Dat sowieso, waar maken ze zich druk om.quote:
Die was inderdaad grappigquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spandoekje van Jozef Heijn en Koohen vond ik dan leuker.
In vak 410 jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat sowieso, waar maken ze zich druk om.
[..]
Die was inderdaad grappig
Je zegt er vooral heeeel veeeeel over...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk vind ik die supportersacties van Feyenoord in de ArenA maar treurig, maar wie ben ik om daar iets over te zeggen hé.
Je blijft gewoon mod dus?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je zegt er vooral heeeel veeeeel over...
Ik heb paar filmpjes gezien, waar het fout gaat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zo leer je nog eens wat op de vroege dinsdag
Ik noem het voetbal humor. Zo houden ze de onderlinge rivaliteit nog een beetje hoog. Aangezien we er officieel toch niet mogen komen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk vind ik die supportersacties van Feyenoord in de ArenA maar treurig, maar wie ben ik om daar iets over te zeggen hé.
Je moet 't dan ook met een rietje opzuigen eigenlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb paar filmpjes gezien, waar het fout gaat.
Juich je wel voor ons?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Al gaat het leven verder. Zo is er vanavond een belangrijke wedstrijd voor PSV én Ajax.
natuurlijk niet, het is een jood hé. Iedere euro meer naar 020 vind ie beter dan een 2e club in de clquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Juich je wel voor ons?
Nope, Yvonne moet de administratie nog afronden denk ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je blijft gewoon mod dus?
Wil je me dood hebben?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je moet 't dan ook met een rietje opzuigen eigenlijk
Zit wat in ja. Weet jij eigenlijk of de nieuwe burgemeester van Rotterdam gelijk mag bepalen of er wel of geen supporters mogen komen in Amsterdam & Rotterdam?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik noem het voetbal humor. Zo houden ze de onderlinge rivaliteit nog een beetje hoog. Aangezien we er officieel toch niet mogen komen.
Neequote:
Het is een lastig dilemma, vrind. Wint PSV, blijft Eriksen maar heeft Ajax minder TV-gelden. Wint AC Milan is de kans veel groter dat Eriksen vertrekt maar heeft Ajax wel veel TV-geld.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Juich je wel voor ons?
Maar is het echt met een rietje?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
NeeMaar is goed voor je avond
Wat de neuk heeft het winnen van PSV met het vertrek van Eriksen te maken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is een lastig dilemma, vrind. Wint PSV, blijft Eriksen maar heeft Ajax minder TV-gelden. Wint AC Milan is de kans veel groter dat Eriksen vertrekt maar heeft Ajax wel veel TV-geld.
Keuzes, keuzes, keuzes.
Een nobody die zich beperkt tot het internet en de televisie. Of was het een retorische vraag?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Een nobody die zich beperkt tot het internet en de televisie. Of was het een retorische vraag?
Helemaal niks. Maar Stijn gelooft elk geucht dat op internet verschijnt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat de neuk heeft het winnen van PSV met het vertrek van Eriksen te maken?
Jammer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, Yvonne moet de administratie nog afronden denk ik.
Ja. Je mag zelf bepalen hoe je het opdrinkt. Je kan de vlam ook eerst uitmaken. Maar met een rietje is wel 't handigstequote:
Momenteel kan AC Milan de transfer van Eriksen niet financieren. Haalt AC Milan de groepsfase, krijgen ze weer recettes en TV-gelden waardoor Milan hem wel kan betalen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat de neuk heeft het winnen van PSV met het vertrek van Eriksen te maken?
Gewoon op je derrière zitten, bitterballetje erbij, en afwachten dusquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is een lastig dilemma, vrind. Wint PSV, blijft Eriksen maar heeft Ajax minder TV-gelden. Wint AC Milan is de kans veel groter dat Eriksen vertrekt maar heeft Ajax wel veel TV-geld.
Keuzes, keuzes, keuzes.
Moeilijk te combineren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jammer.
Moeilijk meer te combineren of gewoon geen zin meer?
Ik heb best wel vertrouwen in de Telegraaf op het gebied van Ajax, mag dat?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Helemaal niks. Maar Stijn gelooft elk geucht dat op internet verschijnt.
Je kunt hem ook in je oog klappen of er een tampon in dippen die je vervolgens in je ster ramt, maar dat is in beide gevallen wat gevaarlijk met dat vuur.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja. Je mag zelf bepalen hoe je het opdrinkt. Je kan de vlam ook eerst uitmaken. Maar met een rietje is wel 't handigste
Dat mag. Mag ik erom lachen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb best wel vertrouwen in de Telegraaf op het gebied van Ajax, mag dat?
Hadden ze beter Strootgod kunnen halen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Momenteel kan AC Milan de transfer van Eriksen niet financieren. Haalt AC Milan de groepsfase, krijgen ze weer recettes en TV-gelden waardoor Milan hem wel kan betalen.
Is er al een inzamelingsactie opgestart voor een afscheidscadeau?quote:
Als een club als Milan een speler écht wil hebben, hebben ze altijd geld.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Momenteel kan AC Milan de transfer van Eriksen niet financieren. Haalt AC Milan de groepsfase, krijgen ze weer recettes en TV-gelden waardoor Milan hem wel kan betalen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je kunt hem ook in je oog klappen of er een tampon in dippen die je vervolgens in je ster ramt, maar dat is in beide gevallen wat gevaarlijk met dat vuur.
Nee. De Telegraaf is een aids krant.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Giro 555quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is er al een inzamelingsactie opgestart voor een afscheidscadeau?
Dat mag je zeer zeker. Over het algemeen is het toch wel bekend dat Telegraaf de best geïnformeerde krant is op het gebied van Ajax, 90% van de berichten die zij plaatsen berust gewoon op waarheid. Jouw bewering dat ik in elk gerucht geloof is ook maar snel verzonnen, denk ik.quote:
Het schijnt dat hij gewoon bovenaan het lijstje staat bij AC Milan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als een club als Milan een speler écht wil hebben, hebben ze altijd geld.
Maar dit gaat toch niet over Ajax, maar AC Milan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mag je zeer zeker. Over het algemeen is het toch wel bekend dat Telegraaf de best geïnformeerde krant is op het gebied van Ajax, 90% van de berichten die zij plaatsen berust gewoon op waarheid. Jouw bewering dat ik in elk gerucht geloof is ook maar snel verzonnen, denk ik.
Nee hoor. Dat heeft ook in de telegraaf gestaan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mag je zeer zeker. Over het algemeen is het toch wel bekend dat Telegraaf de best geïnformeerde krant is op het gebied van Ajax, 90% van de berichten die zij plaatsen berust gewoon op waarheid. Jouw bewering dat ik in elk gerucht geloof is ook maar snel verzonnen, denk ik.
Daarnaast begint de Eriksen verheerlijking door Ajacieden een beetje sneue vormen aan te nemen. Als die jongen echt zo goed was geweest was er wel een club met een paar miljoen langs gekomen. Feit dat hij 4 jaar na zijn debuut nog steeds in Nederland speelt zegt veel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. In Amerika stopte mensen alcohol in tampons om zo binnen te sneaken naar een feestje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat gebeurde echt? Iemand die een brandende tampon in z'n aars ramt?
Ja, pleurt nou op manquote:
Hartstikke leuk voor je.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat heeft ook in de telegraaf gestaan.
Sleutelwoord hier is schijnt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij gewoon bovenaan het lijstje staat bij AC Milan.
Ach. In Nederland stoppen ze wietzakjes met pillen in hun kut. Who cares.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee. In Amerika stopte mensen alcohol in tampons om zo binnen te sneaken naar een feestje.
Oh dat is gewoon slimmen...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee. In Amerika stopte mensen alcohol in tampons om zo binnen te sneaken naar een feestje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |