Emmer melk in zijn gezicht.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
Het lijkt me wel eng om Marcodej te meeten.
Net zo eng als dit.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
Dan moet je de meet op zondag plannen, hoef je je geen zorgen te maken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
Je bent wel blij met mijn aanbeveling geloof ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn reactie op deze TT
[ afbeelding ]
Enige juiste reactie.
Als ik jou voor me zie zie ik steeds Boskamp met een bril en bij een meet zou die beleving ruw verstoord worden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Emmer melk in zijn gezicht.
Geef me een bamihap en ik ben kalmquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:18 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Als ik jou voor me zie zie ik steeds Boskamp met een bril en bij een meet zou die beleving ruw verstoord worden.
De billen van Hoog op lichaam van de Goedequote:
Nieuwsflits: dat hebben alle vrouwen in hun broek Johannes.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Specularium is nu bijzonder opgewonden.
Voor je het weet zit je 4 uur per maand koffie te schenken?quote:
Dit toont echt een kijkje in jouw zielquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent wel blij met mijn aanbeveling geloof ik.
Broekje is al uit.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:19 schreef tralalala het volgende:
Na de reclame de herhaling van KvdB!
Verder dan de aarde komt ie toch niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:19 schreef MakkieR het volgende:
Het mars project doet me wat denken aan die vastgoed investeringen in Dubai wat later een enorme fraude blijkt te zijn. Loop de investeerders lekker te maken, dat er een groot project word voorbereid en intussen loop je lekker binnen (6 miljard lol). Tot de tijd dat het bekend wordt dat hij een ordinaire fraudeur is, is die knakker allang gevlogen.
Je bent zelf een nieuwsflits.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nieuwsflits: dat hebben alle vrouwen in hun broek Johannes.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een nieuwsflits.
Doet me denken aan die dominee in Amsterdam die een project voor Afrika had.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:19 schreef MakkieR het volgende:
Het mars project doet me wat denken aan die vastgoed investeringen in Dubai wat later een enorme fraude blijkt te zijn. Loop de investeerders lekker te maken, dat er een groot project word voorbereid en intussen loop je lekker binnen (6 miljard lol). Tot de tijd dat het bekend wordt dat hij een ordinaire fraudeur is, is die knakker allang gevlogen.
Uh, oké.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:20 schreef Karina het volgende:
[..]ik moet lachen, zo flauw dat elke keer.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit toont echt een kijkje in jouw ziel
[ afbeelding ]
Wat voor project was dat dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Doet me denken aan die dominee in Amsterdam die een project voor Afrika had.
Uh, oké.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moet hier altijd zo ontzettend om lachen.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Doet me denken aan die religieuzen op de wereld die een project voor hebben.
Fraudeur.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:23 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ook een fraudeur of met goede bedoelingen?
Graag gedaanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:23 schreef Karina het volgende:
Jullie hebben je wel heel goed gedragen tijdens de uitzending jongens. Ik ben trots.
Op mijn laptopscherm is het 1 groen/zwarte brijquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat wordt er goed geacteerd.
[ afbeelding ]
Volgens mij hoef ik die film al niet meer te kijken.
Krijgen we nog een beloning ofzo?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:23 schreef Karina het volgende:
Jullie hebben je wel heel goed gedragen tijdens de uitzending jongens. Ik ben trots.
Zo beter?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Op mijn laptopscherm is het 1 groen/zwarte brij
Kusjes voor iedereen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Krijgen we nog een beloning ofzo?
Dat feitje dat alle vrouwen een kut in de broek hebben was de beloning.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Krijgen we nog een beloning ofzo?
Op mijn scherm ook, maar niet door dat laptopscherm.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Op mijn laptopscherm is het 1 groen/zwarte brij
Ja veel beter. Ziet er spannend uit.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo beter?
[ afbeelding ]
Uh wat heb jij gegeten? Of ben je de Hulk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Op mijn scherm ook, maar niet door dat laptopscherm.
JA maakt rare dingen in mij los.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh wat heb jij gegeten? Of ben je de Hulk.
Ze ontsnaptquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja veel beter. Ziet er spannend uit.
Leuke bikini.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze ontsnaptDe reflexen van een kat die Jessica
[ afbeelding ]
Je hebt de hele film in een gifje of niet?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat onder haar tiet is van jouw?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedankt voor je liveverslag van JA in het EO topic.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar lijkt het wel op. Nu gaan we de film afkijken ook.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Je hebt de hele film in een gifje of niet?
Ik kijk South Park. Kenny is echt doodquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Tijd voor de herhaling. Begin gemist. Serieus dus nu.
![]()
Ze zijn leeg, er zit niks meer in. Maar toch bedankt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog eentje voor Mani
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk South Park. Kenny is echt dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik probeer GGMM naar dit topic te lokken.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:28 schreef Latert het volgende:
[..]Ja hoor hij zit in een urn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en Knevel is atheist,quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk South Park. Kenny is echt dood
GGMM is een Theo Reitsma hooligan. Hij houdt van Sierd de Vos. VI-immitaties beschouwt hij als humor.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik probeer GGMM naar dit topic te lokken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whori en shane?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:30 schreef tralalala het volgende:
The Walking Dead op FOX![]()
Geile scene nu fap fap
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:30 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Have a good night all..
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:30 schreef Latert het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.flauw.
Waarom heeft die jongen zijn broek nog aan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
En ja hoor, een happy end
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Have a good night all..
Ik zet hem erbij in de OP.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:30 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Have a good night all..
Die vond ik ook leuk. En dat ze World of Warcraft gingen doenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:31 schreef tralalala het volgende:
Gisteren was die LotR aflevering van South Park op tv, toch wel één van de betere afleveringen.
Ik vond die met de Ninja's leuk. En de WoW aflevering.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:31 schreef tralalala het volgende:
Gisteren was die LotR aflevering van South Park op tv, toch wel één van de betere afleveringen.
Discussie voeren met een moralistische ondertoon zonder scherpe vragen met een dashboard wekt algemene slowchat in ons op (met een vleugje Alba).quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
Leuk als de EO ontspoort in een algemene slowchat.
De EO verbroedert. VBL en alles bij elkaar in 1 topicquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
Leuk als de EO ontspoort in een algemene slowchat.
Ik lul gewoon over alles wat los en vast zit.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:34 schreef Karina het volgende:
[..]
De EO verbroedert. VBL en alles bij elkaar in 1 topic
Er moet een heteroquotum komen in tv- en artiestenland.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
50% homo wat er aan tafel zit.
Stigmatiserend, want niet het landelijk gemiddelde
[ afbeelding ]
Have a good night all..
Niet buiten de pistes skiën he?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:35 schreef marcodej het volgende:
Ik ga morgen maar eens mn wintersport plannen.
Ja jij bent best wel een ouwehoer inderdaadquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik lul gewoon over alles wat los en vast zit.
Dat gaan we wel missen na de zomerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:34 schreef Karina het volgende:
[..]
De EO verbroedert. VBL en alles bij elkaar in 1 topic
Je lult maar een end weg inderdaad.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik lul gewoon over alles wat los en vast zit.
Nee welnee dan gaan we door bij P&W.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dat gaan we wel missen na de zomer
Altijd binnen de lijntjes kleuren inderdaad. Want zo zijn wij CDA'ers. Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet buiten de pistes skiën he?
Bij DWDD en P&W mogen moeten we weer lekker verschillig doen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja jij bent best wel een ouwehoer inderdaadEn een ALbafan natuurlijk.
Op de parkeerplaats sta ik nog tegen jullie aan te lullen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je lult maar een end weg inderdaad.
Ach, dan hebben we weer een hoop schijtlollige opmerkingen over de boot van Jeroen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Daarom won Sjaak ook niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Altijd binnen de lijntjes kleuren inderdaad. Want zo zijn wij CDA'ers. Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg.
Daar is de show wat intressanter.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee welnee dan gaan we door bij P&W.
Die fles sherry lonkt of niet?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:36 schreef Karina het volgende:
Ik moet eigenlijk een beetje vroeg op. Dan zou ik nu dus naar bed moeten, maar ja.
Heb je geen vakantie dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:36 schreef Karina het volgende:
Ik moet eigenlijk een beetje vroeg op. Dan zou ik nu dus naar bed moeten, maar ja.
Ik heb dat een beetje gemist. Ik ga er een paar voorbereiden in de auto op weg naar het topic.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ach, dan hebben we weer een hoop schijtlollige opmerkingen over de boot van Jeroen.
Zijn tijd ver vooruit.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarom won Sjaak ook niet.
Ja de zondagavond kon nog veel gezelliger zijn met Johannes & Co.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:37 schreef tralalala het volgende:
Beetje jammer dat bijna niemand van hier post in de meest bazige reeks van TV.
TV / [TV SC #938] waar we een 1000 ways to die marathon willen
![]()
Karina zegt er dit over:
Favo FOK!kers:De zondagavond SBS mensjes
Eikel! Klootzak!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Morgen naar het werk.
nee laat maar
Ja, als ik daar ook nog ga lullen heb ik overmorgen tong80 ingehaald.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:37 schreef tralalala het volgende:
Beetje jammer dat bijna niemand van hier post in de meest bazige reeks van TV.
TV / [TV SC #938] waar we een 1000 ways to die marathon willen
![]()
Karina zegt er dit over:
Favo FOK!kers:De zondagavond SBS mensjes
Leuk dat je ziet dat Mani mijn aanhang isquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja de zondagavond kon nog veel gezelliger zijn met Johannes & Co.
kon=is@1 septemberquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja de zondagavond kon nog veel gezelliger zijn met Johannes & Co.
Alleen zondagsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, als ik daar ook nog ga lullen heb ik overmorgen tong80 ingehaald.
Een permanente vakantie.quote:
Ik ben het vrouwtje.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk dat je ziet dat Mani mijn aanhang is
Ik word daar inderdaad een beetje ongemakkelijk van.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik weet mensen dat het ongemakkelijk is maar toch durf ik te suggereren dat Johannes sollicteert naar een functie als mod.
Nee hoor. Maar ik zou wel de beste zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik weet mensen dat het ongemakkelijk is maar toch durf ik te suggereren dat Johannes sollicteert naar een functie als mod.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:42 schreef Karina het volgende:
Dan stel ik voor dat je de volgende keer solliciteert als mod voor tv, mag je Zomergasten kijken en zo.
En toch werd ik het niet. Verdorie.quote:Beste admins
VBL modden lijkt me top. Ik ben bijna net zo knap en geestig als Littlerabbit.
Littlerabbit, die kan er wat van.
Die kan je om een boodschap sturen.
Ik poot maar wat aan.
Ik ben wel blij.
Littlerabbit is de ideale kandidaat. Ikzelf tja. Wat is hij goed.
Stylo is ook goed.
Wist u wel dat littlerabbit op youtube een filmpje heeft met meer dan tienduizend views?
Hoop dat u mij selecteert.
Groeten
johannes_vermeer
De racefiets op en de duinen van Katwijk bedwingen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:42 schreef marcodej het volgende:
Wordt het morgen een beetje lekker weer? Weet nog niet wat ik ga doen morgen, heb ook weinig te kopen eigenlijk.
Huh wat? Daar schrik ik van Kun, wat een rare vriendin heb jij.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:42 schreef Kun-Aguero het volgende:
Er is niks ergers dan dat je erachter komt dat je vriendin geintresseerd is in poepsex.
Inderdaad, als ze eenmaal negerlul wil wil ze niks anders meer.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:42 schreef Kun-Aguero het volgende:
Er is niks ergers dan dat je erachter komt dat je vriendin geintresseerd is in poepsex.
Ik zie een referentie naar VI, dat zal GGMM niet leuk gevonden hebben. Derhalve ..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
En toch werd ik het niet. Verdorie.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
En toch werd ik het niet. Verdorie.
Mijn duo knipping en van duren hebben alles al uitgepluist.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik zou wel de beste zijn.
Ik had wel een schitterende sollicitatie opgestuurd trouwens, maar steven mac spreekt weelderiger en die werd het.
Hoax, FOK!kers hebben geen relatie.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:42 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik snap niet waarom tata meisjes geintresseerd zijn in Negerlullen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaad, als ze eenmaal negerlul wil wil ze niks anders meer.
Maar stel nou he dat ze toch een relatie hadden. Dan met chicks met een poepseksobsessie.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoax, FOK!kers hebben geen relatie.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar stel nou he dat ze toch een relatie hadden. Dan met chicks met een poepseksobsessie.
GGMM is te druk met fappen op Avril Lavigne.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zie een referentie naar VI, dat zal GGMM niet leuk gevonden hebben. Derhalve ..
Dat zijn jouw woorden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar stel nou he dat ze toch een relatie hadden. Dan met chicks met een poepseksobsessie.
Hoezoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:46 schreef Karina het volgende:
Ik durf nu niet meer naar een meet, ga ik al die vrouwen heel raar aankijken denk ik.
Later zou ik wel schrijver willen worden. Er lijkt mij een open markt voor VI fanfictie.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:43 schreef Karina het volgende:
[..]Misschien TTK, je kunt zo goed schrijven.
Mmm als ik me verveel ga ik FOK!ken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:47 schreef marcodej het volgende:
Ik verveel me
http://nos.nl/artikel/542(...)r-uit-verveling.html
Erotische fan faction.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Later zou ik wel schrijver willen worden. Er lijkt mij een open markt voor VI fanfictie.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:47 schreef marcodej het volgende:
Ik verveel me
http://nos.nl/artikel/542(...)r-uit-verveling.html
Dan verveel jij je altijd.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm als ik me verveel ga ik FOK!ken.
KB, toepasselijk in dit topic.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel wat voor jou.
Boskamp die een bamihap over zijn lichaam smeert. En Johan heeft aan hele enge dingen gelikt zoals je wel weet.quote:
Prietpraat John.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik probeerde het even ontopic te krijgen, maar dat is lastig met dit stelletje ongeregeld.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Boskamp die een bamihap over zijn lichaam smeert. En Johan heeft aan hele enge dingen gelikt zoals je wel weet.
Misschien iets over Johan en zijn eerste vrouw voor de fetisjisten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Boskamp die een bamihap over zijn lichaam smeert. En Johan heeft aan hele enge dingen gelikt zoals je wel weet.
Op het VI forum natuurlijk he?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De mod in mij was dat. Ik ben ooit al ergens mod geweest. Niet verder vertellen he?
Hoe Johan zijn vrouw van de trap duwde en toen...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Misschien iets over Johan en zijn eerste vrouw voor de fetisjisten.
Ik ben een beetje een aparte rare man ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe Johan zijn vrouw van de trap duwde en toen...
Jij bent wel naar.
Het Sigaarsnor forum, maar dat kwam er niet helemaal uit.quote:
Oh dat!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het Sigaarsnor forum, maar dat kwam er niet helemaal uit.
Sigaarsnor forum met 2 posts.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De mod in mij was dat. Ik ben ooit al ergens mod geweest. Niet verder vertellen he?
Wil je mijn vriendje zijn?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Just another day at the office.
Het zal je verbazen, maar ik ben niet Pierre van Hooijdonk, Ronald de Boer, Taco van de Velde of Jan Boskamp.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:54 schreef Karina het volgende:
VI Forum: 'Feyenoord zonder meer de underdog tegen Ajax'
Nee je was mod he? Dus onzichtbaar daarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het zal je verbazen, maar ik ben niet Pierre van Hooijdonk, Ronald de Boer, Taco van de Velde of Jan Boskamp.
Ik schat mezelf wel wat hoger in.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee je was mod he? Dus onzichtbaar daar![]()
Wel jammer, dat je geen van allen bent dan had ik je handtekening gevraagd.
Nu word ik getart.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Johannes is geen bigstar meer, mensen. Ik hoop dat hij daar vanavond over komt praten bij Knevel.
Je bent pas een Bigstar als je Buma live hebt gezien.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Johannes is geen bigstar meer, mensen. Ik hoop dat hij daar vanavond over komt praten bij Knevel.
Leuk dat je je collega mods van TV onzichtbaar noemtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee je was mod he? Dus onzichtbaar daar![]()
Wat is er mis met Ronald de Boer. Die is cute.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik schat mezelf wel wat hoger in.
Nu word ik getart.
Ik heb Piet Hein Donner zijn flyeren voor station Leiden, telt dat ook?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je bent pas een Bigstar als je Buma live hebt gezien.
Ik zei DAAR, niet hierquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk dat je je collega mods van TV onzichtbaar noemt
Iemand wil speedservers met mij doen. Maar ik wil dat niet. Want het is een kutspel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:57 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wie kent allemaal het legendarischen spel Tribal Wars ?
Ik heb Bert van Leeuwen ooit uit een attractie in Drievliet zien stappen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb Piet Hein Donner zijn flyeren voor station Leiden, telt dat ook?
Ik vind het nostalgisch.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand wil speedservers met mij doen. Maar ik wil dat niet. Want het is een kutspel.
De TV mods doen alleen niks. Of heb jij ze ooit gezien?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zei DAAR, niet hier
En dat is juist goed, beetje achter de schermen gewoon je ding doen.
Ik heb ooit Tjeerd Korf ontmoet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb Bert van Leeuwen ooit uit een attractie in Drievliet zien stappen.
Hij moest een familieruzie oplossen daar?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb Bert van Leeuwen ooit uit een attractie in Drievliet zien stappen.
Oe weet ik even niet nee, maar dat zegt niks, alsof ik alle namen uit mijn hoofd weet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De TV mods doen alleen niks. Of heb jij ze ooit gezien?
Zeg me anders wie het zijn? Uit je hoofd dus niet spieken
Qua uiterlijk kan ik niet tippen aan Ronalds hipster look. Inhoudelijk wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is er mis met Ronald de Boer. Die is cute.
Noem één mod van NWSquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe weet ik even niet nee, maar dat zegt niks, alsof ik alle namen uit mijn hoofd weet.
Mmm dilemma, mooi en leeg of niet zo mooi en slim.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Qua uiterlijk kan ik niet tippen aan Ronalds hipster look. Inhoudelijk wel.
Die weet ik allemaal. Maar bijv. TTK wat ik net noemde, geen idee.quote:
Ik sta overigens ook nog ergens op een foto met JPB. Hoogtepunt alles.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb Piet Hein Donner zijn flyeren voor station Leiden, telt dat ook?
Ik ben blij voor je.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik sta overigens ook nog ergens op een foto met JPB. Hoogtepunt alles.
Ik help Karina altijd ze is wanderful.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde een beetje stoken, jij moet niet helpen.
HA ik heb Johan Cruijff weleens gezienquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb ook Rob Kamphues in een straal van 100 meter gezien, kent u die? Ik volgde mijn lessen, en hij stond vrolijk op het plein een fotoshoot te houden.
Nu klink je net als Eddy Wally.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:01 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik help Karina altijd ze is wanderful.
Nog een fan. Dat is al 4.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:01 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik help Karina altijd ze is wanderful.
Maar dat was ergens in 1856 zeker?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:01 schreef Karina het volgende:
[..]
HA ik heb Johan Cruijff weleens gezien
Niet Jaap van Praag ?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu klink je net als Eddy Wally.
Nou het is wel al lang geleden jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar dat was ergens in 1856 zeker?
Welke ben jij?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar jongens, ik heb de grootste bigstars van het darten gezien in 2010.
[ afbeelding ]
Daar kan niemand aan tippen.
Balthasar Gerards dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou het is wel al lang geleden jaGeen idee meer wanneer dat was. Rinus Michels heb ik ook weleens gezien in de Arena.
Handtekening van Van Der Sar, Kluivert en Overmars. En Prins Pieter Christiaan bijna aangereden op de racefiets. Beat that.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben geen van allen. Voor een darter moet je vies dik zijn, dat ben ik niet. Sjek van Gelder zou hier goed tussen passen.quote:
De grootste (MVG) was daar niet bij.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dartenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
In Artis lopen van die grote grijze dingen rond die daarmee nootje van de grond rapen.quote:
Ik ben een keer gevangen in een fuik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In Artis lopen van die grote grijze dingen rond die daarmee nootje van de grond rapen.
Ik maak nooit dat soort spannende dingen mee.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Handtekening van Van Der Sar, Kluivert en Overmars. En Prins Pieter Christiaan bijna aangereden op de racefiets. Beat that.
He jammer, dan kon je pas mooi shinen hier.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die ben ik nooit tegengekomen in de Arena
Toen was MVG geen bigstar. Toen floreerde Aad de Mos als trainer van Sparta Rotterdam.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De grootste (MVG) was daar niet bij.
Aad hield Sparta toen gewoon in de eredivisie, topprestatie.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen was MVG geen bigstar. Toen floreerde Aad de Mos als trainer van Sparta Rotterdam.
Heb je die arrogante kutlul neergeduwd?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:06 schreef Karina het volgende:
Ik botste laatst tegen Jack Spijkerman aan bij de sigarenboer, beat that
Ik vind zo goed als alles beter dan Jack Spijkerman.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:06 schreef Karina het volgende:
Ik had pas 2 seconden later door dat hij het was, ik zei zelfs hoiquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je die arrogante kutlul neergeduwd?
Hij deed dat met resultaatvoetbal. Ze noemden hem niet voor niets Aad Resultaat.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aad hield Sparta toen gewoon in de eredivisie, topprestatie.
Ik stond naast Wilfired de Jong in de appie.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:06 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:06 schreef Karina het volgende:
Ik heb Barbara Barend twee keer bij de appie gezien en haar pa bij de benzinepomp.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik stond naast Wilfired de Jong in de appie.
Het is een bijzonder directe coach. Ze noemden hem niet voor niets Aad Zegt-waar-het-op-staat.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij deed dat met resultaatvoetbal. Ze noemden hem niet voor niets Aad Resultaat.
Wat tankten ze, gas?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb Barbara Barend twee keer bij de appie gezien en haar pa bij de benzinepomp.
Weer BB.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb Barbara Barend twee keer bij de appie gezien en haar pa bij de benzinepomp.
Ik heb de show van Hans Liberg en Lebbis gezien.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb ook bij de show van Jochem Myjer Najib Amhali en Dolf Jansen gezien.
Frits Barendquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:08 schreef Karina het volgende:
[..]
OK jij wint. Al heb ik wel Koningin Beatrix gezien ooit.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:09 schreef Specularium het volgende:
Ik heb met Wesley Sneijder op de basisschool gezeten, dus.
Wat kocht Frits? Nootjes?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik met dezequote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:09 schreef Specularium het volgende:
Ik heb met Wesley Sneijder op de basisschool gezeten, dus.
Ik zie een patroon.quote:
Jaarlijks op de Damquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:09 schreef Karina het volgende:
[..]
OK jij wint. Al heb ik wel Koningin Beatrix gezien ooit.
Op de gulden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:09 schreef Karina het volgende:
[..]
OK jij wint. Al heb ik wel Koningin Beatrix gezien ooit.
Nerds? Zij zijn fakking cool.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:11 schreef Karina het volgende:
Dat Workaholics is net een FOK!meet. Allemaal van die nerds.
Dit is een kutaflevering, zo'n terugblik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:11 schreef Karina het volgende:
Dat Workaholics is net een FOK!meet. Allemaal van die nerds.
Oh vind ik niet erg, ik heb het nog niet zo vaak gezien.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is een kutaflevering, zo'n terugblik.
Normaal is het vooral een kantoorsetting.
Wist je dat hij altijd Sinterklaas speelt hier in Amsterdamquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:13 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Laatst nog een schilderij van dit wonderkind op de kopgetikt. Wordt veel geld waard. Straks naar Kunst en Kitsch.
Ja op zijn eigen verjaardag nog wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Wist je dat hij altijd Sinterklaas speelt hier in Amsterdam
Trilt die dubbele kin ook zo tijdens het fietsen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Die gladjakker Arend Jan Boekestijn kom ik regelmatig tegen op de fiets.
Kleine demagoogquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:14 schreef marcodej het volgende:
En ik heb Dirkie Kuijt nog als 17-jarig jochie zien voetballen.
Je hebt haar een bitterbal bezorgt?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee van dichtbij. Tijdens een congres waar ik moest werken.
Nee ik werkte niet bij de catering.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Je hebt haar een bitterbal bezorgt?
Hee niet tegen Karina he.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Je hebt haar een bitterbal bezorgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |