Prietpraat John.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik probeerde het even ontopic te krijgen, maar dat is lastig met dit stelletje ongeregeld.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Boskamp die een bamihap over zijn lichaam smeert. En Johan heeft aan hele enge dingen gelikt zoals je wel weet.
Misschien iets over Johan en zijn eerste vrouw voor de fetisjisten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Boskamp die een bamihap over zijn lichaam smeert. En Johan heeft aan hele enge dingen gelikt zoals je wel weet.
Op het VI forum natuurlijk he?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De mod in mij was dat. Ik ben ooit al ergens mod geweest. Niet verder vertellen he?
Hoe Johan zijn vrouw van de trap duwde en toen...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Misschien iets over Johan en zijn eerste vrouw voor de fetisjisten.
Ik ben een beetje een aparte rare man ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe Johan zijn vrouw van de trap duwde en toen...
Jij bent wel naar.
Het Sigaarsnor forum, maar dat kwam er niet helemaal uit.quote:
Oh dat!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het Sigaarsnor forum, maar dat kwam er niet helemaal uit.
Sigaarsnor forum met 2 posts.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De mod in mij was dat. Ik ben ooit al ergens mod geweest. Niet verder vertellen he?
Wil je mijn vriendje zijn?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Just another day at the office.
Het zal je verbazen, maar ik ben niet Pierre van Hooijdonk, Ronald de Boer, Taco van de Velde of Jan Boskamp.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:54 schreef Karina het volgende:
VI Forum: 'Feyenoord zonder meer de underdog tegen Ajax'
Nee je was mod he? Dus onzichtbaar daarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het zal je verbazen, maar ik ben niet Pierre van Hooijdonk, Ronald de Boer, Taco van de Velde of Jan Boskamp.
Ik schat mezelf wel wat hoger in.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee je was mod he? Dus onzichtbaar daar![]()
Wel jammer, dat je geen van allen bent dan had ik je handtekening gevraagd.
Nu word ik getart.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Johannes is geen bigstar meer, mensen. Ik hoop dat hij daar vanavond over komt praten bij Knevel.
Je bent pas een Bigstar als je Buma live hebt gezien.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Johannes is geen bigstar meer, mensen. Ik hoop dat hij daar vanavond over komt praten bij Knevel.
Leuk dat je je collega mods van TV onzichtbaar noemtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee je was mod he? Dus onzichtbaar daar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |