Ik heb echt een hekel aan lezen, maar die andere dingen ook niet neequote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat lezen gaat nog wel, maar die andere dingen die ze noemt no way..
hij mag daarnaast ook nog wel wat oppervlakkigs leuk vinden hoor! maar een beetje inhoud vind ik toch wel vereistquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan lezen, maar die andere dingen ook niet neeNo offence btw
gelukkig welquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kon geen fatsoenlijke foto vinden + smaken verschillen.
lezen, sporten, formule1, studerenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij mag daarnaast ook nog wel wat oppervlakkigs leuk vinden hoor! maar een beetje inhoud vind ik toch wel vereist
Sorry, maar ik vind dat eerder burgerlijk dan inhoudend.. No offence..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij mag daarnaast ook nog wel wat oppervlakkigs leuk vinden hoor! maar een beetje inhoud vind ik toch wel vereist
Dan hebben we duidelijk een andere definitie van 'inhoud hebben'quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he dat vind ik nou van kerels die van auto's houdenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind dat eerder burgerlijk dan inhoudend.. No offence..
Plaatje kapoet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Beetje raar op die foto Vin
[ afbeelding ]
Bom op de zandbaklanden en dan de olie plunderen, 2 vliegen in 1 klapquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he dat vind ik nou van kerels die van auto's houden
lekker zoals elke man in de straat over auto's en voetbal lullen
Dan heb ik er liever 1 die inhoudelijk mee kan over de crisis of het midden-oosten
Voetbalquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan heb ik er liever 1 die inhoudelijk mee kan over de crisis of het midden-oosten
Klaarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bom op de zandbaklanden en dan de olie plunderen, 2 vliegen in 1 klap
De crisis bestaat niet, en het midden-oosten is alleen goed voor de oliequote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bom op de zandbaklanden en dan de olie plunderen, 2 vliegen in 1 klap
dan rolt het geld welquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ja als ik dus serieus met iemand op date was en het gaat over de crisis en ik zou een antwoord krijgen als 'geld moet rollen, klaar' dan vraag ik echt heel snel de rekening
Geldquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
VoetbalGeld moet rollen. Klaar.
Als ik met iemand op date was die over de crisis begon maakte ik gauw dat ik weg kwamquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ja als ik dus serieus met iemand op date was en het gaat over de crisis en ik zou een antwoord krijgen als 'geld moet rollen, klaar' dan vraag ik echt heel snel de rekening
Jij bent dan ook een fervent Jeu de Boulerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
GeldBallen moeten rollen. Klaar.
Bij de vraag wat ik van de crisis vind ga ik al nieteens verder met bestellenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |