Dat sowieso, waar maken ze zich druk om.quote:
Die was inderdaad grappigquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spandoekje van Jozef Heijn en Koohen vond ik dan leuker.
In vak 410 jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat sowieso, waar maken ze zich druk om.
[..]
Die was inderdaad grappig
Je zegt er vooral heeeel veeeeel over...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk vind ik die supportersacties van Feyenoord in de ArenA maar treurig, maar wie ben ik om daar iets over te zeggen hé.
Je blijft gewoon mod dus?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je zegt er vooral heeeel veeeeel over...
Ik heb paar filmpjes gezien, waar het fout gaat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zo leer je nog eens wat op de vroege dinsdag
Ik noem het voetbal humor. Zo houden ze de onderlinge rivaliteit nog een beetje hoog. Aangezien we er officieel toch niet mogen komen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk vind ik die supportersacties van Feyenoord in de ArenA maar treurig, maar wie ben ik om daar iets over te zeggen hé.
Je moet 't dan ook met een rietje opzuigen eigenlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb paar filmpjes gezien, waar het fout gaat.
Juich je wel voor ons?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Al gaat het leven verder. Zo is er vanavond een belangrijke wedstrijd voor PSV én Ajax.
natuurlijk niet, het is een jood hé. Iedere euro meer naar 020 vind ie beter dan een 2e club in de clquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Juich je wel voor ons?
Nope, Yvonne moet de administratie nog afronden denk ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je blijft gewoon mod dus?
Wil je me dood hebben?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je moet 't dan ook met een rietje opzuigen eigenlijk
Zit wat in ja. Weet jij eigenlijk of de nieuwe burgemeester van Rotterdam gelijk mag bepalen of er wel of geen supporters mogen komen in Amsterdam & Rotterdam?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik noem het voetbal humor. Zo houden ze de onderlinge rivaliteit nog een beetje hoog. Aangezien we er officieel toch niet mogen komen.
Neequote:
Het is een lastig dilemma, vrind. Wint PSV, blijft Eriksen maar heeft Ajax minder TV-gelden. Wint AC Milan is de kans veel groter dat Eriksen vertrekt maar heeft Ajax wel veel TV-geld.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Juich je wel voor ons?
Maar is het echt met een rietje?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
NeeMaar is goed voor je avond
Wat de neuk heeft het winnen van PSV met het vertrek van Eriksen te maken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is een lastig dilemma, vrind. Wint PSV, blijft Eriksen maar heeft Ajax minder TV-gelden. Wint AC Milan is de kans veel groter dat Eriksen vertrekt maar heeft Ajax wel veel TV-geld.
Keuzes, keuzes, keuzes.
Een nobody die zich beperkt tot het internet en de televisie. Of was het een retorische vraag?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Een nobody die zich beperkt tot het internet en de televisie. Of was het een retorische vraag?
Helemaal niks. Maar Stijn gelooft elk geucht dat op internet verschijnt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat de neuk heeft het winnen van PSV met het vertrek van Eriksen te maken?
Jammer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, Yvonne moet de administratie nog afronden denk ik.
Ja. Je mag zelf bepalen hoe je het opdrinkt. Je kan de vlam ook eerst uitmaken. Maar met een rietje is wel 't handigstequote:
Momenteel kan AC Milan de transfer van Eriksen niet financieren. Haalt AC Milan de groepsfase, krijgen ze weer recettes en TV-gelden waardoor Milan hem wel kan betalen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat de neuk heeft het winnen van PSV met het vertrek van Eriksen te maken?
Gewoon op je derrière zitten, bitterballetje erbij, en afwachten dusquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is een lastig dilemma, vrind. Wint PSV, blijft Eriksen maar heeft Ajax minder TV-gelden. Wint AC Milan is de kans veel groter dat Eriksen vertrekt maar heeft Ajax wel veel TV-geld.
Keuzes, keuzes, keuzes.
Moeilijk te combineren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jammer.
Moeilijk meer te combineren of gewoon geen zin meer?
Ik heb best wel vertrouwen in de Telegraaf op het gebied van Ajax, mag dat?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Helemaal niks. Maar Stijn gelooft elk geucht dat op internet verschijnt.
Je kunt hem ook in je oog klappen of er een tampon in dippen die je vervolgens in je ster ramt, maar dat is in beide gevallen wat gevaarlijk met dat vuur.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja. Je mag zelf bepalen hoe je het opdrinkt. Je kan de vlam ook eerst uitmaken. Maar met een rietje is wel 't handigste
Dat mag. Mag ik erom lachen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb best wel vertrouwen in de Telegraaf op het gebied van Ajax, mag dat?
Hadden ze beter Strootgod kunnen halen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Momenteel kan AC Milan de transfer van Eriksen niet financieren. Haalt AC Milan de groepsfase, krijgen ze weer recettes en TV-gelden waardoor Milan hem wel kan betalen.
Is er al een inzamelingsactie opgestart voor een afscheidscadeau?quote:
Als een club als Milan een speler écht wil hebben, hebben ze altijd geld.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Momenteel kan AC Milan de transfer van Eriksen niet financieren. Haalt AC Milan de groepsfase, krijgen ze weer recettes en TV-gelden waardoor Milan hem wel kan betalen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je kunt hem ook in je oog klappen of er een tampon in dippen die je vervolgens in je ster ramt, maar dat is in beide gevallen wat gevaarlijk met dat vuur.
Nee. De Telegraaf is een aids krant.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Giro 555quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is er al een inzamelingsactie opgestart voor een afscheidscadeau?
Dat mag je zeer zeker. Over het algemeen is het toch wel bekend dat Telegraaf de best geïnformeerde krant is op het gebied van Ajax, 90% van de berichten die zij plaatsen berust gewoon op waarheid. Jouw bewering dat ik in elk gerucht geloof is ook maar snel verzonnen, denk ik.quote:
Het schijnt dat hij gewoon bovenaan het lijstje staat bij AC Milan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als een club als Milan een speler écht wil hebben, hebben ze altijd geld.
Maar dit gaat toch niet over Ajax, maar AC Milan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mag je zeer zeker. Over het algemeen is het toch wel bekend dat Telegraaf de best geïnformeerde krant is op het gebied van Ajax, 90% van de berichten die zij plaatsen berust gewoon op waarheid. Jouw bewering dat ik in elk gerucht geloof is ook maar snel verzonnen, denk ik.
Nee hoor. Dat heeft ook in de telegraaf gestaan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mag je zeer zeker. Over het algemeen is het toch wel bekend dat Telegraaf de best geïnformeerde krant is op het gebied van Ajax, 90% van de berichten die zij plaatsen berust gewoon op waarheid. Jouw bewering dat ik in elk gerucht geloof is ook maar snel verzonnen, denk ik.
Daarnaast begint de Eriksen verheerlijking door Ajacieden een beetje sneue vormen aan te nemen. Als die jongen echt zo goed was geweest was er wel een club met een paar miljoen langs gekomen. Feit dat hij 4 jaar na zijn debuut nog steeds in Nederland speelt zegt veel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. In Amerika stopte mensen alcohol in tampons om zo binnen te sneaken naar een feestje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat gebeurde echt? Iemand die een brandende tampon in z'n aars ramt?
Ja, pleurt nou op manquote:
Hartstikke leuk voor je.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat heeft ook in de telegraaf gestaan.
Sleutelwoord hier is schijnt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij gewoon bovenaan het lijstje staat bij AC Milan.
Ach. In Nederland stoppen ze wietzakjes met pillen in hun kut. Who cares.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee. In Amerika stopte mensen alcohol in tampons om zo binnen te sneaken naar een feestje.
Oh dat is gewoon slimmen...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee. In Amerika stopte mensen alcohol in tampons om zo binnen te sneaken naar een feestje.
Oh zoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eriksen is ook nog niet goed genoeg voor de top. Dat weet iedereen wel, alleen is het met Siem de Jong de belangrijkste speler. En Siem is er nog een aantal weken uit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daarnaast begint de Eriksen verheerlijking door Ajacieden een beetje sneue vormen aan te nemen. Als die jongen echt zo goed was geweest was er wel een club met een paar miljoen langs gekomen. Feit dat hij 4 jaar na zijn debuut nog steeds in Nederland speelt zegt veel.
TV / Tampon met wodka in de anus in de Koen en Sander Show op 3FMquote:
Brande tampon in kutje stoppen is wel te erg.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Oh zoJa, weet ik. Ik dacht dat je 't over die B52 had
Heeft dat ook in de telegraaf gestaan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eriksen is ook nog niet goed genoeg voor de top. Dat weet iedereen wel, alleen is het met Siem de Jong de belangrijkste speler. En Siem is er nog een aantal weken uit.
Ja, in de Privé bijlage.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft dat ook in de telegraaf gestaan?
Ga ik vanavond dan ook maar eens doen #YOLOquote:
Ja. Op fox.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weet iemand of je dat programma van Fox ergens terug kan zien?
Daar zal het mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
De dag nadat Jan van Halst Terell Ondaan als groot talent van de Jupiler League bestempelt, haalt Willem II 'm op.
De hele dag door inderdaad.quote:
Als je dat laatste dan combineert met:quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eyeballing
Tering.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je dat laatste dan combineert met:
Oogballikken
Dan is het feestje compleet...
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oogballikken
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oogballikken
Ik zit te eten man, gadverdamme.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oogballikken
quote:Richard Joosten ·
laat me liever over een andere bal likken
Ah, Richard weer. Met zijn ad rem opmerkingen steeds.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:18 schreef DonRaja het volgende:
De eerste (enigszins voorspelbare) reactie onder het bericht:
[..]
Je hebt de verkeerde...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Richard heeft skeit aan jullie fakwaa
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf
[ Bericht 20% gewijzigd door DonRaja op 20-08-2013 13:24:34 ]
Dat is hem niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Richard heeft skeit aan jullie fakwaa
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:24 schreef Tyron het volgende:
Ik zit aan het werk brada... Zulke plaatjes krijg ik echt niet verklaard...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf
BFF met GGMM
quote:
quote:
ik snap het plaatje nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit aan het werk brada... Zulke plaatjes krijg ik echt niet verklaard...
Ja, is een beetje 'apart'.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik snap het plaatje niet
tweedehandse kinderkleding en dan zo vette zeug met een half roze raar shirtje
Hij/zij/het reageerde op Richard.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, is een beetje 'apart'.
Rest de vraag, wat doe jij op een dergelijke site?
Oh ok, jullie zijn nog verder gaan onderzoeken....quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij/zij/het reageerde op Richard.
Ja. Ik had alleen jouw quote gelezen. Niet op de sitequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In het bericht gewoon op zijn naam klikken.
lijkt me niks aan in je eentjequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanavond bbq'en.
Einde bericht.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanavond bbq'en.
Einde bericht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
is daar ook al een mod voor gemaakt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanavond bbq'en.
Einde bericht.
Lekker in het hoekje van de zolderkamer, wttog. Blackmetal opzetten, Fok!ken, haske gezellie.quote:
twitter:bompa_boon twitterde op dinsdag 20-08-2013 om 13:52:36Wt de kk moet spurs nou weer met willian kk op en zoek je eigen spelers reageer retweet
Moet wel dan. Anders kunnen ze hem toch niet betalen?quote:
lijkt me een verstandige jongenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:53 schreef mrstylo het volgende:
twitter:bompa_boon twitterde op dinsdag 20-08-2013 om 13:52:36Wt de kk moet spurs nou weer met willian kk op en zoek je eigen spelers reageer retweet
[..]
Moet wel dan. Anders kunnen ze hem toch niet betalen?
twitter:VIradionl twitterde op dinsdag 20-08-2013 om 14:02:49Rond 14.10 uur op VI Radio: @aad300 over PSV-AC Milan: "Het wordt 2-0". reageer retweet
Mensen die doen alsof ze een binding hebben met een club uit een heel ander landquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moet wel dan. Anders kunnen ze hem toch niet betalen?
Snap nog steeds niet waarom Real hem zoveel waard vindt. Hij is echt niet zo bekend dat ze 110miljoen zo terug gaan verdienen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet naar Liverpool gaat, 3 keer beter dan Bale
Ok man. Zal het doorgeven.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel complimenten voor Pellegrini, vind Man City veel leuker om naar te kijken nu.
Is allemaal politiek en gaat ook om te laten zien hoe groot Real is, nu Barca hun afgetroefd heeft met Neymar moeten zij ook laten zien dat ze uit kunnen halen, belachelijk maar waar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet waarom Real hem zoveel waard vindt. Hij is echt niet zo bekend dat ze 110miljoen zo terug gaan verdienen.
twitter:VIradionl twitterde op dinsdag 20-08-2013 om 14:02:49Rond 14.30 uur op VI Radio: Breaking! Nieuwste aanwinst Ajax: "Mounir El Hamdaoui". #vredespijp. reageer retweet
Ik las dat ook ja. Ik vind het maar niks.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is allemaal politiek en gaat ook om te laten zien hoe groot Real is, nu Barca hun afgetroefd heeft met Neymar moeten zij ook laten zien dat ze uit kunnen halen, belachelijk maar waar.
Vreemde is ook nog dat hij helemaal niet past bij Real, kijk naar Kaká, die is er ook doodgebloed
Dit is wel heel doorzichtig Don.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:09 schreef DonRaja het volgende:
twitter:VIradionl twitterde op dinsdag 20-08-2013 om 14:02:49Rond 14.30 uur op VI Radio: Breaking! Nieuwste aanwinst Ajax: "Mounir El Hamdaoui". #vredespijp. reageer retweet
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:09 schreef DonRaja het volgende:
kan je weer gaan schaken knutjequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
He fok doet t weer
Ik heb door deze fokloze 1.5 dag al wel al m'n werk tot donderdag af
doe je voor werk danquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:40 schreef Adames het volgende:
[..]
laatste weken ook te veel geschaakt op t werk
Ik plan zulke dingen nooit.quote:
hoi beste user van dit forumquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jongens ik wens jullie een goedemiddag
syntix is louis van gaalquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is Syntix toch? Aldus Syntix.
Kipquote:
Lekker makkelijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:03 schreef Adames het volgende:
[..]
heb geen idee. heb al 3 dagen diepvriespizza gegeten dus moet weer eens gaan koken eigenlijk.
Jezus Adamesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:03 schreef Adames het volgende:
[..]
heb geen idee. heb al 3 dagen diepvriespizza gegeten dus moet weer eens gaan koken eigenlijk.
En veel pepersquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jezus Adames![]()
Weer even je best doen graag.
Ik ga quinoa met veel kruiden en garnalen maken
Gaat wel goed. Met jou?quote:
1 keer tieren tijdens klassieker gelijk 2 dagen verplicht op vakantiequote:
jodenbende ook hierquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1 keer tieren tijdens klassieker gelijk 2 dagen verplicht op vakantie
Donquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je merkt wel dat Don met sabbatical is.
had je tot 10 moeten tellen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik weet het. vanavond maar even compenserenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jezus Adames![]()
Weer even je best doen graag.
Ik ga quinoa met veel kruiden en garnalen maken
Ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mwao gaat
al zenuwachtig voor psv
8:45quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wanneer is het dan ga ook wel kijken denk ik
garnalen zijn wel nice man eet die ook vaakquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga quinoa met veel kruiden en garnalen maken![]()
ik hoop het voor umquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als hij van de hasj coke en pillen af kan blijven.
Lekker is dat. 3 hele.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:15 schreef Adames het volgende:
[..]
zijn me te pittig om gesneden er in te doen.
androids ja?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:16 schreef Insomnia_ het volgende:
laatst had ik groene erin
die proef je niet eens
Hoe vaak heb je geneukt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:18 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben de laatste 2 dagen uitermate productief bezig geweest
Van je mond verbranden word je vrolijk, is bewezen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:18 schreef Adames het volgende:
bij een thai ga ik vrijwel altijd voor een groene curry, veel rijkere smaak.
was laatst bij vietnamees was zo heet moest gewoon 3 halve liters drinken om t weg te krijgenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Van je mond verbranden wordt je vrolijk, is bewezen.
je wordt het inderdaad wel snel zat ja. En zal wel dat je er vrolijk van wordt, net als dat mensen graag aan SM doen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van je mond verbranden word je vrolijk, is bewezen.
Ik vind die overdaad aan cocos niet zo lekker in thaise currys.
Dat zou niet best zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Papa Insomnia over 9 maandjes dus
In Laos had je zo'n soort dipsaus van rode pepers, knoflook en gember om je sticky rijst in te dopen. Tering die was heetquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was laatst bij vietnamees was zo heet moest gewoon 3 halve liters drinken om t weg te krijgen
wel lekker
quote:Another prominent component of the Laotian diet is Chili Peppers. We watched in horror as the locals popped whole chilis in their mouths and chewed with a smile on their face. Finding something a little less intimidating but equally as powerful, we became obsessed with a dish called Jeow: taking a mortar and pestle grind fire roasted chili peppers, garlic, ginger, cilantro and salt until you form a paste. Then dip everything and anything you can get your hands on into it. Feel your mouth ignite and your body temperature increase. Eating spicy foods like Jeow can help increase your metabolism and raise your body’s temperature.
dat ik geen papa ben gewordenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Papa Insomnia over 9 maandjes dus
Veel plezier.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik ben naar de stad. En PSV. Enzo. Later gozahrs
lekkerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Laos had je zo'n soort dipsaus van rode pepers, knoflook en gember om je sticky rijst in te dopen. Tering die was heet![]()
Wel enorm lekker, die ga ik binnenkort eens proberen te maken.
[..]
zou nu wel een beetje laat zijn, maar toevallig paar dagen geleden nog met een vriend over gehad. het had makkelijk gekund. vriendin was wel eens laks met de pil en had iets aan de darmen. geen ideale basis.quote:
Ik ga proberen deze te maken. Ook met plaatjes. Alleen die pork skin weet ik niet of ze dat verkopen bij de toko.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:25 schreef Adames het volgende:
ik ga vanmiddag langs de toko, mengsel van knut ziet er lekker uit. en eens kijken wat ik kan doen met citroengras en gember.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De fuk
[ afbeelding ]
Eens kijken zo bij de toko.
?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De fuk
[ afbeelding ]
Eens kijken zo bij de toko.
Kijk t plaatje, hij overdrijft een beetje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:29 schreef Adames het volgende:
is t trouwens met zaad of blad van koriander
ja die zag ik pas erna. eerste tekst van je was niet zo duidelijk daarin.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kijk t plaatje, hij overdrijft een beetje.
Edit: van die grilled till charcoal.
Pork is varken toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat mag jij niet denk ik stylo.
Klopt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:32 schreef Adames het volgende:
[..]
ja die zag ik pas erna. eerste tekst van je was niet zo duidelijk daarin.
Shredded, gerookt, gedroogd vlees. Dat eet ik niet iedere dag hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pork is varken toch?
Maar wat is er erg aan?
Ziet er goed uit en de toko verkoopt wel pork skin maar dat is niet wat in die potten op de foto zitquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga proberen deze te maken. Ook met plaatjes. Alleen die pork skin weet ik niet of ze dat verkopen bij de toko.
Deze dus : http://nyenoona.wordpress.com/2010/02/13/throwdown-lao-jeow-bong/
Ik denk dat dat nog beter is. Misschien haal ik t allebei en maak ik 2 batches.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ziet er goed uit en de toko verkoopt wel pork skin maar dat is niet wat in die potten op de foto zit
bedankt nog hirevoor smokey had nog niet gelezenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:14 schreef Mr.Smokey het volgende:
fokt op shit G jullie weten ook
gistere nog geknald toen ik kwam leek ze spook
hangen op de blok maar moet werken aan de cash
wil nie meer slangen maar moet af van me stash
heb bruin wit groen alles wat je maar wil
shoutout naar insomnia nigga keep it real
Linksmidden toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog beter is. Misschien haal ik t allebei en maak ik 2 batches.
hier lijkt het alsof hij gewoon vlees heeft staan en niet dat spul uit de pot
[ afbeelding ]
Of zou het dat linksboven zijn?Nu weet ik t niet meer.
Dat lijkt me vlees het vet zit er nog aanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen die 2. Anders kan ik linksmidden niet echt plaatsen..
Wat is dat voor figuurquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bedankt nog hirevoor smokey had nog niet gelezen
Zou je dat niet even melden dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik krijg trouwens sinds kort de mail van een Amerikaan in m'n inbox
Paypal, ebay, creditcard info alles
Sowieso mensen die alles moeten vertellen op Facebookquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:51 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen die elke dag moet delen op social media dat ze met de girls een terrasje pakken
Ik heb die man ingelicht, als ie niet antwoord bel ik 'm misschien nog wel evenquote:
Hoe laat sliep jij en wanneer werd jij wakker?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso mensen die alles moeten vertellen op Facebook. "Kijk mij eens een druk leven hebben, even op facebook zetten want ik ben zo belangrijk". Lik mijn reet.
Ik ging 6 uur vanochtend slapen en werd 14.00 wakker. Leuk hèquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe laat sliep jij en wanneer werd jij wakker?
Die mensen heb ik gelukkig nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Kinderen van 17 die hun hele bruiloft op facebook zetten
Ik kan me er niet eens aan ergeren, vooral met verbazing.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mensen heb ik gelukkig niet.
Netjes wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb die man ingelicht, als ie niet antwoord bel ik 'm misschien nog wel even
Ik dus om half 7 en werd om 15.15 wakker. Leuk hé?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging 6 uur vanochtend slapen en werd 14.00 wakker. Leuk hè
Nee. Ik mis het niet. Staat vol met baby's, hoeren, gaap vakantiefoto's en van die als je dit niet doorstuurt gaat je moeder dood verhalen.quote:
Dat geloof ik graag.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan me er niet eens aan ergeren, vooral met verbazing.
Koffiequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind koude koffie wel wat hebben.
Mooi man. Lekker tot in de ochtend FOK!ken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik dus om half 7 en werd om 15.15 wakker. Leuk hé?
IJskoud wel lekker in de zomer ja. Met een beetje melk en suiker wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
In de gootsteen ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooi man. Lekker tot in de ochtend FOK!ken.
Mwah, zwart kan het er ook mee door.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
IJskoud wel lekker in de zomer ja. Met een beetje melk en suiker wel.
Ik sliep niet vannacht maar had ook niet de energie om uit bed te komen tot 1 uurquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooi man. Lekker tot in de ochtend FOK!ken.
Stap je uit op het volgende station.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:58 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik zit in de trein en heb zin in koffie en eten. Godverdomme kutleven godverdomme.
Sterkte.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:58 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik zit in de trein en heb zin in koffie en eten. Godverdomme kutleven godverdomme.
andere vrienden zoeken. maar inderdaad wel gelijk. ik mieter ook iedereen die er uit die me te lang en te vaak verveelt met dat soort dingen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee. Ik mis het niet. Staat vol met baby's, hoeren, gaap vakantiefoto's en van die als je dit niet doorstuurt gaat je moeder dood verhalen.
Probeer uit iemands tas te jatten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:58 schreef SjaakBauer het volgende:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stap je uit op het volgende station.
Ik sliep lekker door tot 14.00, gaat prima. Beetje vage dromen, zo droomde ik dat we verhuisd waren hier in een vaag huis ofzoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik sliep niet vannacht maar had ook niet de energie om uit bed te komen tot 1 uur
Je miste mij zeker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik sliep niet vannacht maar had ook niet de energie om uit bed te komen tot 1 uur
Toen jij wegging was het ook saai ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond de nacht wat saai, dus ben ik om 01:15 in bed gaan liggen, uiteindelijk 9 uurtjes geslapen zo ongeveer, lekker.
vanillestokje en volle melk. wel lekker danquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
IJskoud wel lekker in de zomer ja. Met een beetje melk en suiker wel.
Vind de weekenddagen wel wat leuker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen jij wegging was het ook saai ja.
Daarom ook. Als ik het een interessant verhaal vind en het zijn echte vrienden dan hoor ik t toch wel. Geen facebook voor nodig ofzo. Ik zie echt het nut niet, maar dat zal wel aan mij liggen hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:59 schreef Adames het volgende:
[..]
andere vrienden zoeken. maar inderdaad wel gelijk. ik mieter ook iedereen die er uit die me te lang en te vaak verveelt met dat soort dingen.
Ooh dan hou ik het ook wel vol. Behalve vanaf volgende week, dan moet ik vroeg naar bedquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind de weekenddagen wel wat leuker.
laagdrempelig contact vind ik wel fijn, gebruik de chat wel veel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarom ook. Als ik het een interessant verhaal vind en het zijn echte vrienden dan hoor ik t toch wel. Geen facebook voor nodig ofzo. Ik zie echt het nut niet, maar dat zal wel aan mij liggen hoor.
Wat heeft hij gedaan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen krijgt Bradley Manning zijn celstraf.
Tsja, als je iedere nacht tot diep doorgaat is rond 11 uur wel vroeg ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dan hou ik het ook wel vol. Behalve vanaf volgende week, dan moet ik vroeg naar bed
11 uur is echt vreselijk vroeg ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, als je iedere nacht tot diep doorgaat is rond 11 uur wel vroeg ja.
Wat een stouterd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spionagewetten overtreden, eng hé.
Van Ljouwert naar Zwolle. Nu bij Heerenveen. Kankerfriesland.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel er dan ook bij waar je rijdt.
Daarom het is gewoon een telefoonboek 2.0quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:01 schreef Adames het volgende:
[..]
laagdrempelig contact vind ik wel fijn, gebruik de chat wel veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |