Je ergens aan ergeren en er niet uit kunnen komen doet niet veel goeds aan je relatie nee.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is toch logisch? Als ik mij daar steeds aan ga ergeren gaat het dus niks worden
niet dat ik je dan niet aardig vind of zo, maar met klikken bedoel ik op het gebied van daten he
nee snap ik nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is toch logisch? Als ik mij daar steeds aan ga ergeren gaat het dus niks worden
niet dat ik je dan niet aardig vind of zo, maar met klikken bedoel ik op het gebied van daten he
Hmm ja misschien. Maar dat zijn in ieder geval geen berichten die ik onthoudquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nouja, er komen weleens berichten voorbij waar ik naar luister, maar dat zijn vaak bizarre of lugubere zaken
Die van mij een uur later, als ik die niet vergeet te zettenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga mijn bedje eens knuffelenMijn wekker gaat om half 5 alweer..
Weltrusten
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
Kranten zijn papierboomverspilling.
De Metro en de Spits zijn beiden gratisquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:32 schreef rhubarbje het volgende:
Als we niet zo blut waren hadden we er minstens 2haha
naja ieder zijn hobbie he
Wat heb je aan 2 verschillende kranten?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:32 schreef rhubarbje het volgende:
Als we niet zo blut waren hadden we er minstens 2haha
naja ieder zijn hobbie he
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De Metro en de Spits zijn beiden gratis![]()
verschillende onderwerpen, verschillende benaderingen, verschillende journalisten/columnisten, verschillende rubrieken etcquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat heb je aan 2 verschillende kranten?
Voor de rest gewoon BNR of Radio1 luisteren en je bent helemaal bij hoor.quote:
Kranten die ik heb gezien stonden vrijwel altijd dezelfde artikelen in.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
verschillende onderwerpen, verschillende benaderingen, verschillende journalisten/columnisten, verschillende rubrieken etc
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor de rest gewoon BNR of Radio1 luisteren en je bent helemaal bij hoor.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zelfs dan niet, reclames en nieuws vind ik irritant. Ik luister radio om de muziek
Ja dat krijg je als je alleen de metro en de spits leestquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kranten die ik heb gezien stonden vrijwel altijd dezelfde artikelen in.
[..]
[..]
Stentor, Trouw, Telegraaf en nog wat kranten gelopenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je alleen de metro en de spits leest
Leg het NRC eens langs de Volkskrant bijvoorbeeld. Of de NRC Next langs de Trouw
Nou als je de Trouw naast de Telegraaf legt springen de verschillen je tegemoet hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stentor, Trouw, Telegraaf en nog wat kranten gelopenDus niet de metro en spits
![]()
Voor zover ik weet hebben we geen NRC hier, nog nooit gezien althans.
Is inmiddels alweer een paar jaar geleden, dus ik zou het niet weten. Toen was er niet zoveel verschil imo.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou als je de Trouw naast de Telegraaf legt springen de verschillen je tegemoet hoor
Ook toen was het een wereld van verschilquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is inmiddels alweer een paar jaar geleden, dus ik zou het niet weten. Toen was er niet zoveel verschil imo.
Ja, want jij kan je kranten herinneren van ruim 6 jaar terug?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ook toen was het een wereld van verschil
Ik krijg altijd een typografische hartstilstand van de Telegraaf.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou als je de Trouw naast de Telegraaf legt springen de verschillen je tegemoet hoor
Nee maar het is een feit daarvoor hoef je nog niet perse elke krant te herinnerenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, want jij kan je kranten herinneren van ruim 6 jaar terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |