Ik sliep lekker door tot 14.00, gaat prima. Beetje vage dromen, zo droomde ik dat we verhuisd waren hier in een vaag huis ofzoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik sliep niet vannacht maar had ook niet de energie om uit bed te komen tot 1 uur
Je miste mij zeker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik sliep niet vannacht maar had ook niet de energie om uit bed te komen tot 1 uur
Toen jij wegging was het ook saai ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond de nacht wat saai, dus ben ik om 01:15 in bed gaan liggen, uiteindelijk 9 uurtjes geslapen zo ongeveer, lekker.
vanillestokje en volle melk. wel lekker danquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
IJskoud wel lekker in de zomer ja. Met een beetje melk en suiker wel.
Vind de weekenddagen wel wat leuker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen jij wegging was het ook saai ja.
Daarom ook. Als ik het een interessant verhaal vind en het zijn echte vrienden dan hoor ik t toch wel. Geen facebook voor nodig ofzo. Ik zie echt het nut niet, maar dat zal wel aan mij liggen hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:59 schreef Adames het volgende:
[..]
andere vrienden zoeken. maar inderdaad wel gelijk. ik mieter ook iedereen die er uit die me te lang en te vaak verveelt met dat soort dingen.
Ooh dan hou ik het ook wel vol. Behalve vanaf volgende week, dan moet ik vroeg naar bedquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind de weekenddagen wel wat leuker.
laagdrempelig contact vind ik wel fijn, gebruik de chat wel veel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarom ook. Als ik het een interessant verhaal vind en het zijn echte vrienden dan hoor ik t toch wel. Geen facebook voor nodig ofzo. Ik zie echt het nut niet, maar dat zal wel aan mij liggen hoor.
Wat heeft hij gedaan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen krijgt Bradley Manning zijn celstraf.
Tsja, als je iedere nacht tot diep doorgaat is rond 11 uur wel vroeg ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dan hou ik het ook wel vol. Behalve vanaf volgende week, dan moet ik vroeg naar bed
11 uur is echt vreselijk vroeg ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, als je iedere nacht tot diep doorgaat is rond 11 uur wel vroeg ja.
Wat een stouterd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spionagewetten overtreden, eng hé.
Van Ljouwert naar Zwolle. Nu bij Heerenveen. Kankerfriesland.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel er dan ook bij waar je rijdt.
Daarom het is gewoon een telefoonboek 2.0quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:01 schreef Adames het volgende:
[..]
laagdrempelig contact vind ik wel fijn, gebruik de chat wel veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |