quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:49 schreef Burdie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zie dan zo'n Oprah-momentje voor me.
"And YOU are six weeks pregnant, and YOU are six weeks pregnant, and YOU are six weeks pregnant, you're AAAAAAAAAAAALL six weeks pregnant thanks to our friends at Sears!"
Ja!quote:
fijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Als de echo vanmiddag goed is mag ik naar huis
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:07 schreef ferrari_rood het volgende:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:07 schreef ferrari_rood het volgende:
nu geen idee ben los van alle apparaten.quote:
Pfffff.....ben ik blij dat ik een kerel ben zeg!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:45 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh, iemand anders vroeg aan haar of ze kinderen had en toen vertelde ze dat ze 6 weken zwanger was en toen ging ik natuurlijk heel Amerikaans zo van OMG! Me too! met wapperende handen enzulks
Wat zij zegt!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:55 schreef GotC het volgende:
Sull!! Gefeliciteerd dame, gewoon een droom stuitbevalling!![]()
En wat een mooie namen heeft je dochter gekregen
![]()
Martine is tanteTof!
Purple, gefeliciteerd met het trouwen en met 26 weken gisteren
FR en KD, succes in het ziekenhuisKD, je bent morgen gewoon al 37 weken! Dat is wel een topmijlpaal in deze situatie!
Ben benieuwd naar het resultaat v/d voetreflex hillie, hoop dat het iets doet en je snel je meisje kan ontmoeten
Limone watdoetdieventnou! Klote van je fietsGelukkig gaat alles goed met jou en Nellie.
Nikki wat enorm naar voor je schoonzus.Ze reageerden toen al zo..gelaten toen je vertelde dat je zwanger was, toch?
Dot, ook een trieste situatie![]()
Mo, veel plezier met Minimomo spieken
Jip, hoe gaat het met de suikers? Je was toch al gestart met insuline offff...?
Hier gaat alles z'n gangetje. Laatste werkweek wordt idd werken van 8-13! Yay! En gisteren uit eten geweest met schoonouders+zwager+schoonzus+nichtje van 12 weken
Was de eerste keer dat ze haar meenamen uit eten en ze deed het onwijs goed, toppertje dat het is!
Oh en geinspireerd door Skips heb ik vannacht toen ik wakker werd maar even gevoeld hoe het met mijn diastase staat: Mijne is ook volledig van schaambeen tot borstbeen en 2 a 3 cm in de breedte![]()
Oh well!
Mwah, niet zozeer gelukkig, dacht dat alles 'gewoon erbij' hoordequote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:52 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Wat zij zegt!Haha, nee, volgens mij had ik een groot deel al gehad.
Mja, ruk dat 'ie bij jou ook zo ver is. Niet gemerkt verder? Ik voel het trouwens inmiddels zelfs met autorijden, tijdens het schakelen (ik ben nog al klein, dus ik gebruik allerlei spieren tijdens het schakelen).
Wattem?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:06 schreef Sleehakschoen het volgende:
gefeliciteerd angelatje!
Skippy, wat was eigenlijk jouw fok-identiteit voor de aanvang van project Skippy?
-edit- ineens ging er een lampje branden n.a.v. de OP van het trouwtopic
Oh crapquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:08 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Wattem?
Neeeee, dat ben ik niet hoor! (Maar ook echt niet, dat is z'n ex)
Ik post al heel lang niet meer onder mijn andere account eigenlijk, dus eigenlijk is ProjSkippy nu mijn vaste accountquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:10 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Oh crap![]()
Sorry!
Maar ik was benieuwd wat je fok-account was voor je ProjSkippy was. (da's toch begonnen als kloonaccount?)
En die heeft een iets ander figuur ook nog trouwensquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:17 schreef ferrari_rood het volgende:
angela gefeliciteerd hoe is het met de aanvraag van het dak?
skips nu wil ik ook wel weten wie je eerst was. Dat je Qwea niet bent dat weet ik zeker die is veel langer dan dat jij bent.
Ze is veel afgevallen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:18 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
En die heeft een iets ander figuur ook nog trouwens.
Ah, oké. Mja, Qwea was ver voor mijn tijd met Kix, dus ik heb er daarna nooit meer iets van gezien.quote:
f5 f5 f5quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:22 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik ga jou PM'en want dit kan natuurlijk niet!
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:26 schreef Sleehakschoen het volgende:
The plot thickens, Kix heeft na 2006 nog nauwelijks op Fok! gepost (tenzij in KPD of KEL, dat kan ik niet zien) maar heeft wel een Fokbaby met Skippy die anoniem wil blijven. Dat vraagt om speurwerk![]()
![]()
Nee hoor, ik zal ophouden met plagen
Van jou altijdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:40 schreef ProjSkippy het volgende:
Moeten er nog meer mensen een DM, ja?
Vind je het niet vervelend dat die foto's kennelijk nog gewoon zo open en bloot online staan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:08 schreef ProjSkippy het volgende:
Neeeee, dat ben ik niet hoor! (Maar ook echt niet, dat is z'n ex)
Neuh, als je het hele verhaal kent boeit dat helemaal niets.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vind je het niet vervelend dat die foto's kennelijk nog gewoon zo open en bloot online staan?
Maandag zijn de tekeningen ingediend en de vergunningen aangevraagd. Nu afwachten...de tekenaar had wel al een mooie rekening gestuurd maar die gaan we natuurlijk pas betalen als alles goedgekeurd isquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:17 schreef ferrari_rood het volgende:
angela gefeliciteerd hoe is het met de aanvraag van het dak?
skips nu wil ik ook wel weten wie je eerst was. Dat je Qwea niet bent dat weet ik zeker die is veel langer dan dat jij bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door ProjSkippy op 22-08-2013 20:26:11 ]
Ja, zeg, nieuwsgierig!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:56 schreef ProjSkippy het volgende:
Zeg Dot en SHS, ga eens uit het Fobo van Kix!![]()
met wat mazzel kom ik er morgen met baby uitquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:45 schreef WupWup het volgende:
[..]
Kom je er nog zwanger uit dit keer of is het finito?
baby binnen of baby buitenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
met wat mazzel kom ik er morgen met baby uit![]()
Maar de foto's die je vindt, dat ben ik dus niet hè!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:15 schreef NoBoNo het volgende:
Bent meer benieuwd naar de foto's dan naar het verhaal....
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:32 schreef Kleurdoos het volgende:
buiten, Ze willen inleiden, maar ben zelf al lichtelijk begonnen blijkbaar
Oeh spannend KD!! Hopelijk zet het door en kun je zonder inleiding bevallenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:32 schreef Kleurdoos het volgende:
buiten, Ze willen inleiden, maar ben zelf al lichtelijk begonnen blijkbaar
Fijn!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:09 schreef Limone het volgende:
Oh, dan ook nog een fijn voor jou, Spewey!
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:04 schreef Limone het volgende:
edit: het is een 'fijne' dag zo te zien
Novarapid. Jij ook? Ja, het is ook een naar idee. Dat vind ik ook, geestelijke drempel moet ik over, terwijl ik de vingerprikjes veel meer "pijn" vind doen, maar het idee dat het in je buik gaat waar je baby zit...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:05 schreef Spewey het volgende:
Wat voor insuline heb je gehad?
Ik moet 7-6-6 spuiten en om nou te zeggen dat het werkt, nahAlleen de ochtend is onder controle.
Maar goed, nog 2.5 week en dan geen insuline meer, yay! Dat blijf ik moeilijk vinden, moet je in je buik spuiten
terwijl dat het gebied is wat ik het meest bescherm![]()
Wat heerlijk dat je weer thuis bent FR!
En go KD
Verlof![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En toen, en toen???? Vertelquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:24 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb mijn eerste hormonster bui gehad. Man vroeg wat ik wilde eten en ik zei zelfgemaakte bami. Is hij naar de keurslager gegaan en heeft een kant en klare bami gekocht. Dat was niet waar ik trek in had en dat wist hij ook![]()
![]()
. En nu ben ik boos.
Ja ik heb ook Novorapid (kreeg je ook zo'n 'starterspakket' voor zwangerschapsdiabetes met zo'n diabetesbeerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:20 schreef Jipster het volgende:
[..]
Novarapid. Jij ook? Ja, het is ook een naar idee. Dat vind ik ook, geestelijke drempel moet ik over, terwijl ik de vingerprikjes veel meer "pijn" vind doen, maar het idee dat het in je buik gaat waar je baby zit...![]()
Ik zit nuchter vrij laag, 3.5-4 en dan de rest van de dag loopt het op. Dus ben echt heel benieuwd.
En verlof dat is zeker eenwaard!
Dank, handig om te lezen. Ik ga straks bij apotheek de insuline halen, verwacht dus geen beer en buikbalsum (jammer!). En goede tip van CZ! Tis me nou alleen niet duidelijk, wat als je nou nog eens een keer een stukje chocola eet oid, moet dat gewoon kunnen, moet je er iets voor laten of ... ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:34 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ja ik heb ook Novorapid (kreeg je ook zo'n 'starterspakket' voor zwangerschapsdiabetes met zo'n diabetesbeeren buikbalsam?)
Ik start de dag met 4.4 maar na ontbijt (cracker en water oid) zit ik op 8, vandaar met 7E de dag beginnen, Als ik trouwens onder de 4 zit moet ik druivensuiker en 15 gram koolhydraten naar binnen werken.
Vingerprikjes zijn een bitch, ik moet 7 keer per dag prikken en m'n vingertoppen zien er echt niet meer uitGelukkig hoef ik na de geboorte nog maar 3 keer per week zo'n dagcurve te prikken
![]()
Op de site van CZ kun je een handige koolhydratenteller vinden, je voert in wat je wilt eten en hoeveel en je krijgt meteen te zien hoeveel koolhydraten het bevat, ideaal!
Hahaha Nikki, gij hormonster![]()
Hmmmmmmmmmquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:37 schreef DJMomo het volgende:
Spewey, als antwoord op je vraag. Nee.
Zeker als je insuline gaat spuiten anders raak je nog in een hypo! Dan zou je dus een heel klein stukje chocola kunnen pakken (als het nog een half uur of meer duurt voor je avondeten krijgt)quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:39 schreef Jipster het volgende:
[..]
Dank, handig om te lezen. Ik ga straks bij apotheek de insuline halen, verwacht dus geen beer en buikbalsum (jammer!). En goede tip van CZ! Tis me nou alleen niet duidelijk, wat als je nou nog eens een keer een stukje chocola eet oid, moet dat gewoon kunnen, moet je er iets voor laten of ... ?
En dat onder de 4 ga ik onthouden, want ik zit vaak voor het avondeten ook zo laag, ondanks tussendoortje, en dan moet ik echt wat eten ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door DJMomo op 22-08-2013 15:00:37 ]Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Oh wat leuk, broertjesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:53 schreef DJMomo het volgende:
Was een hele mooie echo, t kereltje was goed gegroeid, en alles zat er op en aan. Zelfs papa zat te glunderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:10 schreef DJMomo het volgende:
SHS.. de voornaam wordt dan ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof
![]()
aaahw een mooi minimannetjequote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:01 schreef DJMomo het volgende:
[..]
staan er nu, duurde even ivm van mobiel enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |