Inderdaad, als ze eenmaal negerlul wil wil ze niks anders meer.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:42 schreef Kun-Aguero het volgende:
Er is niks ergers dan dat je erachter komt dat je vriendin geintresseerd is in poepsex.
Ik zie een referentie naar VI, dat zal GGMM niet leuk gevonden hebben. Derhalve ..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
En toch werd ik het niet. Verdorie.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
En toch werd ik het niet. Verdorie.
Mijn duo knipping en van duren hebben alles al uitgepluist.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik zou wel de beste zijn.
Ik had wel een schitterende sollicitatie opgestuurd trouwens, maar steven mac spreekt weelderiger en die werd het.
Hoax, FOK!kers hebben geen relatie.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:42 schreef Kun-Aguero het volgende:
Er is niks ergers dan dat je erachter komt dat je vriendin geintresseerd is in poepsex.
Ik snap niet waarom tata meisjes geintresseerd zijn in Negerlullen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaad, als ze eenmaal negerlul wil wil ze niks anders meer.
Maar stel nou he dat ze toch een relatie hadden. Dan met chicks met een poepseksobsessie.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoax, FOK!kers hebben geen relatie.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar stel nou he dat ze toch een relatie hadden. Dan met chicks met een poepseksobsessie.
GGMM is te druk met fappen op Avril Lavigne.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zie een referentie naar VI, dat zal GGMM niet leuk gevonden hebben. Derhalve ..
Dat zijn jouw woorden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar stel nou he dat ze toch een relatie hadden. Dan met chicks met een poepseksobsessie.
Hoezoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:46 schreef Karina het volgende:
Ik durf nu niet meer naar een meet, ga ik al die vrouwen heel raar aankijken denk ik.
Later zou ik wel schrijver willen worden. Er lijkt mij een open markt voor VI fanfictie.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:43 schreef Karina het volgende:
[..]Misschien TTK, je kunt zo goed schrijven.
Mmm als ik me verveel ga ik FOK!ken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:47 schreef marcodej het volgende:
Ik verveel me
http://nos.nl/artikel/542(...)r-uit-verveling.html
Erotische fan faction.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Later zou ik wel schrijver willen worden. Er lijkt mij een open markt voor VI fanfictie.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:47 schreef marcodej het volgende:
Ik verveel me
http://nos.nl/artikel/542(...)r-uit-verveling.html
Dan verveel jij je altijd.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm als ik me verveel ga ik FOK!ken.
KB, toepasselijk in dit topic.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel wat voor jou.
Boskamp die een bamihap over zijn lichaam smeert. En Johan heeft aan hele enge dingen gelikt zoals je wel weet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |