zou nu wel een beetje laat zijn, maar toevallig paar dagen geleden nog met een vriend over gehad. het had makkelijk gekund. vriendin was wel eens laks met de pil en had iets aan de darmen. geen ideale basis.quote:
Ik ga proberen deze te maken. Ook met plaatjes. Alleen die pork skin weet ik niet of ze dat verkopen bij de toko.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:25 schreef Adames het volgende:
ik ga vanmiddag langs de toko, mengsel van knut ziet er lekker uit. en eens kijken wat ik kan doen met citroengras en gember.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De fuk
[ afbeelding ]
Eens kijken zo bij de toko.
?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De fuk
[ afbeelding ]
Eens kijken zo bij de toko.
Kijk t plaatje, hij overdrijft een beetje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:29 schreef Adames het volgende:
is t trouwens met zaad of blad van koriander
ja die zag ik pas erna. eerste tekst van je was niet zo duidelijk daarin.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kijk t plaatje, hij overdrijft een beetje.
Edit: van die grilled till charcoal.
Pork is varken toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat mag jij niet denk ik stylo.
Klopt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:32 schreef Adames het volgende:
[..]
ja die zag ik pas erna. eerste tekst van je was niet zo duidelijk daarin.
Shredded, gerookt, gedroogd vlees. Dat eet ik niet iedere dag hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pork is varken toch?
Maar wat is er erg aan?
Ziet er goed uit en de toko verkoopt wel pork skin maar dat is niet wat in die potten op de foto zitquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga proberen deze te maken. Ook met plaatjes. Alleen die pork skin weet ik niet of ze dat verkopen bij de toko.
Deze dus : http://nyenoona.wordpress.com/2010/02/13/throwdown-lao-jeow-bong/
Ik denk dat dat nog beter is. Misschien haal ik t allebei en maak ik 2 batches.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ziet er goed uit en de toko verkoopt wel pork skin maar dat is niet wat in die potten op de foto zit
bedankt nog hirevoor smokey had nog niet gelezenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:14 schreef Mr.Smokey het volgende:
fokt op shit G jullie weten ook
gistere nog geknald toen ik kwam leek ze spook
hangen op de blok maar moet werken aan de cash
wil nie meer slangen maar moet af van me stash
heb bruin wit groen alles wat je maar wil
shoutout naar insomnia nigga keep it real
Linksmidden toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog beter is. Misschien haal ik t allebei en maak ik 2 batches.
hier lijkt het alsof hij gewoon vlees heeft staan en niet dat spul uit de pot
[ afbeelding ]
Of zou het dat linksboven zijn?Nu weet ik t niet meer.
Dat lijkt me vlees het vet zit er nog aanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen die 2. Anders kan ik linksmidden niet echt plaatsen..
Wat is dat voor figuurquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bedankt nog hirevoor smokey had nog niet gelezen
Zou je dat niet even melden dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik krijg trouwens sinds kort de mail van een Amerikaan in m'n inbox
Paypal, ebay, creditcard info alles
Sowieso mensen die alles moeten vertellen op Facebookquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:51 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen die elke dag moet delen op social media dat ze met de girls een terrasje pakken
Ik heb die man ingelicht, als ie niet antwoord bel ik 'm misschien nog wel evenquote:
Hoe laat sliep jij en wanneer werd jij wakker?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso mensen die alles moeten vertellen op Facebook. "Kijk mij eens een druk leven hebben, even op facebook zetten want ik ben zo belangrijk". Lik mijn reet.
Ik ging 6 uur vanochtend slapen en werd 14.00 wakker. Leuk hèquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe laat sliep jij en wanneer werd jij wakker?
Die mensen heb ik gelukkig nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Kinderen van 17 die hun hele bruiloft op facebook zetten
Ik kan me er niet eens aan ergeren, vooral met verbazing.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mensen heb ik gelukkig niet.
Netjes wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb die man ingelicht, als ie niet antwoord bel ik 'm misschien nog wel even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |