Wat is dat voor figuurquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bedankt nog hirevoor smokey had nog niet gelezen
Zou je dat niet even melden dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik krijg trouwens sinds kort de mail van een Amerikaan in m'n inbox
Paypal, ebay, creditcard info alles
Sowieso mensen die alles moeten vertellen op Facebookquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:51 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen die elke dag moet delen op social media dat ze met de girls een terrasje pakken
Ik heb die man ingelicht, als ie niet antwoord bel ik 'm misschien nog wel evenquote:
Hoe laat sliep jij en wanneer werd jij wakker?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso mensen die alles moeten vertellen op Facebook. "Kijk mij eens een druk leven hebben, even op facebook zetten want ik ben zo belangrijk". Lik mijn reet.
Ik ging 6 uur vanochtend slapen en werd 14.00 wakker. Leuk hèquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe laat sliep jij en wanneer werd jij wakker?
Die mensen heb ik gelukkig nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Kinderen van 17 die hun hele bruiloft op facebook zetten
Ik kan me er niet eens aan ergeren, vooral met verbazing.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mensen heb ik gelukkig niet.
Netjes wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb die man ingelicht, als ie niet antwoord bel ik 'm misschien nog wel even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |