Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Ja kom nou, 1 Sofia tegen 10 kerels.. Das heul niet eerlijk niet dus mag ze best winnenquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
Over drinken op het werk gesproken: een collega was op een donderdag de kroeg in gedoken, en om 6 uur 's morgens dacht ie "laat ik maar een taxi bestellen, ik mag vast niet rijden"
ja de hele club is: Ludogorets Sofia ofzoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja kom nou, 1 Sofia tegen 10 kerels.. Das heul niet eerlijk niet dus mag ze best winnen
Zie edit: hij kwam vanuit de kroeg met de taxi naar het werkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
![]()
Moest ie nog werken die vrijdag?
Damnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zie edit: hij kwam vanuit de kroeg met de taxi naar het werk
Oh, dat zei je niet.. Je had het over Sofia.. Dan denk ik aan zo'n schattig blond meisje met staartjes in het haar en een roze jurkje aan..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja de hele club is: Ludogorets Sofia ofzo
ik heb een keer 8 uur bij de mac gewerkt met een katerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
Goed bezig![]()
Tijdens mijn stage wel eens met een kater gewerkt maar dat doe ik nu niet meer
Ow sofiaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, dat zei je niet.. Je had het over Sofia.. Dan denk ik aan zo'n schattig blond meisje met staartjes in het haar en een roze jurkje aan..
Ik ook, dat was niet zo'n succesquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
Goed bezig![]()
Tijdens mijn stage wel eens met een kater gewerkt maar dat doe ik nu niet meer
Daaromquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook, dat was niet zo'n succes
Wacht, hoe ken jij Sofia opeens?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ow sofiaDie kan goed naaien ja
van de naaiclubquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wacht, hoe ken jij Sofia opeens?![]()
![]()
Ze zat mij te vertellen dat ze alleen maar bij de breiclub zatquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nobody can resist a taste of the Aldo
Tja, je hebt naaiers en je hebt breiers hequote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze zat mij te vertellen dat ze alleen maar bij de breiclub zat
De snolquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tja, je hebt naaiers en je hebt breiers he
Als je maar met je handen van mijn schone deerne afblijftquote:
jeejquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit zelf gemaakt.
Maar lijkt me wel leuk
hmmm beetje te laat.. en neequote:
Er is zo'n mooi weiland bij m'n werk waar telkens zo'n man staan met 2904392934020934724 verschillende helicoptersquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik willum![]()
![]()
http://www.mediamarkt.nl/(...)1307.html?langId=-11
Seriously?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er is zo'n mooi weiland bij m'n werk waar telkens zo'n man staan met 2904392934020934724 verschillende helicopters
Ja! Half 5 precies, bij goed weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja! Half 5 precies, bij goed weer
En ik wil dezeLeuk dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja! Half 5 precies, bij goed weer
En ik wil dezeOeh, een Celica, hoop dat je goed gespaard hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ja, hij is alleen duurder in verzekering dan die MR2quote:
Gheghe, jawel. Maar eigenlijk boven budgetquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dure hobby wel, die vliegmachinetjes..
[..]
Oeh, een Celica, hoop dat je goed gespaard hebt
Ik heb geen goede camera. Heb een HTC Hero at the moment. Wachten tot ik telefoon van m'n zus over kan nemenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maak volgende keer dat die man er staat eens een foto Vin![]()
Ja, vindt je het gek, jij bent nog jong, die auto heeft veel pk's en is ook nog eens duur in brandstof en wegenbelastingquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, hij is alleen duurder in verzekering dan die MR2
[..]
Gheghe, jawel. Maar eigenlijk boven budgetAlthans, eentje met niet zoveel km's
Ja? Had verwacht dat die wel redelijk gelijk zouden liggen qua verzekeringquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, hij is alleen duurder in verzekering dan die MR2
[..]
Gheghe, jawel. Maar eigenlijk boven budgetAlthans, eentje met niet zoveel km's
MR2 heeft 50pk meer, is even oud, misschien iets lichter.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, vindt je het gek, jij bent nog jong, die auto heeft veel pk's en is ook nog eens duur in brandstof en wegenbelasting
Dan klopt er bij de verzekeringsbedrijven iets nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
MR2 heeft 50pk meer, is even oud, misschien iets lichter.
Dat idee heb ik wel vakerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan klopt er bij de verzekeringsbedrijven iets niet
is het net begonnen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:34 schreef rhubarbje het volgende:
Oeh midsomer murders op tv
wie kijkt er mee
Oooh dat is altijd zo leukquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:34 schreef rhubarbje het volgende:
Oeh midsomer murders op tv
wie kijkt er mee
Oh, nu kijk ik nog een keer en is het inderdaad hetzelfde. Zal wel met bouwjaar te maken hebben.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja? Had verwacht dat die wel redelijk gelijk zouden liggen qua verzekering
Ja, dat idee heb ik sowieso welquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan klopt er bij de verzekeringsbedrijven iets niet
oh jammerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:25 schreef Evie het volgende:
[..]
jeej
[..]
hmmm beetje te laat.. en nee
Mijn Civic is nu ook veel duurder in verzekering dan de Swift was, terwijl het vermogen nieteens zoveel verschilt.. Alleen de uitrusting en cataloguswaarde van de Civic is duurder..quote:
Omdat Coupe en diefstal gevoelig zeker?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:37 schreef Royco1 het volgende:
Die achterlijke megane coupe betaald ze ook een vermogen voor in de verzekering
quote:
Er is ook voetbalquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er is pas 1 iemand dood en er doen 2 mensen mee aan gemeente verkiezingen
meer is er nog niet echt belangrijk
Ja, "snelle" auto, 22 jarige bestuurster.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat Coupe en diefstal gevoelig zeker?
daar val ik ook altijd wel lekker bij in slaap ja maar nog beter bij midsomer murdersquote:
Had ze dat zelf maar ingezien voor ze 'm kochtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, "snelle" auto, 22 jarige bestuurster.
En was ie maar gewild, zelfs dieven willen hem niet
Waar staat hij?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of je maakt nu gewoon lekker huiswerkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar val ik ook altijd wel lekker bij in slaap ja maar nog beter bij midsomer murders
Al laat je het frontje er gewoon opzitten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het was ook niet direct haar keuze, lang verhaal.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had ze dat zelf maar ingezien voor ze 'm kocht
heb ik al af!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Of je maakt nu gewoon lekker huiswerk
ik probeer altijd alles af te hebben voor het etenquote:
ik doe het precies andersomquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik probeer altijd alles af te hebben voor het eten
na het eten wil ik alleen op de bank liggen
Zelfs via autoscout en anwb niet?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het was ook niet direct haar keuze, lang verhaal.
Maar nu raken we het ding aan de straatstenen niet kwijt.
Eerst languit op de bank eten opeten en dan pas huiswerk?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik doe het precies andersom
Neequote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zelfs via autoscout en anwb niet?
jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerst languit op de bank eten opeten en dan pas huiswerk?
Wat is de vraagprijs?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee
Hoogste bod was via speurders, 350 euro.
Dan duw ik hem nog liever de waal in
wat voor auto?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
850, zijn al gezakt, op speurders stond ie nog voor 1000quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat is de vraagprijs?
Bouwjaar?
Kleur?
km stand?
Keertje huren voor een weekend en dan Luxemburg inquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo'n Donkervoort lijkt me ook wel een keertje leuk om te rijden
[ afbeelding ]
Wij?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:48 schreef rhubarbje het volgende:
wij hebben ook net een nieuwe auto! onze eerste
het is een dotje
en heel handig!
alleen heb ik geen rijbewijs... maar goed dan is het nog best handig
Die bergweg van jouquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Keertje huren voor een weekend en dan Luxemburg in
zeg! mijn auto is ook frans en een dotje!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Frans en/dus ontiegelijk lelijk.
Qua model vind ik het wel een leuke auto.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Frans en/dus ontiegelijk lelijk.
ja ik en mijn kerelquote:
Nieuwe Twingo zeker?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zeg! mijn auto is ook frans en een dotje!
oude twingoquote:
Laat me raden, jij vond hem leuk.. En hij zit onder de plak..quote:
quote:
oh snapquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laat me raden, jij vond hem leuk.. En hij zit onder de plak..
Dat is zo'n beetje het enige onderwerp waar mijn mening telt, auto'squote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
nee ik heb er niks mee te maken gehadquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:
Wat voor auto hebben jullie?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zeg! mijn auto is ook frans en een dotje!
Ik nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Qua model vind ik het wel een leuke auto.
Ik vind die 508 stiekem wel woest aantrekkelijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stelviopas? Dat is geen zak aan met zo'n auto, bochten zijn veel te krapSella pas en Pordoi pas is dan wel weer leuk
[..]
Wat voor auto hebben jullie?
[..]
Ik nietPeugeot 306 nieuwste type vind ik wel wat hebben.
De stelvio doe je toch gewoon met de fietsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stelviopas? Dat is geen zak aan met zo'n auto, bochten zijn veel te krap en je kan niet doorrijden vanwege drukte:P Sella pas en Pordoi pas is dan wel weer leuk
[..]
Wat voor auto hebben jullie?
[..]
Ik nietPeugeot 306 nieuwste type vind ik wel wat hebben.
Ok.. Dan is jouw kerel gewoon stiekem homo.. Kan gewoon niet anders..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik heb er niks mee te maken gehad
ik weet niks van auto's dus heeft het geen zin om me er mee te bemoeien
Het was gewoon een goedkope en goede auto
jawel!quote:
ik raak hier al wagenziek vanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stelviopas? Dat is geen zak aan met zo'n auto, bochten zijn veel te krapSella pas en Pordoi pas is dan wel weer leuk
Slaap lekker metromevrouwquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:53 schreef Evie het volgende:
[..]
ik raak hier al wagenziek van![]()
ik ga knuffelend met mn teddybeer verder tv kijken en in slaap vallen
Slaap lekker alvast
het maakt hem ook gewoon niet uit hoe hij er uit zietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ok.. Dan is jouw kerel gewoon stiekem homo.. Kan gewoon niet anders..
Sweet dreamsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Slaap lekker alvast
Hmmmz, nee ik nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind die 508 stiekem wel woest aantrekkelijk.
Genoeg wielrenners die dat doen ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
De stelvio doe je toch gewoon met de fiets
Nee gewoon neequote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jawel!
en hij is heel lief en tof en mooi
En als je hoogtevrees hebt moet je daar helemaal niet rijden. Top @ 2800m oidquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Slaap lekker alvast
welke metrolijn pak je en welke richting?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij was er niet hoor![]()
![]()
En ik kan het weten ik was er
Geen motorolie in de aderen dus..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het maakt hem ook gewoon niet uit hoe hij er uit ziet
als hij maar rijd, goedkoop is en hem van a naar b brengt
gelukkig niet neequote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen motorolie in de aderen dus..
ik heb mijn kerels ook liever met andere hobbiesquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Scheelt wel een hoop geld aan een dure hobby
Breien, strijken en koken?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb mijn kerels ook liever met andere hobbies
Wat dan? Breien?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb mijn kerels ook liever met andere hobbies
Ik zag het jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oeh, er komt misschien een nieuwe MR2
Nou eentje in de stad.. waarschijnlijk een andere dan jijquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
welke metrolijn pak je en welke richting?
nee eerder dingen als lezen, betrokken zijn bij een maatschappelijke organisatie, praten en het volgen van de actualiteiten etcquote:
Booooooooringquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee eerder dingen als lezen, betrokken zijn bij een maatschappelijke organisatie, praten en het volgen van de actualiteiten etc
maar als hij lekker kan koken is dat mooi meegenomen
owja en ik ga zijn kleren niet strijken dus dat moet hij ook zelf doen
Nee, ik voldoe totaal niet aan dat beeldquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee eerder dingen als lezen, betrokken zijn bij een maatschappelijke organisatie, praten en het volgen van de actualiteiten etc
maar als hij lekker kan koken is dat mooi meegenomen
owja en ik ga zijn kleren niet strijken dus dat moet hij ook zelf doen
Dat heb ik juist met lezen etc.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:02 schreef rhubarbje het volgende:
Wel geprobeerd trouwens en het gaat zo snel vervelen
jij woonde toch ook in rotjeknor?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Nou eentje in de stad.. waarschijnlijk een andere dan jijwaar ze ajax hebben
AJAX..
![]()
richting breien?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou echt geen relatie kunnen hebben met iemand die niet een beetje richting dat soort hobbies gaat
Evie? Rotterdam? No wayquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij woonde toch ook in rotjeknor?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou echt geen relatie kunnen hebben met iemand die niet een beetje richting dat soort hobbies gaat
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:02 schreef rhubarbje het volgende:
Wel geprobeerd trouwens en het gaat zo snel vervelen
Dat lezen gaat nog wel, maar die andere dingen die ze noemt no way..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat heb ik juist met lezen etc.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij woonde toch ook in rotjeknor?
Ik heb echt een hekel aan lezen, maar die andere dingen ook niet neequote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat lezen gaat nog wel, maar die andere dingen die ze noemt no way..
hij mag daarnaast ook nog wel wat oppervlakkigs leuk vinden hoor! maar een beetje inhoud vind ik toch wel vereistquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan lezen, maar die andere dingen ook niet neeNo offence btw
gelukkig welquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kon geen fatsoenlijke foto vinden + smaken verschillen.
lezen, sporten, formule1, studerenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij mag daarnaast ook nog wel wat oppervlakkigs leuk vinden hoor! maar een beetje inhoud vind ik toch wel vereist
Sorry, maar ik vind dat eerder burgerlijk dan inhoudend.. No offence..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij mag daarnaast ook nog wel wat oppervlakkigs leuk vinden hoor! maar een beetje inhoud vind ik toch wel vereist
Dan hebben we duidelijk een andere definitie van 'inhoud hebben'quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he dat vind ik nou van kerels die van auto's houdenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind dat eerder burgerlijk dan inhoudend.. No offence..
Plaatje kapoet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Beetje raar op die foto Vin
[ afbeelding ]
Bom op de zandbaklanden en dan de olie plunderen, 2 vliegen in 1 klapquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he dat vind ik nou van kerels die van auto's houden
lekker zoals elke man in de straat over auto's en voetbal lullen
Dan heb ik er liever 1 die inhoudelijk mee kan over de crisis of het midden-oosten
Voetbalquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan heb ik er liever 1 die inhoudelijk mee kan over de crisis of het midden-oosten
Klaarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bom op de zandbaklanden en dan de olie plunderen, 2 vliegen in 1 klap
De crisis bestaat niet, en het midden-oosten is alleen goed voor de oliequote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bom op de zandbaklanden en dan de olie plunderen, 2 vliegen in 1 klap
dan rolt het geld welquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ja als ik dus serieus met iemand op date was en het gaat over de crisis en ik zou een antwoord krijgen als 'geld moet rollen, klaar' dan vraag ik echt heel snel de rekening
Geldquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
VoetbalGeld moet rollen. Klaar.
Als ik met iemand op date was die over de crisis begon maakte ik gauw dat ik weg kwamquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ja als ik dus serieus met iemand op date was en het gaat over de crisis en ik zou een antwoord krijgen als 'geld moet rollen, klaar' dan vraag ik echt heel snel de rekening
Jij bent dan ook een fervent Jeu de Boulerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
GeldBallen moeten rollen. Klaar.
Bij de vraag wat ik van de crisis vind ga ik al nieteens verder met bestellenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe kom je aan die ballen dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
GeldBallen moeten rollen. Klaar.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bij de vraag wat ik van de crisis vind ga ik al nieteens verder met bestellen
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik met iemand op date was die over de crisis begon maakte ik gauw dat ik weg kwam
Jezus Vinquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik met iemand op date was die over de crisis begon maakte ik gauw dat ik weg kwam
Nou dan lost het zichzelf snel opquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar wat vind jij nou van de perikelen in Zimbabwe?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
Nou dan lost het zichzelf snel op
Ergens wel grappig ditquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
Nee, koeienblaas. Maar geitenblaas zou ook vast kunnenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon een geitenblaas opvullen . . . toch?
alles kan, koffiekanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, koeienblaas. Maar geitenblaas zou ook vast kunnen
Nogal ja..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
angstaanjagendquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar wat vind jij nou van de perikelen in Zimbabwe?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
angstaanjagend
vooral dat internationale organisaties zich er niet tegen uit spreken. Dat de SADC zelfs zegt dat iedereen zich er bij neer moet leggen
apart....
Is toch ook logisch? Als jullie die interesses niet hebben zit je vast ook niet op een vrouw te wachten die wel die interesses heeftquote:
Nee, maar wel bovenop jouw hoofdquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan jij je voet bovenop je hoofd zetten?
Zolang het 'klikt' maakt het niet, je kunt best verschillende interesses hebbenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Is toch ook logisch? Als jullie die interesses niet hebben zit je vast ook niet op een vrouw te wachten die wel die interesses heeft
Dus niet alles kanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar wel bovenop jouw hoofd
Die krijgt z'n voet niet eens een halve meter van de grond.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben godverdomme ron jeremy niet
Ja dat vind ik vreselijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zolang het 'klikt' maakt het niet, je kunt best verschillende interesses hebben
Jij vindt het zeker ook vreselijk als iemand het nieuws niet volgt?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die krijgt z'n voet niet eens een halve meter van de grond.
whut?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat vind ik vreselijk
en daardoor zal het ook nooit klikken
Ik hoor alleen t nieuws op de radio in de bus, maar verder volg ik het niet..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat vind ik vreselijk
Grappig ditquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat vind ik vreselijk
Zelfs dan niet, reclames en nieuws vind ik irritant. Ik luister radio om de muziekquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hoor alleen t nieuws op de radio in de bus, maar verder volg ik het niet..
dat is toch logisch? Als ik mij daar steeds aan ga ergeren gaat het dus niks wordenquote:
Nouja, er komen weleens berichten voorbij waar ik naar luister, maar dat zijn vaak bizarre of lugubere zakenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grappig dit.
[..]
Zelfs dan niet, reclames en nieuws vind ik irritant. Ik luister radio om de muziek
Je ergens aan ergeren en er niet uit kunnen komen doet niet veel goeds aan je relatie nee.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is toch logisch? Als ik mij daar steeds aan ga ergeren gaat het dus niks worden
niet dat ik je dan niet aardig vind of zo, maar met klikken bedoel ik op het gebied van daten he
nee snap ik nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is toch logisch? Als ik mij daar steeds aan ga ergeren gaat het dus niks worden
niet dat ik je dan niet aardig vind of zo, maar met klikken bedoel ik op het gebied van daten he
Hmm ja misschien. Maar dat zijn in ieder geval geen berichten die ik onthoudquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nouja, er komen weleens berichten voorbij waar ik naar luister, maar dat zijn vaak bizarre of lugubere zaken
Die van mij een uur later, als ik die niet vergeet te zettenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga mijn bedje eens knuffelenMijn wekker gaat om half 5 alweer..
Weltrusten
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
Kranten zijn papierboomverspilling.
De Metro en de Spits zijn beiden gratisquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:32 schreef rhubarbje het volgende:
Als we niet zo blut waren hadden we er minstens 2haha
naja ieder zijn hobbie he
Wat heb je aan 2 verschillende kranten?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:32 schreef rhubarbje het volgende:
Als we niet zo blut waren hadden we er minstens 2haha
naja ieder zijn hobbie he
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De Metro en de Spits zijn beiden gratis![]()
verschillende onderwerpen, verschillende benaderingen, verschillende journalisten/columnisten, verschillende rubrieken etcquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat heb je aan 2 verschillende kranten?
Voor de rest gewoon BNR of Radio1 luisteren en je bent helemaal bij hoor.quote:
Kranten die ik heb gezien stonden vrijwel altijd dezelfde artikelen in.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
verschillende onderwerpen, verschillende benaderingen, verschillende journalisten/columnisten, verschillende rubrieken etc
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor de rest gewoon BNR of Radio1 luisteren en je bent helemaal bij hoor.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zelfs dan niet, reclames en nieuws vind ik irritant. Ik luister radio om de muziek
Ja dat krijg je als je alleen de metro en de spits leestquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kranten die ik heb gezien stonden vrijwel altijd dezelfde artikelen in.
[..]
[..]
Stentor, Trouw, Telegraaf en nog wat kranten gelopenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je alleen de metro en de spits leest
Leg het NRC eens langs de Volkskrant bijvoorbeeld. Of de NRC Next langs de Trouw
Nou als je de Trouw naast de Telegraaf legt springen de verschillen je tegemoet hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stentor, Trouw, Telegraaf en nog wat kranten gelopenDus niet de metro en spits
![]()
Voor zover ik weet hebben we geen NRC hier, nog nooit gezien althans.
Is inmiddels alweer een paar jaar geleden, dus ik zou het niet weten. Toen was er niet zoveel verschil imo.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou als je de Trouw naast de Telegraaf legt springen de verschillen je tegemoet hoor
Ook toen was het een wereld van verschilquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is inmiddels alweer een paar jaar geleden, dus ik zou het niet weten. Toen was er niet zoveel verschil imo.
Ja, want jij kan je kranten herinneren van ruim 6 jaar terug?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ook toen was het een wereld van verschil
Ik krijg altijd een typografische hartstilstand van de Telegraaf.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou als je de Trouw naast de Telegraaf legt springen de verschillen je tegemoet hoor
Nee maar het is een feit daarvoor hoef je nog niet perse elke krant te herinnerenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, want jij kan je kranten herinneren van ruim 6 jaar terug?
Televaag kun je ook nauwelijks een krant noemen, eerder een sensatieblaadje pfff. Heb een paar jaar de NRC Next gehad. Maar die is intussen wegbezuinigd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 04:47 schreef Tamashii het volgende:
De Telegraaf, wat een muppet krant!
Koop dan ook het ADquote:Op donderdag 22 augustus 2013 04:47 schreef Tamashii het volgende:
De Telegraaf, wat een muppet krant!
gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:16 schreef JamesTKirk het volgende:
Vanavond feest in huize Kirk. 10 jaar getrouwd vandaag
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:16 schreef JamesTKirk het volgende:
Feliquote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:16 schreef JamesTKirk het volgende:
Bon Joer!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:42 schreef DaMook het volgende:
Bedtijd, nog 1 nachtdienst te gaan
.
Fijne dag allemaal.
quote:
De jaloezie druipt van deze post af!!quote:
Oke nu heb ik trek in McDquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De jaloezie druipt van deze post af!!
Ik ben zondag nog bij de McD geweest, en ik heb gewoon niks gegeten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De jaloezie druipt van deze post af!!
Je mocht niet van G?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben zondag nog bij de McD geweest, en ik heb gewoon niks gegeten.
Goed van mij he
Is de dokter al gebeld?quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:01 schreef muhahaha het volgende:
Hallo, dr.muhahaha hier. Dat ziet er niet best uit.
Ik schrijf wel een receptje uit voor u:
2 maal daags 1 glas cassis met GHB
Zou wel naar zijn als er op de bruiloft zo een knoopje afschiet zo tegen de bruid aan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb volgende week een bruiloft en moet nog wel in mijn pak passen he
Heb je al een date voor naar de bruiloft?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb volgende week een bruiloft en moet nog wel in mijn pak passen he
neequote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je al een date voor naar de bruiloft?
G. wil vast welquote:
Jij wil mee?quote:
Vast welquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou dat kan als G dat niet erg vindt.
Weet ze wel dat je een bruiloft hebt?quote:
jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet ze wel dat je een bruiloft hebt?
Voorspelling:quote:
ja dat hebben we al gehadquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voorspelling:
Ze gaat steeds chagrijniger doen tegen je en een paar dagen na de bruiloft komt het hoge woord eruit: ik had best mee willen gaan hoor!!![]()
En waarom vraag je haar niet mee dan? Heb je ook meteen een BOB!!quote:
nou ik ben de hele dag uitgenodigd, dus ik ben er sowieso al.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En waarom vraag je haar niet mee dan? Heb je ook meteen een BOB!!
En het is op kruipafstand van je huis?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
nou ik ben de hele dag uitgenodigd, dus ik ben er sowieso al.
Nee, maar dat is al geregeldquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En het is op kruipafstand van je huis?
Schat, you're going to have a bad timequote:
Ik weet niet eens of ik een date mee mag nemen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, you're going to have a bad time
Roy en G snappen het ook nog nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:14 schreef muhahaha het volgende:
Ik snap nog steeds niet helemaal hoe het nou zit.
She's a keeper!!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga straks eten met een dame, die zei gewoon we kunnen ook wel naar de mac gaan
Mja ik weet wel wat scharrelen inhoudt, het lijkt er alleen op dat Roy er meer naast doet. Haar helpen, knutselen, uitstapjes?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Roy en G snappen het ook nog niet
waarom, ik heb toch interieurverlichtingquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
Op date naar de mac... neem een waxinelichtje mee
ah wat liefquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
Op date naar de mac... neem een waxinelichtje mee
Oh tof. Heb je een neue foon ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:11 schreef rival het volgende:
LoLa ik heb trouwens een HTC one voor je liggen
Ik ben weer aan de iphonequote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh tof. Heb je een neue foon ?
Merci. Ik neem aan dat hij niet in de weg ligt en ala minute opgehaald moet wordenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
wel he
Maar dan weet je dat ik hem kan brengen of je hem kan halen wanneer je wilt
Ik heb geen idee wat er allemaal draait op het momentquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:26 schreef AldoTheApache het volgende:
hebben jullie een leuk idee voor bioscoopfilm?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er allemaal draait op het moment
Wat nouquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
Elysium
Grown Ups 2
Kick-Ass 2
Now You See Me
Pain And Gain
Percy Jackson: Sea Of Monsters
The Heat
The Lone Ranger
The Mortal Instruments: City of Bones
The Wolverine
You're Next
Oh dat is een goedequote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat nou![]()
Ik hoef toch niet op date.
Laat haar kiezen
En voor het betreft het vragen. Vraag haar maandag of ze deze week zin en tijd heeft om met je naar de film te gaanquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En voor het betreft het vragen. Vraag haar maandag of ze deze week zin en tijd heeft om met je naar de film te gaan
Onzekere aldoga er voor joh
nou....quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Merci. Ik neem aan dat hij niet in de weg ligt en ala minute opgehaald moet worden
Schattigquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zat zelf ook aan maandag te denken jaJa, maar ik ben gewoon verliefd
Ik kan er gewoon niet van slapen
___!! Maar ik heb heel lang een relatie gehad he, en ik ben nu bijna 1,5 jaar single maar nooit echt aan daten gedaan
nou vooruitquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag ik eerst ff herstellen?? Fijn
Whut?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:44 schreef rival het volgende:
de regel is trouwens minimaal 3 dagen en maximaal 11 dagen tussen het afspreken en de date aldo
How cutequote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zat zelf ook aan maandag te denken jaJa, maar ik ben gewoon verliefd
Ik kan er gewoon niet van slapen
___!! Maar ik heb heel lang een relatie gehad he, en ik ben nu bijna 1,5 jaar single maar nooit echt aan daten gedaan
Dat hoop ik jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Schattig
Maar zoals je het zo vertelt vind ze jou ook leuk dus gaat vast goed komen
Ah dat is de golden rule?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:44 schreef rival het volgende:
de regel is trouwens minimaal 3 dagen en maximaal 11 dagen tussen het afspreken en de date aldo
De laatste keer 'echt' daten was bij mij dus 4quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de laatste keer daten was voor mij ook alweer 6,5 jaar terug
shit's complicatedquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja ik weet wel wat scharrelen inhoudt, het lijkt er alleen op dat Roy er meer naast doet. Haar helpen, knutselen, uitstapjes?
Nouja, dan ben ik het kwijt.
Ik vind het niet cute, want straks zegt ze nee en dan ben ik verdrietigquote:
ohnee ik ook nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
De laatste keer 'echt' daten was bij mij dus 4![]()
een keer koffie drinken met iemand voor de lol en dronken iemand oppikken tel ik niet als date![]()
Het liefst zou ik gewoon haar meesleuren in mijn liefdesnestquote:
Juistem, dit is dus het enige nadeel aan single zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohnee ik ook niet
een date is toch echt wel wat anders.....
ik vraag me af wat er zo ingewikkeld is. Date jij ernaast, heb je seks met anderen, en zei? Als overal nee op geantwoord is dan heb je gewoon een relatie imo...quote:
nee, maar toch weet ik niet wat ik er mee aan moetquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vraag me af wat er zo ingewikkeld is. Date jij ernaast, heb je seks met anderen, en zei? Als overal nee op geantwoord is dan heb je gewoon een relatie imo...
ik snap het niet. ?. Jullie hebben het fijn samen, al heel lang... echt al te lang om het nog een scharrel te noemen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
nee, maar toch weet ik niet wat ik er mee aan moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |