Hoe kom je aan die ballen dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
GeldBallen moeten rollen. Klaar.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bij de vraag wat ik van de crisis vind ga ik al nieteens verder met bestellen
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik met iemand op date was die over de crisis begon maakte ik gauw dat ik weg kwam
Jezus Vinquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik met iemand op date was die over de crisis begon maakte ik gauw dat ik weg kwam
Nou dan lost het zichzelf snel opquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar wat vind jij nou van de perikelen in Zimbabwe?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
Nou dan lost het zichzelf snel op
Ergens wel grappig ditquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
Nee, koeienblaas. Maar geitenblaas zou ook vast kunnenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon een geitenblaas opvullen . . . toch?
alles kan, koffiekanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, koeienblaas. Maar geitenblaas zou ook vast kunnen
Nogal ja..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
angstaanjagendquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar wat vind jij nou van de perikelen in Zimbabwe?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
angstaanjagend
vooral dat internationale organisaties zich er niet tegen uit spreken. Dat de SADC zelfs zegt dat iedereen zich er bij neer moet leggen
apart....
Is toch ook logisch? Als jullie die interesses niet hebben zit je vast ook niet op een vrouw te wachten die wel die interesses heeftquote:
Nee, maar wel bovenop jouw hoofdquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan jij je voet bovenop je hoofd zetten?
Zolang het 'klikt' maakt het niet, je kunt best verschillende interesses hebbenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Is toch ook logisch? Als jullie die interesses niet hebben zit je vast ook niet op een vrouw te wachten die wel die interesses heeft
Dus niet alles kanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar wel bovenop jouw hoofd
Die krijgt z'n voet niet eens een halve meter van de grond.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben godverdomme ron jeremy niet
Ja dat vind ik vreselijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zolang het 'klikt' maakt het niet, je kunt best verschillende interesses hebben
Jij vindt het zeker ook vreselijk als iemand het nieuws niet volgt?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die krijgt z'n voet niet eens een halve meter van de grond.
whut?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat vind ik vreselijk
en daardoor zal het ook nooit klikken
Ik hoor alleen t nieuws op de radio in de bus, maar verder volg ik het niet..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat vind ik vreselijk
Grappig ditquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat vind ik vreselijk
Zelfs dan niet, reclames en nieuws vind ik irritant. Ik luister radio om de muziekquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hoor alleen t nieuws op de radio in de bus, maar verder volg ik het niet..
dat is toch logisch? Als ik mij daar steeds aan ga ergeren gaat het dus niks wordenquote:
Nouja, er komen weleens berichten voorbij waar ik naar luister, maar dat zijn vaak bizarre of lugubere zakenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grappig dit.
[..]
Zelfs dan niet, reclames en nieuws vind ik irritant. Ik luister radio om de muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |