Hmmmz, nee ik nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind die 508 stiekem wel woest aantrekkelijk.
Genoeg wielrenners die dat doen ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
De stelvio doe je toch gewoon met de fiets
Nee gewoon neequote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jawel!
en hij is heel lief en tof en mooi
En als je hoogtevrees hebt moet je daar helemaal niet rijden. Top @ 2800m oidquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:53 schreef Evie het volgende:
[..]
ik raak hier al wagenziek van![]()
ik ga knuffelend met mn teddybeer verder tv kijken en in slaap vallen
Slaap lekker alvast
welke metrolijn pak je en welke richting?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij was er niet hoor![]()
![]()
En ik kan het weten ik was er
Geen motorolie in de aderen dus..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het maakt hem ook gewoon niet uit hoe hij er uit ziet
als hij maar rijd, goedkoop is en hem van a naar b brengt
gelukkig niet neequote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen motorolie in de aderen dus..
ik heb mijn kerels ook liever met andere hobbiesquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Scheelt wel een hoop geld aan een dure hobby
Breien, strijken en koken?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb mijn kerels ook liever met andere hobbies
Wat dan? Breien?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb mijn kerels ook liever met andere hobbies
Ik zag het jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oeh, er komt misschien een nieuwe MR2
Nou eentje in de stad.. waarschijnlijk een andere dan jijquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
welke metrolijn pak je en welke richting?
nee eerder dingen als lezen, betrokken zijn bij een maatschappelijke organisatie, praten en het volgen van de actualiteiten etcquote:
Booooooooringquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee eerder dingen als lezen, betrokken zijn bij een maatschappelijke organisatie, praten en het volgen van de actualiteiten etc
maar als hij lekker kan koken is dat mooi meegenomen
owja en ik ga zijn kleren niet strijken dus dat moet hij ook zelf doen
Nee, ik voldoe totaal niet aan dat beeldquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee eerder dingen als lezen, betrokken zijn bij een maatschappelijke organisatie, praten en het volgen van de actualiteiten etc
maar als hij lekker kan koken is dat mooi meegenomen
owja en ik ga zijn kleren niet strijken dus dat moet hij ook zelf doen
Dat heb ik juist met lezen etc.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:02 schreef rhubarbje het volgende:
Wel geprobeerd trouwens en het gaat zo snel vervelen
jij woonde toch ook in rotjeknor?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Nou eentje in de stad.. waarschijnlijk een andere dan jijwaar ze ajax hebben
AJAX..
![]()
richting breien?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou echt geen relatie kunnen hebben met iemand die niet een beetje richting dat soort hobbies gaat
Evie? Rotterdam? No wayquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij woonde toch ook in rotjeknor?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou echt geen relatie kunnen hebben met iemand die niet een beetje richting dat soort hobbies gaat
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:02 schreef rhubarbje het volgende:
Wel geprobeerd trouwens en het gaat zo snel vervelen
Dat lezen gaat nog wel, maar die andere dingen die ze noemt no way..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat heb ik juist met lezen etc.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij woonde toch ook in rotjeknor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |