Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chillen muziekmixje bij de eigen Stu:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Wie is dat?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mijn naam niet eens noemen![]()
P.s.
[ afbeelding ]
Hekel gerust door. Ik heb ook een hekel aan zoveel dingen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een hekel aan mensen die dit roepen.
einde bericht
Met Han Pekel?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hekel gerust door. Ik heb ook een hekel aan zoveel dingen.
Wordt vervolgt.
Drugs are bad mkayquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:49 schreef Vaseline_ het volgende:
Godverdomme zeg, waarom is FOK! nog steeds zo fucked bij mijOok op mobiel
Werkt voor geen meter dit.
Geen last vanquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:49 schreef Vaseline_ het volgende:
het is een samenzweringquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:49 schreef Vaseline_ het volgende:
Weet ik nog niet, nog niet gezien.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:53 schreef Snowbells het volgende:
Beach wat vind je van de nieuwe van Seungri?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:55 schreef Sardu het volgende:
Collega heeft afgelopen weekend ontslag gekregen en dreigt nu met geweld/zelfmoord bij de plek waar ik werk. Gelukkig werk ik daar maar 2 dagen per week en hoop ik dat ie dan niet langs komt.![]()
Misschien een jointje met hem roken en hem een wat rustigere kijk op het leven te geven.
Hier ook geen last, het ligt aan je iphone.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:49 schreef Vaseline_ het volgende:
Schreeuw om aandachtquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:55 schreef Sardu het volgende:
Collega heeft afgelopen weekend ontslag gekregen en dreigt nu met geweld/zelfmoord bij de plek waar ik werk. Gelukkig werk ik daar maar 2 dagen per week en hoop ik dat ie dan niet langs komt.![]()
Misschien een jointje met hem roken en hem een wat rustigere kijk op het leven te geven.
Psycholoog op afsturen lijkt me beter...quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:55 schreef Sardu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Indd, als ik me kut voel vind ik het ook niet chill om space te zijn. Ga je steeds zitten piekeren en word je ook niet blijer van...quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:56 schreef Typisch het volgende:
[..]!!!
Ja, dat is precies wat zo'n instabiel persoon nodig heeft.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:57 schreef Amarantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet het. Probleem met de beste man is dat ie al jaren in hetzelfde patroon leeft. 3 dagen per week werken en nooit afwijken van zijn wekelijkse planning. Nu willen ze het bedrijfje verjongen en met meer flexibele mensen werken waardoor er geen plaats meer is voor hem.quote:
Dan heb je nog nooit vreselijke pijn gehadquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:59 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zou nooit een einde aan mijn leven kunnen maken. Liever leven met pijn dan dood
Helpt bij mij wel. Als ik me niet chill voel dan smoke ik een joint en dan ben ik op een gegeven moment mijn problemen even vergeten (onbewust) en vooral de woede/verdriet zakt bij mij aardig weg na een goeie jointquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:58 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Indd, als ik me kut voel vind ik het ook niet chill om space te zijn. Ga je steeds zitten piekeren en word je ook niet blijer van...
Dat heb ik wel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit vreselijke pijn gehad
quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:57 schreef Amarantha het volgende:
Die zwart/gele sticker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laatst nog een wijk mee volgeplakt.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Haha heel Emmen zit er ook vol mee. Elke lantaarnpaal met die sticker vormt een route richting mijn huisquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die zwart/gele sticker.![]()
Laatst nog een wijk mee volgeplakt.
PECquote:
Als ik mijn teen stoot wil ik al in mijn polsen snijden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:59 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zou nooit een einde aan mijn leven kunnen maken. Liever leven met pijn dan dood
FL vriend pijn is zwakte die het lichaam verlaat.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Emotionele pijn van verlies en meer dingen.
Ja, echt te debiel voor woorden dit.quote:
Doet fucking pijn manquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik mijn teen stoot wil ik al in mijn polsen snijden.
#confessiontweets
Dit maakt een hoop goed jaquote:
Het hielp mij wel toen ik er niet zo best voor stond.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:56 schreef Typisch het volgende:
[..]!!!
Ja, dat is precies wat zo'n instabiel persoon nodig heeft.
Ik kreeg van de week een vol bierflesje bijna op mijn voet (ik had slippers aan) tijdens het stofzuigenquote:
Dat is ook kut maar dat is niet echt te vergelijken met fysieke pijn. Mijn moeder heeft last gehad van aangezichtspijn en in die momenten dat je aan niks anders kan denken dan pijn wil je liever dood dan nog 1 seconden die pijn voelen. Als ik zo iets 24/7 zou hebben mogen ze mij een spuitje geven.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Emotionele pijn van verlies en meer dingen.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb laatst een poot van een bed op mijn teen gezet.Blauwe teen.
![]()
Cambuur en Utrecht zijn mogelijk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit maakt een hoop goed ja
Volgend weekend Cambuur thuis en daarna Utrecht thuis. Daarna de joden, dus in ieder geval nog 6 punten pakken voor we naar Amsterdam moeten (hopelijk)
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]. Heb m'n vinger zo vaak tussen de deur gehad, zelfs wel eens mn hele hand of arm
!
Whehehequote:Op maandag 19 augustus 2013 14:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kreeg van de week een vol bierflesje bijna op mijn voet (ik had slippers aan) tijdens het stofzuigenAls die erop was gevallen had ik waarschijnlijk het huis ook wel bij elkaar gegild
Pff ja ik moet dat echt fiksen want ik krijg hem anders alsnog wel op mijn voetenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Whehehe. Damn die dingen op je voet krijgen..
Ah kijk we hadden het over verschillende soorten pijnquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat is ook kut maar dat is niet echt te vergelijken met fysieke pijn. Mijn moeder heeft last gehad van aangezichtspijn en in die momenten dat je aan niks anders kan denken dan pijn wil je liever dood dan nog 1 seconden die pijn voelen. Als ik zo iets 24/7 zou hebben mogen ze mij een spuitje geven.
Dat is ook zwaar kut. Ik kreeg begin havo 3 een fucking honkbalknuppel tegen m'n kop aan, ook tand door m'n lipquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb als klein kind al mijn boventanden door mijn onderlip gehad. Kreeg een zweefmolenstoeltje in volle vaart tegen mijn bek aan
True. Al speelde Cambuur ook erg sterkquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:05 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Cambuur en Utrecht zijn mogelijk.
En als je kijkt hoe Ajax tegen Feijenoord speelde..
Wie weet..
Ik had al mijn tanden zo'n beetje door mijn lip hequote:Op maandag 19 augustus 2013 14:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat is ook zwaar kut. Ik kreeg begin havo 3 een fucking honkbalknuppel tegen m'n kop aan, ook tand door m'n lip!
Niets is zo kut als van ~ 2,5 meter hoogte een skateboard rechtop vol in je zak vangen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb als klein kind al mijn boventanden door mijn onderlip gehad. Kreeg een zweefmolenstoeltje in volle vaart tegen mijn bek aan
Ja dat wel maar liever dan helse pijnquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ah kijk we hadden het over verschillende soorten pijnmaar voor mij ia dood geen bewustzijn meer en dan voel je niks meer, ofja je gewoon helemaal niet meer bewust
Beangstigend gevoel dit dat.
Cambuur - Zwolle lijkt me sowieso een leuke wedstrijd.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
True. Al speelde Cambuur ook erg sterk![]()
Dus gaat wel spannend worden
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had al mijn tanden zo'n beetje door mijn lip heHoewel één tand door je lip ook al giga pijn doet. Gelukkig nooit meer gehad daarna (hoewel wel laatst bijna tijdens de seks haha!)
Voor wie?quote:
Denk dat de pijn best vergelijkbaar is haha. Ik heb echt als een rund gebloed en een pijn wat ik had.. Als het me nu weer zou gebeuren zou ik weer alles bij elkaar janken van de pijn denk ikquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niets is zo kut als van ~ 2,5 meter hoogte een skateboard rechtop vol in je zak vangen.
Ik geloof niet in een ziel.quote:
Die zijn eindelijk van je af.quote:
Wanneer begint die bazenserie weer?quote:
Gecremeerd, donor.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef Snowbells het volgende:
Willen jullie begraven worden of gecremeerd? En donor of niet?
Ik ben de laatste tijd wel aan het overwegen om donor te worden. En mij mogen ze voor de rest begraven.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef Snowbells het volgende:
Laat het dan zoiets zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef Monopoly het volgende:
Ik zie wel wat er gebeurt als ik dood ga.
Het idee van een hemel spreekt me wel aan, dus ik hoop maar op zoiets.
Ik ken het. Vroeger ook te vaak te dicht bij bewegende dingen gestaan. Bij kleine kinderen is het vaak ook de schrik omdat je geen idee hebt wat de neuk je nu eigenlijk overkomt. (Mooi te zien bij kinderen die tijdens het rennen op hun bek gaan en dan een fractie van een seconde beduusd om zich heenkijken voordat ze beginnen te janken.)quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat de pijn best vergelijkbaar is haha. Ik heb echt als een rund gebloed en een pijn wat ik had.. Als het me nu weer zou gebeuren zou ik weer alles bij elkaar janken van de pijn denk ik
Bahquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]het doet wel pijn. En bloed. Bloed overal
Heb altijd begraven willen worden, maar die kosten voor graven zijn echt verschrikkelijk duur. Dan is verbranden wel een betere optie.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef Snowbells het volgende:
quote:
Mijn vader laat zich juist cremeren zodat hij mij geen verplicht dwang gevoel wilt geven om naar zijn graf te gaan rouwenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:13 schreef Monopoly het volgende:
Echter hebben de nabestaanden dan geen fysieke plek om te rouwen enzo.
Het is goedkoper, mij mogen ze ook in een gat in de grond gooien.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]. Is er een reden waarom een crematie? Ik twijfel eigenlijk wel, met een begrafenis zou ik iets van mezelf achter laten.. maar ik geef mijn kinderen wel vaste lasten om dat graf te onderhouden oid.
Doet me hier aan denken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:13 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Laat het dan zoiets zijn.
[ afbeelding ]
Eeuwig leven spreekt jou aan?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef Monopoly het volgende:
Ik zie wel wat er gebeurt als ik dood ga.
Het idee van een hemel spreekt me wel aan, dus ik hoop maar op zoiets.
Zo te zien is dat heel wat anders, aangezien er wapens bij zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Doet me hier aan denken.![]()
[ afbeelding ]
Je laten opeten door insecten is inderdaad beter.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:16 schreef krullenbolletje het volgende:
Begraven en donorIk vind verbranden echt een naar idee
Vind ik welquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je laten opeten door insecten is inderdaad beter.
Dit.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:17 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik hoop heel erg dat er iets is na de dood. Maar mijn gezonde verstand zegt nee
Ik vind het misselijk makend viesquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:20 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij komt Cola Vanille terug in de supermarktenStandaard.. Dus dan zijn ze net zo duur als de andere blikjes als het goed is. Woop Woop!
En dat je dan vastzit tussen de hemel en de aarde omdat er iets fout is gegaan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:16 schreef FL_Freak het volgende:
Het idee dat je na je dood rond zou zwerven als geest lijkt me trouwens ook iets aparts.
inb4 hahahaha geesten bestaan toch neit!!@!!
Lekkerquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vind het misselijk makend vies
Oh dat klinkt wel heel awesomequote:Op maandag 19 augustus 2013 14:17 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Zo te zien is dat heel wat anders, aangezien er wapens bij zijn.
Dat plaatje van mij komt uit Journey, een spel of ervaring waarbij je reist door een prachtig landschap en soms gekoppeld wordt aan andere spelers die met je meereizen, maar die je niet kent en waarmee je niet kan communiceren. Dus je deelt die ervaring met een persoon waar je helemaal niks over weet en toch bouw je een band op gedurende die 2 á 3 uur.
quote:Drop out of life with bong in hand
Follow the Smoke toward the Riff filled Land
wat moet je doen in dat spel? want daar heb ik nooit wat van meegekregen, gewoon een kant op bewegen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:17 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Zo te zien is dat heel wat anders, aangezien er wapens bij zijn.
Dat plaatje van mij komt uit Journey, een spel of ervaring waarbij je reist door een prachtig landschap en soms gekoppeld wordt aan andere spelers die met je meereizen, maar die je niet kent en waarmee je niet kan communiceren. Dus je deelt die ervaring met een persoon waar je helemaal niks over weet en toch bouw je een band op gedurende die 2 á 3 uur.
Ik zat ook nog eens aan de MDMA op dat moment, zeker een mooie combinatie als je voor die drug openstaat.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel heel awesome![]()
Heb het spel wel eens zien langskomen maar nog nooit de moeite genomen het aan te schaffen. Misschien toch maar eens doen.
Die dopesmoker plaat is voor mij heel lang een muziekstuk geweest waar ik heerlijk op kon wegstonen. (Duurt een uur en 15 minuten aan 1 stuk)
[..]
Haha goeie combo lijkt me. Hoewel ik drugs en gamen nooit echt kan combineren. Wel ooit het idee gehad om een gram coke te halen en UT te spelen op 150% gamespeed.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:31 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zat ook nog eens aan de MDMA op dat moment, zeker een mooie combinatie als je voor die drug openstaat.![]()
Ik ben er nog steeds een beetje emotioneel van.
Met vertraging. Ik liet de laptop vallen toen ik de sigaret pakte. Gelijk de accu er uit uiteraard. Toen nog windows updates (altijd op het verkeerde moment, hoe ze het doen weet ik nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zit er weer één kakkend te FOK!ken
werkte altijd perfect met CSSquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha goeie combo lijkt me. Hoewel ik drugs en gamen nooit echt kan combineren. Wel ooit het idee gehad om een gram coke te halen en UT te spelen op 150% gamespeed.
Mdma is sinds begin deze maand in bestelling en kan niet wachten op een mooie dag in september.![]()
Same here altijdquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb altijd begraven willen worden, maar die kosten voor graven zijn echt verschrikkelijk duur. Dan is verbranden wel een betere optie.
Echter hebben de nabestaanden dan geen fysieke plek om te rouwen enzo.
Twijfel nog
Cherry vind ik de enige lekkerequote:Op maandag 19 augustus 2013 14:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
LekkerHoewel ik Cherry nog steeds het beste vind
Jij laat ook echt alles uit je fikken vallen, hè?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Met vertraging. Ik liet de laptop vallen toen ik de sigaret pakte. Gelijk de accu er uit uiteraard. Toen nog windows updates (altijd op het verkeerde moment, hoe ze het doen weet ik niet) dus alsnog vol voldoening mijn bruine uitwerpselen doneren aan het riool.
Voor jou en je lange lichaam misschien een optie, ik ben overal al rot en gereviseerd.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:40 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan mijn lichaam ook doneren aan de wetenschap
Lijkt me wel tof als ze me in een pot met sterk water zetten in een klaslokaal van de uni ofzoiets
Tijdens worms en burnout 3 was het geen succes.quote:
Ja, opgefokte agressie denk ikquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij laat ook echt alles uit je fikken vallen, hè?
Ja of eerstejaars geneeskunde studenten snijden je aan stukken en dan mag je bij het afvalquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:40 schreef Monopoly het volgende:
Lijkt me wel tof als ze me in een pot met sterk water zetten in een klaslokaal van de uni ofzoiets
Moeten ze eerst een pot van 2 meter vindenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Voor jou en je lange lichaam misschien een optie, ik ben overal al rot en gereviseerd.zelfs donor worden zit er niet in.
[..]
Tijdens worms en burnout 3 was het geen succes.
Ik heb daar ook over na zitten denken ja, om gewoon organen ofzo aan de wetenschap te laten doneren.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:40 schreef Monopoly het volgende:
Ook echt homo dat je nou ineens voor het eten weggaat ipv morgenochtend samen vroeg op staat met mijquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, opgefokte agressie denk ik
Het is dat ik nog voor het eten weg moet anders wou ik nog wel een stuk het bos in met de hond om het van me af te rennen
Naar de top van de berg toe, en je kan een beetje rondlopen en mooie plekjes vinden. Soms vind je een soort symbooltje waardoor je sjaal langer wordt en verder kunt zweven. Maar dat hoeft niet per se. Het is alleen wel fijn en je kan elkaar ook helpen door elkaar naar die plekjes te leiden. En de muziek en de graphics gaan gewoon heel erg goed samen waardoor het spel je echt een gevoel geeft.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat moet je doen in dat spel? want daar heb ik nooit wat van meegekregen, gewoon een kant op bewegen?
Bij mij ook waarschijnlijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moeten ze eerst een pot van 2 meter vinden
Ben zelf ook donor maar verwacht dat als ze me open snijden, ze teleurstellend nee schudden en de boel weer dichtnaaien
Volgens mij ben ik destijds automatisch donor geworden omdat ik te lui was om dat formulier in te vullen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moeten ze eerst een pot van 2 meter vinden
Ben zelf ook donor maar verwacht dat als ze me open snijden, ze teleurstellend nee schudden en de boel weer dichtnaaien
Ik vind het ook moeilijk om Journey een game te noemen, ik vond het in ieder geval prima te combineren met MDMA. We hebben ook, toen we ook wat geblowd hadden, Trine geprobeerd te spelen. Dat was echt een ramp, dat lukte voor geen meter.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha goeie combo lijkt me. Hoewel ik drugs en gamen nooit echt kan combineren. Wel ooit het idee gehad om een gram coke te halen en UT te spelen op 150% gamespeed.
Mdma is sinds begin deze maand in bestelling en kan niet wachten op een mooie dag in september.![]()
Topic maken in BUG:quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:46 schreef Vaseline_ het volgende:
He Mono, weet jij als ex mod waar ik eventuele bugs kan melden? Kan zelf namelijk niet in de index oid door dat schijtdesign en knoppen die niet werken, kan zelfs niet eens in dit tekstvak plakken of PI aanvinken
BUG is een apart subforum.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:46 schreef Vaseline_ het volgende:
He Mono, weet jij als ex mod waar ik eventuele bugs kan melden? Kan zelf namelijk niet in de index oid door dat schijtdesign en knoppen die niet werken, kan zelfs niet eens in dit tekstvak plakken of PI aanvinken
Stoned gamen is geen probleem. Shooters/strategy lukt prima met stonede bek en doe dat al jaren. Littlebigplanet is wel awesome om met 2 man en een dikke joint te doen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:48 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik vind het ook moeilijk om Journey een game te noemen, ik vond het in ieder geval prima te combineren met MDMA. We hebben ook, toen we ook wat geblowd hadden, Trine geprobeerd te spelen. Dat was echt een ramp, dat lukte voor geen meter.Moet je samenwerken om puzzels op te lossen.
Eeh, het ligt voor mij heel erg aan de mate van stonedheid.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Stoned gamen is geen probleem. Shooters/strategy lukt prima met stonede bek en doe dat al jaren. Littlebigplanet is wel awesome om met 2 man en een dikke joint te doen.
Haha, tijd terug nog een lan gehad waar er heel weinig normale tabak werd gerookt. Elk potje cs afsluiten met het aansteken van een joint en wachten op de volgende.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:53 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Eeh, het ligt voor mij heel erg aan de mate van stonedheid.
Ja stoned jeweettoggquote:
Wat een leven weerquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja stoned jeweettogg
Veeeeeeeeel te veel gezopen vrijdagavond, rond 6 uur gaan slapen ofzo. Zaterdagmiddag wakker geworden, McDonalds gegeten, vervolgens weer geslapen tot 23:00, om 1 uur nog shoarma besteld (en ik een pistoletje gezond omdat brak), vervolgens weer om 6 uur vanochtend in slaap gevallen, en rond half 1 wakker gemaakt met een heerlijk ontbijtje van meneer Mono (die helemaal níét geslapen heeft btw)
![]()
![]()
Nu lekker jointje aan en genieten van de rest van mijn vrije dagjeMorgen helaas wel weer werken dus hoop dat ik vanavond gewoon op tijd slaap
Ff geëdit, moet de spelletjesmeet uiteraard niet vergetenquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat een leven weerZag het van die ontbijt ja! Vet lief van hem
Pff, eindelijk een tempo wat ik nog iets kan volgen. En users die ik herken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:04 schreef Murdera het volgende:
dames, heren, niet zo snel posten aub.
Sowieso is Bong-Ra een eindbaas.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:08 schreef Moira. het volgende:
Pauwen of kippengeluiden in een nummer zijn altijd goed
DrugsmuziekDat zijn mensen die het snappen
meh, die hond was gewoon bij een optreden niet op komen dagenquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sowieso is Bong-Ra een eindbaas.
Oh, bij ons wel. In mijn geval dus immer positieve ervaringen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
meh, die hond was gewoon bij een optreden niet op komen dagen
Ja je was al eerder niet echt positief over bong-ra, ik heb me prima vermaakt tijdens zijn set op lowlands.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
meh, die hond was gewoon bij een optreden niet op komen dagen
was hetzelfde verhaalquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja je was al eerder niet echt positief over bong-ra, ik heb me prima vermaakt tijdens zijn set op lowlands.
Gelijk heb je wel, als iemand niet komt opdagen tijdens een optreden (waar je als artiest imo voor leeft) dan heb ik er ook geen goed woord voor over.quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gelijk heb je wel, als iemand niet komt opdagen tijdens een optreden (waar je als artiest imo voor leeft) dan heb ik er ook geen goed woord voor over.
Ik had dat met The Oppositesquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gelijk heb je wel, als iemand niet komt opdagen tijdens een optreden (waar je als artiest imo voor leeft) dan heb ik er ook geen goed woord voor over.
Was je eerste schooldag weer?quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:26 schreef krullenbolletje het volgende:
Wow wat ben ik lang niet meer op een schoolplein geweestdeja vu alles
2 maand geleden is heel lang?quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:26 schreef krullenbolletje het volgende:
Wow wat ben ik lang niet meer op een schoolplein geweestdeja vu alles
achsojaquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee ik zit niet meer op school, oppaskinderen ophalen
Huh, wat had je dan? Je moet toch ergens buiten kunnen chillen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wij hadden geen schoolplein op de middelbare hoor
Ligt eraan wat je onder schoolplein verstaat. De basisschool staat vol met speeltoestellen inderdaad maar die zooi stoeptegels, prullebakken, bankjes en rookkuil op de middelbare vallen bij mij ook onder plein.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wij hadden geen schoolplein op de middelbare hoor
Valt wel mee toch?quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:33 schreef krullenbolletje het volgende:
Waarom lijken alle kinderen op elkaar
We hadden een soort klein tuintje aan de voorkantquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Huh, wat had je dan? Je moet toch ergens buiten kunnen chillen?
Ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ze zijn allemaal klein en hebben een gezicht
broodje worstquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:37 schreef Amarantha het volgende:
Oh en de kantine verkoopt echt weinigTe dure bolletje kaas, bolletje ham(?), bolletje met een te dikke knakworst of een broodje bal (volgens mij of het was een kommetje soep). Ik koop altijd maar een broodje worst haha
The opppsites nog nooit live gezien. Sowieso in alle edities bevrijdingsfestival (zwolle) maar 4 acts gezien. Ik kom daar echt voor joints in het gras en mensen kijken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had dat met The Opposites
Was op bervrijdingsfestival 2007 in Utrecht.
Joints in het gras op bevrijdingsdagquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
The opppsites nog nooit live gezien. Sowieso in alle edities bevrijdingsfestival (zwolle) maar 4 acts gezien. Ik kom daar echt voor joints in het gras en mensen kijken.
Beef want beef
Within temptation omdat een meisje dat wou zien en ik haar weleens beter wou bekijken. (Liep uiteindelijk nergens op uit omdat zweefteef)
Miss montreal omdat ik haar al ken toen ze nog met een gitaartje langs een kampvuurtje zat en het wel tof vond dat ze daar mocht staan.
En een band van een maat die ergens achteraf mocht spelen.
Persoonlijk vind ik de meeste hiphop van nederlandse bodem echt verschrikkelijk.Osdorp posse, mach en jesse en de voorste linie uitgezonderd.
heb je die direct link van mij gebruikt dan?quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Kan niet eens een kaolo topic openen in BUG.
Wow 50 cent is wel cheap. Op een andere MBO school hier in Emmen is de kantine ook een stuk goedkoper (toen die tijd in ieder geval). Op de school waar ik heen ga is het duur maar gelukkig hebben ze er ook een frisdrank en snoepautomaat hihi maar dat is er op elke school wel denk ik. Oh en ik woon maar *checkt* 1,5 kilometer van school. Is lopend gewoon goed te doen en doe ik met mooi weer vaak ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
broodje worst
bij ons waren de broodjes kipburger het lekkerst
Vroeger hadden we ook allemaal snoep en vette hap en alles, en toen ineens moest er ook melk verkocht worden en mochten al die ongezonde dingen niet meer
Gingen ze broodjes gezond verkopen voor 50 ct (zo goedkoop omdat het dan beter loopt).
Maar die broodjes waren ook echt fucking lekkerMoest zo'n leerling van z'n ouders 50 broodjes gezond kopen voor het avondeten
Terwijl die kantinemensen ze zelf moesten maken
Nja werden ze uiteindelijk 1 euro, 1,50, volgens mij aan het eind van mijn schoolcarrière 2,00
Bongraquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:08 schreef Moira. het volgende:
Pauwen of kippengeluiden in een nummer zijn altijd goed
DrugsmuziekDat zijn mensen die het snappen
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Kan niet eens een kaolo topic openen in BUG.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Topic maken in BUG:
FOK!features, Bugs & Development
Of als je daar ook niet op kunt klikken hier de direct link:
http://forum.fok.nl/fok/post_topic/88
Hoef je geen mod voor geweest te zijn, is gewoon een subforum net als ONZ
De kantine op de HAN Campus is me echt heiligquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow 50 cent is wel cheap. Op een andere MBO school hier in Emmen is de kantine ook een stuk goedkoper (toen die tijd in ieder geval). Op de school waar ik heen ga is het duur maar gelukkig hebben ze er ook een frisdrank en snoepautomaat hihi maar dat is er op elke school wel denk ik. Oh en ik woon maar *checkt* 1,5 kilometer van school. Is lopend gewoon goed te doen en doe ik met mooi weer vaak ook
De jeugd op lowlands gezien in 2005 en die zijn zeker de moeite waard. Bevrijdingsdag is altijd wel een mooi feestje. 'S ochtends met de trein naar zwolle alles en iedereen aanspreken onder het genot van een lauwe halve liter, in zwolle lekker in de zon liggen blowen en iedereen uit de trein weer tegenkomen, bier halen en een groot feest met veel onbekenden maken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Joints in het gras op bevrijdingsdag
Nja ik woon vlakbij Wageningen en heb bijna 4 jaar met iemand gehad uit Wageningen, en daar hebben ze ieder jaar toch wel één toffe goede act die je gezien moet hebben.
Maar daar sta je dan ff 10 minuten en dan heb je 't ook wel weer gezien
DJVT in 2008/2009 en The Asteroid Galaxy Tour in 2012 vond ik wel de moeite waardEn nog wel andere noemenswaardige mensen enzo, maar daar heb ik dan niet zo veel mee dus onthoud ik niet
Ik lul veel
#stoned
En dan in de grond stoppen en een potentieel ongeboren kinderboom laten groeienquote:
My thoughts exactly.quote:
Heerlijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
De jeugd op lowlands gezien in 2005 en die zijn zeker de moeite waard. Bevrijdingsdag is altijd wel een mooi feestje. 'S ochtends met de trein naar zwolle alles en iedereen aanspreken onder het genot van een lauwe halve liter, in zwolle lekker in de zon liggen blowen en iedereen uit de trein weer tegenkomen, bier halen en een groot feest met veel onbekenden maken.
BEST. IDEA. EVER.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:51 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
En dan in de grond stoppen en een potentieel ongeboren kinderboom laten groeien
Neequote:Op maandag 19 augustus 2013 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
WhutTopic aangemaakt en dan komt ie weer op het invoerscherm
Staat ie in BUG of niet Moir?
Hoezo niet kan quoten?quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Nou verdorie wat moet ik dan als ik niet kan DM'en, quoten en geen topics kan aanmaken.
Hier posten wat je in de OP van dat topic wilde zetten en hoe je de TT wil hebben en dan maak ik 'm voor jequote:Op maandag 19 augustus 2013 15:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Nou verdorie wat moet ik dan als ik niet kan DM'en, quoten en geen topics kan aanmaken.
Oh dat is aidsquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij doen 3/4e van haar knopjes het niet
Ik heb een vrij grote vriendengroep waar ik elk jaar mee reis en die zorgen ook voor de nodige gezelligheid/mensen. Ooit een jaar op een woonboot wezen zuipen in zwolle.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heerlijk
Dit jaar trouwens bevrijdingsfestival met mono gevierdMaar toen kenden we elkaar nog niet echt dus volgende keer wordt vetter wss
De afgelopen jaren vooral met ex gevierd dus, en die wist niet zo goed hoe je die toffe gezelligheid moest waarderen, dus dat had altijd wel beter gekund
quote:aantal posts: 10.092
Nieuwe telefoon kopen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Mijn plan is toch om naar Zwolle te gaanquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb een vrij grote vriendengroep waar ik elk jaar mee reis en die zorgen ook voor de nodige gezelligheid/mensen. Ooit een jaar op een woonboot wezen zuipen in zwolle.![]()
Aankomend jaar jou en mono maar eens opzoeken.
Mijn ex is achteraf ook niet zo gezellig ben ik achter gekomen, die trok zich meer op aan mij en mijn vrienden. Ze was er ook nooit in zwolle omdat 5 mei altijd wel ergens een vage modeshow was.
DAT KRIJG JE HE ALS JE ZO VEEL POEP PRAAT!quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:58 schreef Amarantha het volgende:
OH NO! Ik heb mijn 10,000ste post gemist
[..]
Geleerd van jouwquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
DAT KRIJG JE HE ALS JE ZO VEEL POEP PRAAT!
Zwolle is altijd wel heel druk. Ben nog nooit ergens anders geweest op 5 mei. Op tv zag het er daar altijd een stuk minder gezellig uit.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn plan is toch om naar Zwolle te gaanHeb Wageningen wel gezien inmiddels, Zwolle schijnt ook tof te zijn (zou ik eerder al heen gaan maar nog nooit gedaan) en Mono heeft daar ook vrienden zitten dus die vindt dat vast ook tof
Exen
Jup.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet jij alles van toch schatje?
En eigenlijk ook plus ditquote:geregistreerd op: woensdag 20 januari 2010 @ 03:33
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 26.456 (gemiddeld 21 per dag)
31.943 postsquote:geregistreerd op: vrijdag 3 april 2009 @ 10:17
laatste bezoek: 96 dagen, 12 uur geleden.
aantal posts: 5.487 (gemiddeld 4 per dag)
Godverquote:
Dat is een beste kont.quote:
mijn topic, ik mag eerst.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Godver![]()
Naam adres en broekmaat graag. Hier klopt alles wel aan zover ik kan zien.
Muah 't is zeker wel tof als je de juiste plekjes weet te vindenquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zwolle is altijd wel heel druk. Ben nog nooit ergens anders geweest op 5 mei. Op tv zag het er daar altijd een stuk minder gezellig uit.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:06 schreef Sardu het volgende:
Ama blijf eens met je poten van die editknop af... Als je niet kan kiezen dan wacht je maar even met posten.
Die andere was beter.
Die had ik ook al een keer gepost volgens mij.. Daarom deed ik datquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:06 schreef Sardu het volgende:
Ama blijf eens met je poten van die editknop af... Als je niet kan kiezen dan wacht je maar even met posten.
Die andere was beter.
Als je op die bovenste quote van mij klikt was die ook al geëditquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:06 schreef Sardu het volgende:
Die andere was beter.
wat wil je als TT dan schatjuhhquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Oke moir:'
FOK! doet raar vandaag, paarse achtergrond, posts zijn niet van elkaar afgescheiden, knoppen zijn niet klikbaar, kan geen topics aanmaken of plakken in het invoerveld en alles staat gewoon schots en scheef door elkaar.
Halp
Oke xx thanks for the support moir.
En het is FOK!mobiel toch?quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Oke moir:'
FOK! doet raar vandaag, paarse achtergrond, posts zijn niet van elkaar afgescheiden, knoppen zijn niet klikbaar, kan geen topics aanmaken of plakken in het invoerveld en alles staat gewoon schots en scheef door elkaar.
Halp
Oke xx thanks for the support moir.
whehequote:Op maandag 19 augustus 2013 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Weet ik niet, verzin eens wat leuks. Mijn hersens zijn leeggetrokken door 3 dagen Lowlands.
Kwaliteit mag natuurlijk vaker gepost worden, ik lees ook niet alles dus was er wel door verrast. Sowieso lokken dat soort slipjes een kettingreactie uit waar je U tegen zegt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die had ik ook al een keer gepost volgens mij.. Daarom deed ik dat
Dat wist ik niet, hoe was het? Hipster invasie ten top of nog wel een beetje te doen?quote:
BUG / FOK! doet raar, onklikbare knopjes, verneukte lay-out, etc.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:10 schreef Vaseline_ het volgende:
En nee geen fok mobiel, zit op laptop
Zou wel over die rug heen boteren.quote:
Geeft niet, krijgen we ook geen ruzie.quote:
Great Minds nog gecheckt?quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Nee 't was tof Sardu! Echt heel creatief bedacht alles, maaaaarrr... Vind het toch een te druk festival, de tenten konden de capaciteit niet aan als een artiest geliefd was zoals Major Lazer, bij de Opposites stonden de beide velden aan de zijkanten ook helemaal vol, weggejaagd bij Nina Kraviz die ik overigens heeeel graag wilde zien omdat ineens die tent fucking vol was en ik klem zatOok heel vaak chagrijnig geworden van posertjes die zonodig iedereen opzij moeten duwen voor een plekje vooraan. Niet tof. Hou toch meer van iets kleinere aantallen. Verder was het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Hallo doe ff spoiler ofzoquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Okquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hallo doe ff spoiler ofzoStraks gaan ze haten op dit topic
Ik bedoel omdat blote kut en wellicht dat volledig naakte bips ook al te ver gaat voor de adboeren ik weet niet
Die drukte was ook mijn ervaring de laatste keer dat ik er was. Ik vind het tegenwoordig ook te duur en alleen nine inch nails was voor mij echt boeiend. Rondstruinen en mensen kijken blijft 1 van mijn favo dingen op zo'n festival en dat is op lowlands wel te doen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Nee 't was tof Sardu! Echt heel creatief bedacht alles, maaaaarrr... Vind het toch een te druk festival, de tenten konden de capaciteit niet aan als een artiest geliefd was zoals Major Lazer, bij de Opposites stonden de beide velden aan de zijkanten ook helemaal vol, weggejaagd bij Nina Kraviz die ik overigens heeeel graag wilde zien omdat ineens die tent fucking vol was en ik klem zatOok heel vaak chagrijnig geworden van posertjes die zonodig iedereen opzij moeten duwen voor een plekje vooraan. Niet tof. Hou toch meer van iets kleinere aantallen. Verder was het
Tetten posten bijv.?quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je had jaren eerder op FOK! moeten komenToen niks nog een probleem was
Ja die sneaky zo tussen de bips en de dijen tevoorschijn piept als ze voorover bukt jeweet.quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja die sneaky zo tussen de bips en de dijen tevoorschijn piept als ze voorover bukt jeweet.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, dat kon toen nog naar hartenlust
Foto van die machine en van je vans?quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:24 schreef Snowbells het volgende:
Stud machine gekochtvans gepimpt met studs
Vansquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:24 schreef Snowbells het volgende:
Stud machine gekochtvans gepimpt met studs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Zit nu buiten, heb alleen foto van m'n hond zijn gepimpte halsbandquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Foto van die machine en van je vans?
En dan kan je gewoon een thuisstudie volgen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Omdat ik de middelbare zat was
Mocht niet van m'n moederquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:31 schreef Beach het volgende:
Kan je ook studs aan de binnenkant van zijn oren doen Snowie?
Ah tof. Ben alsnog wel nieuwsgierig naar een foto van dat apparaatjequote:Op maandag 19 augustus 2013 16:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zit nu buiten, heb alleen foto van m'n hond zijn gepimpte halsband. Maar dat apparaat is van de action, paars en 8 euro. En vans zijn grijs met zilveren vierkante studs bij de randen.
[ afbeelding ]
Daar dacht Robert M hetzelfde over.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:32 schreef krullenbolletje het volgende:
Schandalig eigenlijk dat ik geld krijg om met kinderen te spelen
Naar binnen voor je gelopenquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah tof. Ben alsnog wel nieuwsgierig naar een foto van dat apparaatje
Oh geniaalquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Naar binnen voor je gelopen![]()
[ afbeelding ]
Nu begrijp ik ook waarom je moeite had met mijn verhaal dat nieuwe vrienden maken op een andere school niet zo moeilijk was als je een thuisstudie volgt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Omdat ik de middelbare zat was
Vrijstelling van leerplichtquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dan kan je gewoon een thuisstudie volgen?
Dat had ik eerder moeten weten
Dom.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Vrijstelling van leerplichtstudie kost wel 2000 euro
Ik heb op 3 basisscholen gezeten en 2 middelbare scholenquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nu begrijp ik ook waarom je moeite had met mijn verhaal dat nieuwe vrienden maken op een andere school niet zo moeilijk was als je een thuisstudie volgt.
Wantquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dom.
Maar dat is slechts mijn bescheiden mening.
Ik ben geen pedoquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar dacht Robert M hetzelfde over.
Oh en thuis studie wat.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik snap het niet maar ben het ermee eens.
Opzich ben ik het wel met je eens. Vroeger was het ook mijn droom om lekker thuis te studeren maar ben wel van mening dat je dan heel veel mist qua sociale interactie en andere dingen die je er op school bij krijgt maar thuis niet echt hebt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dom.
Maar dat is slechts mijn bescheiden mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |