Aad hield Sparta toen gewoon in de eredivisie, topprestatie.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen was MVG geen bigstar. Toen floreerde Aad de Mos als trainer van Sparta Rotterdam.
Heb je die arrogante kutlul neergeduwd?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:06 schreef Karina het volgende:
Ik botste laatst tegen Jack Spijkerman aan bij de sigarenboer, beat that
Ik vind zo goed als alles beter dan Jack Spijkerman.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:06 schreef Karina het volgende:
Ik had pas 2 seconden later door dat hij het was, ik zei zelfs hoiquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je die arrogante kutlul neergeduwd?
Hij deed dat met resultaatvoetbal. Ze noemden hem niet voor niets Aad Resultaat.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aad hield Sparta toen gewoon in de eredivisie, topprestatie.
Ik stond naast Wilfired de Jong in de appie.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:06 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:06 schreef Karina het volgende:
Ik heb Barbara Barend twee keer bij de appie gezien en haar pa bij de benzinepomp.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik stond naast Wilfired de Jong in de appie.
Het is een bijzonder directe coach. Ze noemden hem niet voor niets Aad Zegt-waar-het-op-staat.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij deed dat met resultaatvoetbal. Ze noemden hem niet voor niets Aad Resultaat.
Wat tankten ze, gas?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb Barbara Barend twee keer bij de appie gezien en haar pa bij de benzinepomp.
Weer BB.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb Barbara Barend twee keer bij de appie gezien en haar pa bij de benzinepomp.
Ik heb de show van Hans Liberg en Lebbis gezien.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb ook bij de show van Jochem Myjer Najib Amhali en Dolf Jansen gezien.
Frits Barendquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:08 schreef Karina het volgende:
[..]
OK jij wint. Al heb ik wel Koningin Beatrix gezien ooit.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:09 schreef Specularium het volgende:
Ik heb met Wesley Sneijder op de basisschool gezeten, dus.
Wat kocht Frits? Nootjes?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik met dezequote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:09 schreef Specularium het volgende:
Ik heb met Wesley Sneijder op de basisschool gezeten, dus.
Ik zie een patroon.quote:
Jaarlijks op de Damquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:09 schreef Karina het volgende:
[..]
OK jij wint. Al heb ik wel Koningin Beatrix gezien ooit.
Op de gulden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:09 schreef Karina het volgende:
[..]
OK jij wint. Al heb ik wel Koningin Beatrix gezien ooit.
Nerds? Zij zijn fakking cool.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:11 schreef Karina het volgende:
Dat Workaholics is net een FOK!meet. Allemaal van die nerds.
Dit is een kutaflevering, zo'n terugblik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:11 schreef Karina het volgende:
Dat Workaholics is net een FOK!meet. Allemaal van die nerds.
Oh vind ik niet erg, ik heb het nog niet zo vaak gezien.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is een kutaflevering, zo'n terugblik.
Normaal is het vooral een kantoorsetting.
Wist je dat hij altijd Sinterklaas speelt hier in Amsterdamquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:13 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Laatst nog een schilderij van dit wonderkind op de kopgetikt. Wordt veel geld waard. Straks naar Kunst en Kitsch.
Ja op zijn eigen verjaardag nog wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Wist je dat hij altijd Sinterklaas speelt hier in Amsterdam
Trilt die dubbele kin ook zo tijdens het fietsen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Die gladjakker Arend Jan Boekestijn kom ik regelmatig tegen op de fiets.
Kleine demagoogquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:14 schreef marcodej het volgende:
En ik heb Dirkie Kuijt nog als 17-jarig jochie zien voetballen.
Je hebt haar een bitterbal bezorgt?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee van dichtbij. Tijdens een congres waar ik moest werken.
Nee ik werkte niet bij de catering.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Je hebt haar een bitterbal bezorgt?
Hee niet tegen Karina he.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Je hebt haar een bitterbal bezorgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |