Novarapid. Jij ook? Ja, het is ook een naar idee. Dat vind ik ook, geestelijke drempel moet ik over, terwijl ik de vingerprikjes veel meer "pijn" vind doen, maar het idee dat het in je buik gaat waar je baby zit...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:05 schreef Spewey het volgende:
Wat voor insuline heb je gehad?
Ik moet 7-6-6 spuiten en om nou te zeggen dat het werkt, nahAlleen de ochtend is onder controle.
Maar goed, nog 2.5 week en dan geen insuline meer, yay! Dat blijf ik moeilijk vinden, moet je in je buik spuiten
terwijl dat het gebied is wat ik het meest bescherm![]()
Wat heerlijk dat je weer thuis bent FR!
En go KD
Verlof![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En toen, en toen???? Vertelquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:24 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb mijn eerste hormonster bui gehad. Man vroeg wat ik wilde eten en ik zei zelfgemaakte bami. Is hij naar de keurslager gegaan en heeft een kant en klare bami gekocht. Dat was niet waar ik trek in had en dat wist hij ook![]()
![]()
. En nu ben ik boos.
Ja ik heb ook Novorapid (kreeg je ook zo'n 'starterspakket' voor zwangerschapsdiabetes met zo'n diabetesbeerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:20 schreef Jipster het volgende:
[..]
Novarapid. Jij ook? Ja, het is ook een naar idee. Dat vind ik ook, geestelijke drempel moet ik over, terwijl ik de vingerprikjes veel meer "pijn" vind doen, maar het idee dat het in je buik gaat waar je baby zit...![]()
Ik zit nuchter vrij laag, 3.5-4 en dan de rest van de dag loopt het op. Dus ben echt heel benieuwd.
En verlof dat is zeker eenwaard!
Dank, handig om te lezen. Ik ga straks bij apotheek de insuline halen, verwacht dus geen beer en buikbalsum (jammer!). En goede tip van CZ! Tis me nou alleen niet duidelijk, wat als je nou nog eens een keer een stukje chocola eet oid, moet dat gewoon kunnen, moet je er iets voor laten of ... ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:34 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ja ik heb ook Novorapid (kreeg je ook zo'n 'starterspakket' voor zwangerschapsdiabetes met zo'n diabetesbeeren buikbalsam?)
Ik start de dag met 4.4 maar na ontbijt (cracker en water oid) zit ik op 8, vandaar met 7E de dag beginnen, Als ik trouwens onder de 4 zit moet ik druivensuiker en 15 gram koolhydraten naar binnen werken.
Vingerprikjes zijn een bitch, ik moet 7 keer per dag prikken en m'n vingertoppen zien er echt niet meer uitGelukkig hoef ik na de geboorte nog maar 3 keer per week zo'n dagcurve te prikken
![]()
Op de site van CZ kun je een handige koolhydratenteller vinden, je voert in wat je wilt eten en hoeveel en je krijgt meteen te zien hoeveel koolhydraten het bevat, ideaal!
Hahaha Nikki, gij hormonster![]()
Hmmmmmmmmmquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:37 schreef DJMomo het volgende:
Spewey, als antwoord op je vraag. Nee.
Zeker als je insuline gaat spuiten anders raak je nog in een hypo! Dan zou je dus een heel klein stukje chocola kunnen pakken (als het nog een half uur of meer duurt voor je avondeten krijgt)quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:39 schreef Jipster het volgende:
[..]
Dank, handig om te lezen. Ik ga straks bij apotheek de insuline halen, verwacht dus geen beer en buikbalsum (jammer!). En goede tip van CZ! Tis me nou alleen niet duidelijk, wat als je nou nog eens een keer een stukje chocola eet oid, moet dat gewoon kunnen, moet je er iets voor laten of ... ?
En dat onder de 4 ga ik onthouden, want ik zit vaak voor het avondeten ook zo laag, ondanks tussendoortje, en dan moet ik echt wat eten ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door DJMomo op 22-08-2013 15:00:37 ]Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Oh wat leuk, broertjesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:53 schreef DJMomo het volgende:
Was een hele mooie echo, t kereltje was goed gegroeid, en alles zat er op en aan. Zelfs papa zat te glunderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:10 schreef DJMomo het volgende:
SHS.. de voornaam wordt dan ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof
![]()
aaahw een mooi minimannetjequote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:01 schreef DJMomo het volgende:
[..]
staan er nu, duurde even ivm van mobiel enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |