SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf
[ Bericht 20% gewijzigd door DonRaja op 20-08-2013 13:24:34 ]
Dat is hem niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Richard heeft skeit aan jullie fakwaa
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:24 schreef Tyron het volgende:
Ik zit aan het werk brada... Zulke plaatjes krijg ik echt niet verklaard...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf
BFF met GGMM
quote:
quote:
ik snap het plaatje nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit aan het werk brada... Zulke plaatjes krijg ik echt niet verklaard...
Ja, is een beetje 'apart'.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik snap het plaatje niet
tweedehandse kinderkleding en dan zo vette zeug met een half roze raar shirtje
Hij/zij/het reageerde op Richard.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, is een beetje 'apart'.
Rest de vraag, wat doe jij op een dergelijke site?
Oh ok, jullie zijn nog verder gaan onderzoeken....quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij/zij/het reageerde op Richard.
Ja. Ik had alleen jouw quote gelezen. Niet op de sitequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In het bericht gewoon op zijn naam klikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |