Emmer melk in zijn gezicht.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
Het lijkt me wel eng om Marcodej te meeten.
Net zo eng als dit.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
Dan moet je de meet op zondag plannen, hoef je je geen zorgen te maken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
Je bent wel blij met mijn aanbeveling geloof ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn reactie op deze TT
[ afbeelding ]
Enige juiste reactie.
Als ik jou voor me zie zie ik steeds Boskamp met een bril en bij een meet zou die beleving ruw verstoord worden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Emmer melk in zijn gezicht.
Geef me een bamihap en ik ben kalmquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:18 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Als ik jou voor me zie zie ik steeds Boskamp met een bril en bij een meet zou die beleving ruw verstoord worden.
De billen van Hoog op lichaam van de Goedequote:
Nieuwsflits: dat hebben alle vrouwen in hun broek Johannes.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Specularium is nu bijzonder opgewonden.
Voor je het weet zit je 4 uur per maand koffie te schenken?quote:
Dit toont echt een kijkje in jouw zielquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent wel blij met mijn aanbeveling geloof ik.
Broekje is al uit.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:19 schreef tralalala het volgende:
Na de reclame de herhaling van KvdB!
Verder dan de aarde komt ie toch niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:19 schreef MakkieR het volgende:
Het mars project doet me wat denken aan die vastgoed investeringen in Dubai wat later een enorme fraude blijkt te zijn. Loop de investeerders lekker te maken, dat er een groot project word voorbereid en intussen loop je lekker binnen (6 miljard lol). Tot de tijd dat het bekend wordt dat hij een ordinaire fraudeur is, is die knakker allang gevlogen.
Je bent zelf een nieuwsflits.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nieuwsflits: dat hebben alle vrouwen in hun broek Johannes.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een nieuwsflits.
Doet me denken aan die dominee in Amsterdam die een project voor Afrika had.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:19 schreef MakkieR het volgende:
Het mars project doet me wat denken aan die vastgoed investeringen in Dubai wat later een enorme fraude blijkt te zijn. Loop de investeerders lekker te maken, dat er een groot project word voorbereid en intussen loop je lekker binnen (6 miljard lol). Tot de tijd dat het bekend wordt dat hij een ordinaire fraudeur is, is die knakker allang gevlogen.
Uh, oké.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:20 schreef Karina het volgende:
[..]ik moet lachen, zo flauw dat elke keer.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit toont echt een kijkje in jouw ziel
[ afbeelding ]
Wat voor project was dat dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Doet me denken aan die dominee in Amsterdam die een project voor Afrika had.
Uh, oké.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moet hier altijd zo ontzettend om lachen.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Doet me denken aan die religieuzen op de wereld die een project voor hebben.
Fraudeur.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:23 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ook een fraudeur of met goede bedoelingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |