Wat nouquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
Elysium
Grown Ups 2
Kick-Ass 2
Now You See Me
Pain And Gain
Percy Jackson: Sea Of Monsters
The Heat
The Lone Ranger
The Mortal Instruments: City of Bones
The Wolverine
You're Next
Oh dat is een goedequote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat nou![]()
Ik hoef toch niet op date.
Laat haar kiezen
En voor het betreft het vragen. Vraag haar maandag of ze deze week zin en tijd heeft om met je naar de film te gaanquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En voor het betreft het vragen. Vraag haar maandag of ze deze week zin en tijd heeft om met je naar de film te gaan
Onzekere aldoga er voor joh
nou....quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Merci. Ik neem aan dat hij niet in de weg ligt en ala minute opgehaald moet worden
Schattigquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zat zelf ook aan maandag te denken jaJa, maar ik ben gewoon verliefd
Ik kan er gewoon niet van slapen
___!! Maar ik heb heel lang een relatie gehad he, en ik ben nu bijna 1,5 jaar single maar nooit echt aan daten gedaan
nou vooruitquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag ik eerst ff herstellen?? Fijn
Whut?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:44 schreef rival het volgende:
de regel is trouwens minimaal 3 dagen en maximaal 11 dagen tussen het afspreken en de date aldo
How cutequote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zat zelf ook aan maandag te denken jaJa, maar ik ben gewoon verliefd
Ik kan er gewoon niet van slapen
___!! Maar ik heb heel lang een relatie gehad he, en ik ben nu bijna 1,5 jaar single maar nooit echt aan daten gedaan
Dat hoop ik jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Schattig
Maar zoals je het zo vertelt vind ze jou ook leuk dus gaat vast goed komen
Ah dat is de golden rule?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:44 schreef rival het volgende:
de regel is trouwens minimaal 3 dagen en maximaal 11 dagen tussen het afspreken en de date aldo
De laatste keer 'echt' daten was bij mij dus 4quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de laatste keer daten was voor mij ook alweer 6,5 jaar terug
shit's complicatedquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja ik weet wel wat scharrelen inhoudt, het lijkt er alleen op dat Roy er meer naast doet. Haar helpen, knutselen, uitstapjes?
Nouja, dan ben ik het kwijt.
Ik vind het niet cute, want straks zegt ze nee en dan ben ik verdrietigquote:
ohnee ik ook nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
De laatste keer 'echt' daten was bij mij dus 4![]()
een keer koffie drinken met iemand voor de lol en dronken iemand oppikken tel ik niet als date![]()
Het liefst zou ik gewoon haar meesleuren in mijn liefdesnestquote:
Juistem, dit is dus het enige nadeel aan single zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohnee ik ook niet
een date is toch echt wel wat anders.....
ik vraag me af wat er zo ingewikkeld is. Date jij ernaast, heb je seks met anderen, en zei? Als overal nee op geantwoord is dan heb je gewoon een relatie imo...quote:
nee, maar toch weet ik niet wat ik er mee aan moetquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vraag me af wat er zo ingewikkeld is. Date jij ernaast, heb je seks met anderen, en zei? Als overal nee op geantwoord is dan heb je gewoon een relatie imo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |