Wattem?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:06 schreef Sleehakschoen het volgende:
gefeliciteerd angelatje!
Skippy, wat was eigenlijk jouw fok-identiteit voor de aanvang van project Skippy?
-edit- ineens ging er een lampje branden n.a.v. de OP van het trouwtopic
Oh crapquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:08 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Wattem?
Neeeee, dat ben ik niet hoor! (Maar ook echt niet, dat is z'n ex)
Ik post al heel lang niet meer onder mijn andere account eigenlijk, dus eigenlijk is ProjSkippy nu mijn vaste accountquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:10 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Oh crap![]()
Sorry!
Maar ik was benieuwd wat je fok-account was voor je ProjSkippy was. (da's toch begonnen als kloonaccount?)
En die heeft een iets ander figuur ook nog trouwensquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:17 schreef ferrari_rood het volgende:
angela gefeliciteerd hoe is het met de aanvraag van het dak?
skips nu wil ik ook wel weten wie je eerst was. Dat je Qwea niet bent dat weet ik zeker die is veel langer dan dat jij bent.
Ze is veel afgevallen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:18 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
En die heeft een iets ander figuur ook nog trouwens.
Ah, oké. Mja, Qwea was ver voor mijn tijd met Kix, dus ik heb er daarna nooit meer iets van gezien.quote:
f5 f5 f5quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:22 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik ga jou PM'en want dit kan natuurlijk niet!
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:26 schreef Sleehakschoen het volgende:
The plot thickens, Kix heeft na 2006 nog nauwelijks op Fok! gepost (tenzij in KPD of KEL, dat kan ik niet zien) maar heeft wel een Fokbaby met Skippy die anoniem wil blijven. Dat vraagt om speurwerk![]()
![]()
Nee hoor, ik zal ophouden met plagen
Van jou altijdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:40 schreef ProjSkippy het volgende:
Moeten er nog meer mensen een DM, ja?
Vind je het niet vervelend dat die foto's kennelijk nog gewoon zo open en bloot online staan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:08 schreef ProjSkippy het volgende:
Neeeee, dat ben ik niet hoor! (Maar ook echt niet, dat is z'n ex)
Neuh, als je het hele verhaal kent boeit dat helemaal niets.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vind je het niet vervelend dat die foto's kennelijk nog gewoon zo open en bloot online staan?
Maandag zijn de tekeningen ingediend en de vergunningen aangevraagd. Nu afwachten...de tekenaar had wel al een mooie rekening gestuurd maar die gaan we natuurlijk pas betalen als alles goedgekeurd isquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:17 schreef ferrari_rood het volgende:
angela gefeliciteerd hoe is het met de aanvraag van het dak?
skips nu wil ik ook wel weten wie je eerst was. Dat je Qwea niet bent dat weet ik zeker die is veel langer dan dat jij bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door ProjSkippy op 22-08-2013 20:26:11 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |