Emmer melk in zijn gezicht.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
Het lijkt me wel eng om Marcodej te meeten.
Net zo eng als dit.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
Dan moet je de meet op zondag plannen, hoef je je geen zorgen te maken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
Je bent wel blij met mijn aanbeveling geloof ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn reactie op deze TT
[ afbeelding ]
Enige juiste reactie.
Als ik jou voor me zie zie ik steeds Boskamp met een bril en bij een meet zou die beleving ruw verstoord worden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Emmer melk in zijn gezicht.
Geef me een bamihap en ik ben kalmquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:18 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Als ik jou voor me zie zie ik steeds Boskamp met een bril en bij een meet zou die beleving ruw verstoord worden.
De billen van Hoog op lichaam van de Goedequote:
Nieuwsflits: dat hebben alle vrouwen in hun broek Johannes.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Specularium is nu bijzonder opgewonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |