Oh zoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee. In Amerika stopte mensen alcohol in tampons om zo binnen te sneaken naar een feestje.
Eriksen is ook nog niet goed genoeg voor de top. Dat weet iedereen wel, alleen is het met Siem de Jong de belangrijkste speler. En Siem is er nog een aantal weken uit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daarnaast begint de Eriksen verheerlijking door Ajacieden een beetje sneue vormen aan te nemen. Als die jongen echt zo goed was geweest was er wel een club met een paar miljoen langs gekomen. Feit dat hij 4 jaar na zijn debuut nog steeds in Nederland speelt zegt veel.
TV / Tampon met wodka in de anus in de Koen en Sander Show op 3FMquote:
Brande tampon in kutje stoppen is wel te erg.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Oh zoJa, weet ik. Ik dacht dat je 't over die B52 had
Heeft dat ook in de telegraaf gestaan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eriksen is ook nog niet goed genoeg voor de top. Dat weet iedereen wel, alleen is het met Siem de Jong de belangrijkste speler. En Siem is er nog een aantal weken uit.
Ja, in de Privé bijlage.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft dat ook in de telegraaf gestaan?
Ga ik vanavond dan ook maar eens doen #YOLOquote:
Ja. Op fox.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weet iemand of je dat programma van Fox ergens terug kan zien?
Daar zal het mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
De dag nadat Jan van Halst Terell Ondaan als groot talent van de Jupiler League bestempelt, haalt Willem II 'm op.
De hele dag door inderdaad.quote:
Als je dat laatste dan combineert met:quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eyeballing
Tering.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je dat laatste dan combineert met:
Oogballikken
Dan is het feestje compleet...
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oogballikken
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oogballikken
Ik zit te eten man, gadverdamme.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oogballikken
quote:Richard Joosten ·
laat me liever over een andere bal likken
Ah, Richard weer. Met zijn ad rem opmerkingen steeds.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:18 schreef DonRaja het volgende:
De eerste (enigszins voorspelbare) reactie onder het bericht:
[..]
Je hebt de verkeerde...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Richard heeft skeit aan jullie fakwaa
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf
[ Bericht 20% gewijzigd door DonRaja op 20-08-2013 13:24:34 ]
Dat is hem niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Richard heeft skeit aan jullie fakwaa
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:24 schreef Tyron het volgende:
Ik zit aan het werk brada... Zulke plaatjes krijg ik echt niet verklaard...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf
BFF met GGMM
quote:
quote:
ik snap het plaatje nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit aan het werk brada... Zulke plaatjes krijg ik echt niet verklaard...
Ja, is een beetje 'apart'.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik snap het plaatje niet
tweedehandse kinderkleding en dan zo vette zeug met een half roze raar shirtje
Hij/zij/het reageerde op Richard.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, is een beetje 'apart'.
Rest de vraag, wat doe jij op een dergelijke site?
Oh ok, jullie zijn nog verder gaan onderzoeken....quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij/zij/het reageerde op Richard.
Ja. Ik had alleen jouw quote gelezen. Niet op de sitequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In het bericht gewoon op zijn naam klikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |