Gaat wel goed. Met jou?quote:
1 keer tieren tijdens klassieker gelijk 2 dagen verplicht op vakantiequote:
jodenbende ook hierquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1 keer tieren tijdens klassieker gelijk 2 dagen verplicht op vakantie
Donquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je merkt wel dat Don met sabbatical is.
had je tot 10 moeten tellen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik weet het. vanavond maar even compenserenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jezus Adames![]()
Weer even je best doen graag.
Ik ga quinoa met veel kruiden en garnalen maken
Ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mwao gaat
al zenuwachtig voor psv
8:45quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wanneer is het dan ga ook wel kijken denk ik
garnalen zijn wel nice man eet die ook vaakquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga quinoa met veel kruiden en garnalen maken![]()
ik hoop het voor umquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als hij van de hasj coke en pillen af kan blijven.
Lekker is dat. 3 hele.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:15 schreef Adames het volgende:
[..]
zijn me te pittig om gesneden er in te doen.
androids ja?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:16 schreef Insomnia_ het volgende:
laatst had ik groene erin
die proef je niet eens
Hoe vaak heb je geneukt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:18 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben de laatste 2 dagen uitermate productief bezig geweest
Van je mond verbranden word je vrolijk, is bewezen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:18 schreef Adames het volgende:
bij een thai ga ik vrijwel altijd voor een groene curry, veel rijkere smaak.
was laatst bij vietnamees was zo heet moest gewoon 3 halve liters drinken om t weg te krijgenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Van je mond verbranden wordt je vrolijk, is bewezen.
je wordt het inderdaad wel snel zat ja. En zal wel dat je er vrolijk van wordt, net als dat mensen graag aan SM doen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van je mond verbranden word je vrolijk, is bewezen.
Ik vind die overdaad aan cocos niet zo lekker in thaise currys.
Dat zou niet best zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Papa Insomnia over 9 maandjes dus
In Laos had je zo'n soort dipsaus van rode pepers, knoflook en gember om je sticky rijst in te dopen. Tering die was heetquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was laatst bij vietnamees was zo heet moest gewoon 3 halve liters drinken om t weg te krijgen
wel lekker
quote:Another prominent component of the Laotian diet is Chili Peppers. We watched in horror as the locals popped whole chilis in their mouths and chewed with a smile on their face. Finding something a little less intimidating but equally as powerful, we became obsessed with a dish called Jeow: taking a mortar and pestle grind fire roasted chili peppers, garlic, ginger, cilantro and salt until you form a paste. Then dip everything and anything you can get your hands on into it. Feel your mouth ignite and your body temperature increase. Eating spicy foods like Jeow can help increase your metabolism and raise your body’s temperature.
dat ik geen papa ben gewordenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Papa Insomnia over 9 maandjes dus
Veel plezier.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik ben naar de stad. En PSV. Enzo. Later gozahrs
lekkerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Laos had je zo'n soort dipsaus van rode pepers, knoflook en gember om je sticky rijst in te dopen. Tering die was heet![]()
Wel enorm lekker, die ga ik binnenkort eens proberen te maken.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |