Goed, lekker gewerktquote:
muchos nuttigos!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed, lekker gewerktjij nog wat nuttigs gedaan?
quote:
Awwwquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Goed alleen niet niet zo fit ben erg moe van niks eiggmet jou dan?
Hmm autorijlessen is voor mij weer lang geledenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:59 schreef zeefje het volgende:
[..]
Awww
Net rijles gehad en nu moe omdat het mij veel te veel concentratie kost
Verder morgen weer werken
Whut Hoe doe je dat? Ik maar twee en dan weer 5 werkrnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hmm autorijlessen is voor mij weer lang geledenwel kut dat het zoveel concentratie kost
maar wanneer autorijden meer een gewoonte wordt dan kost het vanzelf minder
!
Ik heb voor de verandering eens wat vrij. Vier dagen om precies te zijn
Eerste week weer school en heb veel gewerktquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
Whut Hoe doe je dat? Ik maar twee en dan weer 5 werkrn
Ik heb al 3x50 uquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Eerste week weer school en heb veel gewerkt
Gewoon 3 weken van 50 uur. In de zorg heb je 7 werkdagen geen 5quote:
Hmm ja oke, maar jij had het over dagen. Dus ik snapte 3x50 nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
50 uur per week en dan drie weken.
Weet ik. En zie hierboven.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:34 schreef zeefje het volgende:
[..]
Gewoon 3 weken van 50 uur. In de zorg heb je 7 werkdagen geen 5
Oohquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja oke, maar jij had het over dagen. Dus ik snapte 3x50 niet
[..]
Weet ik. En zie hierboven.
Hoiquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:36 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ooh
Trouwens hoi vinsel Hoe gaat het
Aww waarom verveel je je? Morgen mag je weer werken zekerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoi
't Gaat, verveling heerstBij jou?
Omdat ik geen sociaal leven hebquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:39 schreef zeefje het volgende:
[..]
Aww waarom verveel je je? Morgen mag je weer werken zeker. Ehm hier oké zo lekker slapen
Jij ook al geen leven?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ik geen sociaal leven hebJa, gezellig naar Duitsland rijden, inspectie doen. Vrijdag ook alleen dan naar Leeuwarden
en wat ontwerp je dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of de producten die ik ontworpen heb ook goed zijn geproduceerd
oh....quote:
Reis je wel Door heel Nederland. Das wel tof. Iig lijkt mijquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ik geen sociaal leven hebJa, gezellig naar Duitsland rijden, inspectie doen. Vrijdag ook alleen dan naar Leeuwarden
Zo vroeg?
Trusten alvastquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:52 schreef zeefje het volgende:
[..]
Reis je wel Door heel Nederland. Das wel tof. Iig lijkt mij
Nja over een uurtje ofzo, 530 wekker
Dat klinkt niet erg enthousiastquote:
Nah, het reizen is geen zak aanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:52 schreef zeefje het volgende:
[..]
Reis je wel Door heel Nederland. Das wel tof. Iig lijkt mij
Nja over een uurtje ofzo, 530 wekker
Je bent nogal vaag.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat klinkt niet erg enthousiast
Nog even en het wordt als verjongingskuur ingezet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Huppelkind: ja maar jij zit op een forum genaamd FOK! Daar worden mensen van boven de 30 spontaan weer 19!
Zonder olie stond alles stil hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:56 schreef rhubarbje het volgende:
Ja geen flauw idee
en olie is niet tof of zo
konijntjes zijn tof, als je nou dingen zou ontwerpen voor konijntjes
of dingen van chocolade of zo
weet ik wel maar het spreekt gewoon niet tot de verbeeldingquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zonder olie stond alles stil hoor
Ok:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie hierboven. Die dingen zitten in olievaten ze op olieboordplatformen en raffinaderijen enzulks.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:56 schreef rhubarbje het volgende:
Ja geen flauw idee
en olie is niet tof of zo
konijntjes zijn tof, als je nou dingen zou ontwerpen voor konijntjes
of dingen van chocolade of zo
Bovendien is er in de konijntjes/chocolade business niet zoveel geld te verdienen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |