en wat gebeurt er met mensen van 19?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Huppelkind: ja maar jij zit op een forum genaamd FOK! Daar worden mensen van boven de 30 spontaan weer 19!
ws pijpleidingen en verbindingen en flenzen enzo.. denk ik..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weet ik wel maar het spreekt gewoon niet tot de verbeelding
konijntjes wel
that's life
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ok:maar van konijntjes en chocolade krijg je misschien wel meer jobsatisfactionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zie hierboven. Die dingen zitten in olievaten ze op olieboordplatformen en raffinaderijen enzulks.
Bovendien is er in de konijntjes/chocolade business niet zoveel geld te verdienenHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Die eten sushiquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en wat gebeurt er met mensen van 19?
Die worden ouderquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en wat gebeurt er met mensen van 19?
Nee, die juist nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ws pijpleidingen en verbindingen en flenzen enzo.. denk ik..
Zal ik je dan iets vertellen? We hebben overheerlijke chocolademelk en er lopen regelmatig konijntjes door het weiland langs het gebouwquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar van konijntjes en chocolade krijg je misschien wel meer jobsatisfaction
De enige konijntjes die ik om 5 uur 's morgens tegenkom zijn platte konijntjesquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar van konijntjes en chocolade krijg je misschien wel meer jobsatisfaction
Ik zag het in je post ja, verbrandings en opslagtanks dan, of onderdelen daarvan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, die juist niet
[..]
Zal ik je dan iets vertellen? We hebben overheerlijke chocolademelk en er lopen regelmatig konijntjes door het weiland langs het gebouw
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ok:Zien eruit als anti sloshing plates voor in degassers en zulks. Leuk spullies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zie hierboven. Die dingen zitten in olievaten ze op olieboordplatformen en raffinaderijen enzulks.
Bovendien is er in de konijntjes/chocolade business niet zoveel geld te verdienenBeter onethisch dan oneetbaar
Om te compenserenquote:
konijntjes heb ik hier ook buiten...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, die juist niet
[..]
Zal ik je dan iets vertellen? We hebben overheerlijke chocolademelk en er lopen regelmatig konijntjes door het weiland langs het gebouw
Chocolademelk, scheutje strohrum erdoorheen, en de dag kan beginnenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
konijntjes heb ik hier ook buiten...
chocolademelk is wel tof ja... ik ga morgen op mijn stage checken of ze dat ook hebben en dan kom ik bij je terug om te kijken hoe doorslaggevend de melk is
Geen slagroom?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Chocolademelk, scheutje strohrum erdoorheen, en de dag kan beginnen
ik denk dat ik dan ook zo weer kan vertrekkenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Chocolademelk, scheutje strohrum erdoorheen, en de dag kan beginnen
Valt vast niet op als je het minimaal houdtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat ik dan ook zo weer kan vertrekken
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zag het in je post ja, verbrandings en opslagtanks dan, of onderdelen daarvan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze zo'n policy handhaven, dan kun je ook maar het beste zelf vertrekkenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat ik dan ook zo weer kan vertrekken
Okayquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Ikke snapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Correct.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zien eruit als anti sloshing plates voor in degassers en zulks. Leuk spullies.
Haha, is goedquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
konijntjes heb ik hier ook buiten...
chocolademelk is wel tof ja... ik ga morgen op mijn stage checken of ze dat ook hebben en dan kom ik bij je terug om te kijken hoe doorslaggevend de melk is
hmm ik denk dat er 0 tolerance is hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Valt vast niet op als je het minimaal houdt
heb je nu toevallig lekkere sushi klaarstaan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:08 schreef Evie het volgende:
[..]
met een onverwachte vriend die langskwam ineens grmbl minder voor mij
Ja, wat wil je, ik kom uit de haven hequote:
Heb genoegquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb je nu toevallig lekkere sushi klaarstaan?![]()
ik moet nog avondeten namelijk
Wat ga je voor gevaarlijks qua werk doen dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmm ik denk dat er 0 tolerance is hoor
en anders zou het er wel moeten zijn
Dat weet ik toch nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, wat wil je, ik kom uit de haven he
Shell, Esso, BP, AirLiquide etc zit hier allemaal om de hoek
Een heel elftal tegen Sofia in d'r eentje? Das lullig..quote:
niksquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat ga je voor gevaarlijks qua werk doen dan?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een heel elftal tegen Sofia in d'r eentje? Das lullig..
Dat kan ook heel gevaarlijk zijn hoorquote:
Ja, maar Rotterdam is meer dan alleen havenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik uit Rotterdam kom jonguh
Ah, iemand die het breder zietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar Rotterdam is meer dan alleen haven
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |