Nee, maar dat is al geregeldquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En het is op kruipafstand van je huis?
Schat, you're going to have a bad timequote:
Ik weet niet eens of ik een date mee mag nemen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, you're going to have a bad time
Roy en G snappen het ook nog nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:14 schreef muhahaha het volgende:
Ik snap nog steeds niet helemaal hoe het nou zit.
She's a keeper!!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga straks eten met een dame, die zei gewoon we kunnen ook wel naar de mac gaan
Mja ik weet wel wat scharrelen inhoudt, het lijkt er alleen op dat Roy er meer naast doet. Haar helpen, knutselen, uitstapjes?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Roy en G snappen het ook nog niet
waarom, ik heb toch interieurverlichtingquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
Op date naar de mac... neem een waxinelichtje mee
ah wat liefquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
Op date naar de mac... neem een waxinelichtje mee
Oh tof. Heb je een neue foon ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:11 schreef rival het volgende:
LoLa ik heb trouwens een HTC one voor je liggen
Ik ben weer aan de iphonequote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh tof. Heb je een neue foon ?
Merci. Ik neem aan dat hij niet in de weg ligt en ala minute opgehaald moet wordenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
wel he
Maar dan weet je dat ik hem kan brengen of je hem kan halen wanneer je wilt
Ik heb geen idee wat er allemaal draait op het momentquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:26 schreef AldoTheApache het volgende:
hebben jullie een leuk idee voor bioscoopfilm?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er allemaal draait op het moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |