijn, dus heb ik me daar maar op gestort.

Vandaag begonnen met de grote doorschuif actie qua kasten en spullen. Wat hebben we veel zooooi 8)7 O-) Leve de nesteldrang *O* . Strakkies na deze ellende alles een mooi plaatsje geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')