Wij?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:48 schreef rhubarbje het volgende:
wij hebben ook net een nieuwe auto! onze eerste
het is een dotje
en heel handig!
alleen heb ik geen rijbewijs... maar goed dan is het nog best handig
Die bergweg van jouquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Keertje huren voor een weekend en dan Luxemburg in
zeg! mijn auto is ook frans en een dotje!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Frans en/dus ontiegelijk lelijk.
Qua model vind ik het wel een leuke auto.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Frans en/dus ontiegelijk lelijk.
ja ik en mijn kerelquote:
Nieuwe Twingo zeker?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zeg! mijn auto is ook frans en een dotje!
oude twingoquote:
Laat me raden, jij vond hem leuk.. En hij zit onder de plak..quote:
quote:
oh snapquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laat me raden, jij vond hem leuk.. En hij zit onder de plak..
Dat is zo'n beetje het enige onderwerp waar mijn mening telt, auto'squote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
nee ik heb er niks mee te maken gehadquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:
Wat voor auto hebben jullie?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zeg! mijn auto is ook frans en een dotje!
Ik nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Qua model vind ik het wel een leuke auto.
Ik vind die 508 stiekem wel woest aantrekkelijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stelviopas? Dat is geen zak aan met zo'n auto, bochten zijn veel te krapSella pas en Pordoi pas is dan wel weer leuk
[..]
Wat voor auto hebben jullie?
[..]
Ik nietPeugeot 306 nieuwste type vind ik wel wat hebben.
De stelvio doe je toch gewoon met de fietsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stelviopas? Dat is geen zak aan met zo'n auto, bochten zijn veel te krap en je kan niet doorrijden vanwege drukte:P Sella pas en Pordoi pas is dan wel weer leuk
[..]
Wat voor auto hebben jullie?
[..]
Ik nietPeugeot 306 nieuwste type vind ik wel wat hebben.
Ok.. Dan is jouw kerel gewoon stiekem homo.. Kan gewoon niet anders..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik heb er niks mee te maken gehad
ik weet niks van auto's dus heeft het geen zin om me er mee te bemoeien
Het was gewoon een goedkope en goede auto
jawel!quote:
ik raak hier al wagenziek vanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stelviopas? Dat is geen zak aan met zo'n auto, bochten zijn veel te krapSella pas en Pordoi pas is dan wel weer leuk
Slaap lekker metromevrouwquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:53 schreef Evie het volgende:
[..]
ik raak hier al wagenziek van![]()
ik ga knuffelend met mn teddybeer verder tv kijken en in slaap vallen
Slaap lekker alvast
het maakt hem ook gewoon niet uit hoe hij er uit zietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ok.. Dan is jouw kerel gewoon stiekem homo.. Kan gewoon niet anders..
Sweet dreamsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:53 schreef Evie het volgende:
[..]
ik raak hier al wagenziek van![]()
ik ga knuffelend met mn teddybeer verder tv kijken en in slaap vallen
Slaap lekker alvast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |