quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had al mijn tanden zo'n beetje door mijn lip heHoewel één tand door je lip ook al giga pijn doet. Gelukkig nooit meer gehad daarna (hoewel wel laatst bijna tijdens de seks haha!)
Voor wie?quote:
Denk dat de pijn best vergelijkbaar is haha. Ik heb echt als een rund gebloed en een pijn wat ik had.. Als het me nu weer zou gebeuren zou ik weer alles bij elkaar janken van de pijn denk ikquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niets is zo kut als van ~ 2,5 meter hoogte een skateboard rechtop vol in je zak vangen.
Ik geloof niet in een ziel.quote:
Die zijn eindelijk van je af.quote:
Wanneer begint die bazenserie weer?quote:
Gecremeerd, donor.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef Snowbells het volgende:
Willen jullie begraven worden of gecremeerd? En donor of niet?
Ik ben de laatste tijd wel aan het overwegen om donor te worden. En mij mogen ze voor de rest begraven.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef Snowbells het volgende:
Laat het dan zoiets zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef Monopoly het volgende:
Ik zie wel wat er gebeurt als ik dood ga.
Het idee van een hemel spreekt me wel aan, dus ik hoop maar op zoiets.
Ik ken het. Vroeger ook te vaak te dicht bij bewegende dingen gestaan. Bij kleine kinderen is het vaak ook de schrik omdat je geen idee hebt wat de neuk je nu eigenlijk overkomt. (Mooi te zien bij kinderen die tijdens het rennen op hun bek gaan en dan een fractie van een seconde beduusd om zich heenkijken voordat ze beginnen te janken.)quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat de pijn best vergelijkbaar is haha. Ik heb echt als een rund gebloed en een pijn wat ik had.. Als het me nu weer zou gebeuren zou ik weer alles bij elkaar janken van de pijn denk ik
Bahquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]het doet wel pijn. En bloed. Bloed overal
Heb altijd begraven willen worden, maar die kosten voor graven zijn echt verschrikkelijk duur. Dan is verbranden wel een betere optie.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef Snowbells het volgende:
quote:
Mijn vader laat zich juist cremeren zodat hij mij geen verplicht dwang gevoel wilt geven om naar zijn graf te gaan rouwenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:13 schreef Monopoly het volgende:
Echter hebben de nabestaanden dan geen fysieke plek om te rouwen enzo.
Het is goedkoper, mij mogen ze ook in een gat in de grond gooien.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]. Is er een reden waarom een crematie? Ik twijfel eigenlijk wel, met een begrafenis zou ik iets van mezelf achter laten.. maar ik geef mijn kinderen wel vaste lasten om dat graf te onderhouden oid.
Doet me hier aan denken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:13 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Laat het dan zoiets zijn.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |