Wat is er mis met Ronald de Boer. Die is cute.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik schat mezelf wel wat hoger in.
Nu word ik getart.
Ik heb Piet Hein Donner zijn flyeren voor station Leiden, telt dat ook?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je bent pas een Bigstar als je Buma live hebt gezien.
Ik zei DAAR, niet hierquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk dat je je collega mods van TV onzichtbaar noemt
Iemand wil speedservers met mij doen. Maar ik wil dat niet. Want het is een kutspel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:57 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wie kent allemaal het legendarischen spel Tribal Wars ?
Ik heb Bert van Leeuwen ooit uit een attractie in Drievliet zien stappen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb Piet Hein Donner zijn flyeren voor station Leiden, telt dat ook?
Ik vind het nostalgisch.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand wil speedservers met mij doen. Maar ik wil dat niet. Want het is een kutspel.
De TV mods doen alleen niks. Of heb jij ze ooit gezien?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zei DAAR, niet hier
En dat is juist goed, beetje achter de schermen gewoon je ding doen.
Ik heb ooit Tjeerd Korf ontmoet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb Bert van Leeuwen ooit uit een attractie in Drievliet zien stappen.
Hij moest een familieruzie oplossen daar?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb Bert van Leeuwen ooit uit een attractie in Drievliet zien stappen.
Oe weet ik even niet nee, maar dat zegt niks, alsof ik alle namen uit mijn hoofd weet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De TV mods doen alleen niks. Of heb jij ze ooit gezien?
Zeg me anders wie het zijn? Uit je hoofd dus niet spieken
Qua uiterlijk kan ik niet tippen aan Ronalds hipster look. Inhoudelijk wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is er mis met Ronald de Boer. Die is cute.
Noem één mod van NWSquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe weet ik even niet nee, maar dat zegt niks, alsof ik alle namen uit mijn hoofd weet.
Mmm dilemma, mooi en leeg of niet zo mooi en slim.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Qua uiterlijk kan ik niet tippen aan Ronalds hipster look. Inhoudelijk wel.
Die weet ik allemaal. Maar bijv. TTK wat ik net noemde, geen idee.quote:
Ik sta overigens ook nog ergens op een foto met JPB. Hoogtepunt alles.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb Piet Hein Donner zijn flyeren voor station Leiden, telt dat ook?
Ik ben blij voor je.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik sta overigens ook nog ergens op een foto met JPB. Hoogtepunt alles.
Ik help Karina altijd ze is wanderful.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde een beetje stoken, jij moet niet helpen.
HA ik heb Johan Cruijff weleens gezienquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb ook Rob Kamphues in een straal van 100 meter gezien, kent u die? Ik volgde mijn lessen, en hij stond vrolijk op het plein een fotoshoot te houden.
Nu klink je net als Eddy Wally.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:01 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik help Karina altijd ze is wanderful.
Nog een fan. Dat is al 4.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:01 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik help Karina altijd ze is wanderful.
Maar dat was ergens in 1856 zeker?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:01 schreef Karina het volgende:
[..]
HA ik heb Johan Cruijff weleens gezien
Niet Jaap van Praag ?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu klink je net als Eddy Wally.
Nou het is wel al lang geleden jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar dat was ergens in 1856 zeker?
Welke ben jij?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar jongens, ik heb de grootste bigstars van het darten gezien in 2010.
[ afbeelding ]
Daar kan niemand aan tippen.
Balthasar Gerards dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou het is wel al lang geleden jaGeen idee meer wanneer dat was. Rinus Michels heb ik ook weleens gezien in de Arena.
Handtekening van Van Der Sar, Kluivert en Overmars. En Prins Pieter Christiaan bijna aangereden op de racefiets. Beat that.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben geen van allen. Voor een darter moet je vies dik zijn, dat ben ik niet. Sjek van Gelder zou hier goed tussen passen.quote:
De grootste (MVG) was daar niet bij.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dartenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
In Artis lopen van die grote grijze dingen rond die daarmee nootje van de grond rapen.quote:
Ik ben een keer gevangen in een fuik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In Artis lopen van die grote grijze dingen rond die daarmee nootje van de grond rapen.
Ik maak nooit dat soort spannende dingen mee.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Handtekening van Van Der Sar, Kluivert en Overmars. En Prins Pieter Christiaan bijna aangereden op de racefiets. Beat that.
He jammer, dan kon je pas mooi shinen hier.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die ben ik nooit tegengekomen in de Arena
Toen was MVG geen bigstar. Toen floreerde Aad de Mos als trainer van Sparta Rotterdam.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De grootste (MVG) was daar niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |